Unelmanainen
- 25-35-vuotias
- Sporttinen ja hoikka
- Pukeutuu tyylikkäästi ja siististi, klassisen naisellisesti.
- Sivistynyt ja älykäs, ehkäpä opettaja
- Lähtee mieluummin viikonloppuna retkeilemään ulkoilmaan, kuin viihteelle juomaan alkoholia.
- Haluaa 2-3 lasta
- Tykkää ruuanlaitosta ja leipomisesta. Osaa myös itse hoitaa käytännön arkiaskareet.
Kuinka moni kohta osuisi palstanaisiin. Mielestäni eivät ole mitään kovin tiukkoja kriteerejä, mutta tuollaisen naisen eteen tekisin mitä vain.
M30
Kommentit (36)
Olen sivistynyt ja älykäs ja tykkään ruuanlaitosta silloin, kun siihen on aikaa ja voimia eli en siis jokapäiväisestä keittiössä touhuamisesta. Retkeilen enkä käy viihteellä mutta alkoholi kuuluu kyllä viikonloppuihini. Ei siis tule meistä paria. Tosin saattaa siihen vaikuttaa sekin, että olen kohta kuusikymppinen ja avoliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten taas ulkoiset asiat ovat ne ainoat kriteerit. Ilmeisesti sulle käy sit joku kusipää narsisti jos noi on sun ainoat kriteerit :D
Minä taas ihmettelen, että kuka odottaa löytävänsä tältä palstalta 25+ vuotiaan sinkkunaisen lauantai-iltana. Eiköhän suurin osa meistä naiskäyttäjistä ole kaltaisiani perheellisiä naisia, joilla ei enää menojalka vipata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen itse olet?
- 30v
- Harrastan monipuolisesti urheilua, tykkään myös maalata ja lukea
- (Ainakin) pidän itseäni sivistyneenä ja älykkäänä
- Rakastan ruuanlaittoa. Tykkään kasvattaa yrttejä ja vihanneksia.
- Asiantuntija-tehtävissä, toivoisin, että kävisin kauppiksen vielä lähiaikoina.
- Luonto ja ulkoilma sekä niihin liittyvät aktiviteetit kiinnostaa.
- Tulevaisuudessa mieluummin maalla kuin kaupungissa
- Positiivinen, empaattinen ja luotettava.
Paperilla ei mitään syytä, miksei etsimäsi kaltainen nainen voisi kiinnostua. Mistä olet etsinyt naisia? Kuvatun laiset naiset ovat tottuneet että heitä lähestytään, joten passiivinen ei kannata olla.
Kriteerit täyttyy kyllä pääosin, ja vaikka mieluummin viettäisinkin viikonloput retkeillen ja luonnossa/mökkeillessä niin en enää lähtisi suhteeseen miehen kanssa joka vastakkainasettelee nuo vaihtoehdot joko-tai. Heti soi nimittäin hälytyskellot että kyseessä saattaa olla, jopa sairaalloisen mustasukkainen sulhasehdokas. Normaalielämään mielestäni kuitenkin kuuluu myös että välillä käydään ”ihmisten ilmoilla” ja että on muitakin ihmissuhteita kuin parisuhde (vaikka oma kumppani olisikin ihanista ihanin ja kaikista parasta seuraa). Ei se sitä tarkoita että pitää kuola valuen vetää viinaa, tosin näissä mustasukkaisuus tapauksissa se viina on se syntipukki minkä varjolla kielletään, tosiasiassa syy on muissa ihmiskontakteissa.
Ap, kysymys
Oletko siis niitä jotka kokevat että ulkonakäymisen ”todellinen” syy on itsensä esittely ja parempien vaihtoehtojen metsästys?
Toisaalta se saattaa olla ihan validi pelko jos omassa epävarmuudessaan rajoittaa toisen ihmisen normaalia elämää, jonkun tasapainoisemman kanssa elämä todennäköisemmin olisi mukavampaa.
Joo mulla on pari tuollaista kaveria. Ne meni naimisiin hyvien miesten kanssa 20 ja 23 vuotiaina ja on ovat vieläkin naimisissa, useamman lapsen äitejä joista osa jo aikuisia ja käsittääkseni erittäin varakkaita. Ainakin toinen on miljonääri. Toisella aika lähellä omaisuus sitä luokkaa. On onnellisia. Joka ikinen asia mennyt elämässä nappiin. Sä oot 30. Sun haluamat naiset on naitu jo.
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit täyttyy kyllä pääosin, ja vaikka mieluummin viettäisinkin viikonloput retkeillen ja luonnossa/mökkeillessä niin en enää lähtisi suhteeseen miehen kanssa joka vastakkainasettelee nuo vaihtoehdot joko-tai. Heti soi nimittäin hälytyskellot että kyseessä saattaa olla, jopa sairaalloisen mustasukkainen sulhasehdokas. Normaalielämään mielestäni kuitenkin kuuluu myös että välillä käydään ”ihmisten ilmoilla” ja että on muitakin ihmissuhteita kuin parisuhde (vaikka oma kumppani olisikin ihanista ihanin ja kaikista parasta seuraa). Ei se sitä tarkoita että pitää kuola valuen vetää viinaa, tosin näissä mustasukkaisuus tapauksissa se viina on se syntipukki minkä varjolla kielletään, tosiasiassa syy on muissa ihmiskontakteissa.
Ap, kysymys
Oletko siis niitä jotka kokevat että ulkonakäymisen ”todellinen” syy on itsensä esittely ja parempien vaihtoehtojen metsästys?Toisaalta se saattaa olla ihan validi pelko jos omassa epävarmuudessaan rajoittaa toisen ihmisen normaalia elämää, jonkun tasapainoisemman kanssa elämä todennäköisemmin olisi mukavampaa.
Kyse oli lähinnä siitä, että tuossa kuitenkin selviää naisen kiinnostuksen kohteet. Kyllä itsekin käyn viihteellä silloin tällöin, mutta valtaosa naisista jotka tiedän, käy lähes joka viikonloppu jossain bailaamassa ja sillä on iso osa elämässä. Itsellä taas ulkoilma-aktiviteettien parissa menee paljon aikaa, joten hankala sellaisen kanssa olisi olla hyvä pari, joka on ihan eri laidassa
Muuten kyllä, mutta: Olen liian vanha, en niin kovin sporttinen ja minulla on jo ne 2-3 lasta, ensimmäisen sain jo ennen kuin osuin ikähaarukkaasi.
Nuo naiset on varattuja ennen 25-vuoden ikää kivojen ja hyvissä opinahjoissa opiskelievien poikien toimesta.
On outoa, että törmää unelmiensa naiseen, nelikymppiseen sinkkuun, kauniiseen, empaattiseen ja muutenkin mukavaan naiseen, lähes viisikymppisenä. Olisinpa edes tiennyt unelmoivani hänen kaltaisestaan, olisin tiennyt edes etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo naiset on varattuja ennen 25-vuoden ikää kivojen ja hyvissä opinahjoissa opiskelievien poikien toimesta.
Joo niin ollaan, mutta osa saattaa vapautua vähitellen toiselle kierrokselle, jos tuli kakskytveenä tehtyä vikavalinta. Vaikea varmaan löytää lapsettomana sinkkuna enää kolmekymppisenä löytää.
5/7 löytyy. Osa on vähän niin ja näin, tulkintakysymys. En kyllä haluis muuttaa maalle, vaikka lomareissulla onkin kiva vaeltaa yms. kun on noita sosiaalisia harrastuksia.
Minä ainakin tykkään sekä retkeilystä, että baareilusta kavereiden kanssa. Ei sieltä naimisissa ollessa kymmeneen vuoteen ketään ylimääräistä kotiin tullut. Jos suhde on kunnossa, niin kukin menköön ja tulkoon miten tykkää,ei pitäisi olla syytä mustasukkaisuuteen. Ja voihan siellä baarissa käydä yhdessäkin viihtymässä, jos kumpikin osaa käyttäytyä.
Ei luonteelle tai yhteensopivuudelle mitään kriteerejä?
Heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niin ollaan, mutta osa saattaa vapautua vähitellen toiselle kierrokselle, jos tuli kakskytveenä tehtyä vikavalinta. Vaikea varmaan löytää lapsettomana sinkkuna enää kolmekymppisenä löytää.
Ei tarvitse vaihtaa, kun on valittu aikoinaan parhaat päältä. Näin ainakin omassa tuttavapiirissä. Kaikilla +20 vuotta yhteiseloa.
Olen vaalea, vihreät kissan silmät, älykäs, ajoittain seurallinen, erittäin itsepäinen, ylpeä ja herkkä.
Suututettuna sivallan, hyväksikäyttäjät nostan peniksestä kattoon.
Joko rakastat😃
Vierailija kirjoitti:
Olen vaalea, vihreät kissan silmät, älykäs, ajoittain seurallinen, erittäin itsepäinen, ylpeä ja herkkä.
Suututettuna sivallan, hyväksikäyttäjät nostan peniksestä kattoon.
Joko rakastat😃
Olen myös itsepäinen, joten epäilen mitä siitä tulisi. Ja olen huono myöntämään olevani väärässä 😅
Toi on kyllä varmasti totta ja hyvä huomio.