Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko kiitosta työstänne?

Vierailija
28.11.2020 |

Minä en ja meillä muutenkaan harvat saa, ehkä joskus kovat ammattilaiset ja osaavat saavat. Muut ei, eivätkä varsinkaan uusimmat työntekijät. Nyt olen havahtunut siihen että se on alkanut häiritä kun tuntuu ettei koskaan ole riittävän hyvä tai osaa oikein mitään. Olisi mukava tuntea olevansa arvostettu vaikka tämä onkin ihan tavallista duunarityötä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauhean usein, viimeksi jäi parempi työpaikka saamatta talon sisällä, koska kuulemma osastolleni ei oikeen löytyisi korvaavaa tekijää ainakaan helposti ja panostani tarvitaan täällä. Oma lähiesimiehenikin varoitteli jo aiemmin, että olen tuohon toiseen hommaan liian pätevä. Sinänsä kiva kuulla, mutta enemmän se toinen työ olisi kiinnostanut. 

Vierailija
2/7 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko itse kiitellä muita solkenaan, töissä ja muuten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kiitosta. Olen yrittäjä ja asiakassuhteet ovat pitkiä, hyviä ja arvostavia. Saan kiitosta ja kehuja käytännöllisesti katsoen kaikilta asiakkailta joka kerran ja he ovat suositelleet minua myös eteenpäin.

Vierailija
4/7 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatko itse kiitellä muita solkenaan, töissä ja muuten?

Kyllä mä vapaa ajalla kiitän, kehun ja kannustan. Töissä tehdään kaikki työntekijät aikalailla samaa. Enkä minä kiitoksia ole vaatimassa, suurin kiitos lienee työstä saatu palkka. Vasta vähän aikaa alalla olleena tuntuu vaan etten koskaan voi olla riittävän hyvä tai saada arvostusta. Naisena vielä hankalampaa kun tämä on miesvaltainen ala.

Vierailija
5/7 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kehityskeskusteluissa, en juuri muuten. Otan sellaista vastuuta mikä ei kuuluisi mulle, mutta asiat sujuvat helpommin niin. Esimies on kiitellyt ja sanonut että muutkin kiittelevät. Sais näkyä palkassakin.

Vierailija
6/7 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan palkkaa työstäni, se riittää. Toki myös joskus kehuja, mutta sillä ei asuntolainaa lyhennetä.

Vierailija
7/7 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan asiakkailta ja muilta työtovereilta. Johtoporras pitää meitä vain turhana kulueränä, joita ilman yritys pyörisi niin paljon paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme