Näin kaupassa naisen, joka puhui itsekseen. Ei handsfreetä tms. Mistä tuollainen voi johtua? Puhui siis ihan ääneen
esim. siitä, mitä näki tai mitä oli ottamassa hyllystä. Oli huomiotaherättävän voimakkaasti meikattu.
Kommentit (35)
Todennäköisesti mielenterveys ongelmia. Mun työpaikalla on yksi mies joka höpisee itsekseen. Varsinkin stressaantuneena. Siis tekee töitä ja suu käy koko ajan. En tiedä kenen kanssa luulee juttelevansa.
Hän on muutenkin omituinen, ei huolehdi hygieniastaan ja haisee ihan järkyttävältä.
Ei elä ihan tässä maailmassa, mutta työnsä hoitaa hemmetin hyvin. Sanomattakin selvää, että on naimaton. Rahaa hänellä on kyllä ja isot talot, paljon metsää ja tilukset. Mutta ei kukaan nainen haisulia halua vaikka kuinka paljon olisi omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti mielenterveys ongelmia. Mun työpaikalla on yksi mies joka höpisee itsekseen. Varsinkin stressaantuneena. Siis tekee töitä ja suu käy koko ajan. En tiedä kenen kanssa luulee juttelevansa.
Hän on muutenkin omituinen, ei huolehdi hygieniastaan ja haisee ihan järkyttävältä.
Ei elä ihan tässä maailmassa, mutta työnsä hoitaa hemmetin hyvin. Sanomattakin selvää, että on naimaton. Rahaa hänellä on kyllä ja isot talot, paljon metsää ja tilukset. Mutta ei kukaan nainen haisulia halua vaikka kuinka paljon olisi omaisuutta.
Autistinen. Älykkäimmät ihmiset puhuu itsekseen.
Näköjään maailma on mennyt niin kiireiseksi ja stressaavaksi ja suorittamiseksi, että ihmiset ovat sekoamassa. Pakko puhua ääneen ajatuksetkin, että ne kuulee. Pakko hokea koko ajan asioita ääneen, että ne muistaa. Selviä mielenterveys ongelmia, kohta posahtaa, kun noin monet sekoavat.
Ehkä olen outo, mutta minulle taas tuli ensimmäisenä mieleen nuori äiti, joka on tottunut höpöttelemään vauvalleen. Ehkä oli pitkästä aikaa päässyt viihteelle ja siksi oli vähän liikaa pakkelia.
Voi voi tätä avohoidon tilaa. Oman maan kansalaisten hoitoon ei jää rahaa kun pitää olla solidaarinen ja kauhoa euroja muun maailman elättämiseen. Tässä sitten näette lopputuloksen. Muistakaa äänestää kun vaalit tulee että moinen loppuu!
Mä puhun paljon ääneen itsekseni, mulla on ADHD.
Minä puhun paljon yksin, osan koiralle, loput itselleni. Sitten kun olin ikäihmisten palveluissa töissä, niin yksi vanhus sanoi ravintolaan mennessään, että ai siinä olikin joku, puhun paljon yksin, yksinäisen ihmisen pitää. Yms., en muista tarkkaan. Silloin tuli huono fiilis, että okei, olen yhtä yksinäinen kuin vanhat mummot. Sittemmin olen alkanut ajatella höpinöistäni eri tavalla, että olen itseni paras kaveri ja vähän luova nyt muutenkin.
Tämä vuosi toi elämään täysin uuden kurvin, minkä jälkeen en oikeesti ihmettele enää yhtään mitään. Sen olen maaliskuun jälkeen oppinut. Eikö muut ole huomanneet, että maailma on täysin eri ja muuttumassa vielä tästä hurjaa vauhtia, jonkun yksinpuhelut on aika pientä nykyään.
palvelutalon ravintolaan mennessään *
Onhan näitä.
Bussissa kouluikäistä poikaa ahdistaa kun joku istuu vieree. Kun vieruskaveri lähtee, lyö nyrkillä penkkiä (ennen koronaa)
Yksi mies puku päällä salkun kanssa Järvenpään juna-asemalla. Mt-potilas
Pakko-oireita. Sormilla tekee jotain liikesarjoja monta kertaa.
Nykyään nappikuulokkeet on täysin johdattamia, että saattoi olla puhelimessakin.
Itsekin olen huomannut, että vanhemmiten olen alkanut höpistä itsekseni kaupassa. Tulee sanottua ajatukset ääneen. "Ottaisko noita vai noita perunoita? En mä tätä tarvikaan..." Ei ole mitään mt-ongelmia ja oon ihan tavis. Välillä miettinyt, että noloa jos joku kuulee. Sit taas toisaalta eipä sen ees väliä.
Suosittelen myös. Auttaa järjestämään ajatuksensa ja käyttämään tehokkaammin aivoja. Aloitin tänä vuonna yksin puhumisen luonnossa, lenkillä jne. Minulla on vaikea traumatausta ja työstän tehokkaammin ajatuksiani ääneen puhuessa ja liikkuessa. Epäilen että monilla ei ole edes handsfree päällä. Itsekseen puhuminen on koukuttavaa. Oppii tuntemaan itsessään ihan uuden ihmisen jonka olemassaolosta ei edes tiennyt.