Miksi tv:ssä toistuu samat elokuvat ja joitain ei näytetä koskaan?
Esim. joku Kuudes aisti tulee vähän väliä, mutta saman tyyppinen the Others ei koskaan. Haluaisin myös nähdä pitkästä aikaa Kevin Costnerin Perfect world -leffan ja Moll Flandersin sen version missä näytteli Morgan Freeman.
Kommentit (35)
HBOlle oli tullut Maggie's Plan. Siellä on muitakin vähän harvinaisempia kivoja elokuvia. Telkkarista tulee kaikki ryönä, jota ilmaiseksi annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset hanki suoratoisto palvelua?
-Nuoren maun mielisille Netflix.
-HBOJa onhan näitä useampiakin, joita ei nyt itselleni tule mieleen.
On kuule kumpikin ja Viaplay vielä lisäksi, mutta niihinkin tulee kiinnostavia leffalisäyksiä aika harvakseltaan.
Nirso maku sulla, kun minä en veinaa edes kerkee katsoa netflixistä kaikkia itseäni mieluisia elokuvia.
Katson joka ilta telkkaria pari tuntia. Kyllä siinä ehtii katsoa kaikki kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuule kumpikin ja Viaplay vielä lisäksi, mutta niihinkin tulee kiinnostavia leffalisäyksiä aika harvakseltaan.
Nirso maku sulla, kun minä en veinaa edes kerkee katsoa netflixistä kaikkia itseäni mieluisia elokuvia.
Ja jos Netflixissä joskus on hetken joku hyvä elokuva, se kannattaa todellakin katsoa heti, koska poistuu nopeasti. Aniharvoin sinne tosin hyviä elokuvia lisätään. HBO on parempi, mutta käyttöliittymä hankala selata ja haku huono.
Olen odottanut kohta 15 vuotta, että jostain näkisi The Boxer-elokuvan (Daniel Day-Lewis pääosassa). Ei taida ikinä tapahtua.
Jotain Uuno Turhapuro elokuvia on maikkarin helppo esittää jatkuvasti ihan siitä syystä että tänä päivänä maikkari itse omistaa niiden oikeudet.
Nicolas Cage lienee näyttelijä, jonka elokuvat eivät maksa mitään. Joka ilta tulee joku kökkö tekele, jossa tuo tyyppi yhden ilmeensä kanssa. Ja montako sataa kertaa Taken on tullut? Eikö televisiokanavien kannattaisi ostaa elokuvia, joita ei suoratoistopalveluista näe?
Vierailija kirjoitti:
Nicolas Cage lienee näyttelijä, jonka elokuvat eivät maksa mitään. Joka ilta tulee joku kökkö tekele, jossa tuo tyyppi yhden ilmeensä kanssa. Ja montako sataa kertaa Taken on tullut? Eikö televisiokanavien kannattaisi ostaa elokuvia, joita ei suoratoistopalveluista näe?
Taken leffassa ei näyttele Nicolas Cage vaan Liam Neeson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos Netflixissä joskus on hetken joku hyvä elokuva, se kannattaa todellakin katsoa heti, koska poistuu nopeasti. Aniharvoin sinne tosin hyviä elokuvia lisätään. HBO on parempi, mutta käyttöliittymä hankala selata ja haku huono.
Flixablesta mä katson aktiivisesti, mitä netfixistä poistuu.
Tuo samojen leffojen näkyminen useampaan kertaan samalla kanavalla sekä muilla kanavilla vielä toiset mokomat kerrat on vaan pahentunut viime vuosina. Aikaisemmin tuli muitakin leffoja mutta nyt on jäännyt niin sanotusti sama levy pyörimään kun tulee ne samat leffat tuhat kertaa vuoden aikana, ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
On sillä kaksi ilmettä: huolestunut/ahdistunut ja virnuileva. On kyllä kamalan huono näyttelijä , mutta on saanut töitä kun kuuluu oikeaan sukuun, mitä ei nimestä näe.
Vierailija kirjoitti:
Tuo samojen leffojen näkyminen useampaan kertaan samalla kanavalla sekä muilla kanavilla vielä toiset mokomat kerrat on vaan pahentunut viime vuosina. Aikaisemmin tuli muitakin leffoja mutta nyt on jäännyt niin sanotusti sama levy pyörimään kun tulee ne samat leffat tuhat kertaa vuoden aikana, ärsyttävää.
Joitakin tulee myös kahdesti saman päivän aikana välillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen odottanut kohta 15 vuotta, että jostain näkisi The Boxer-elokuvan (Daniel Day-Lewis pääosassa). Ei taida ikinä tapahtua.
Ettet nyt enempää ehdi uhriutua, niin voi löytyä kirjastosta, Huuto,netistä, VitosenDivarista jne.
Haluaisin katso pokka pitää aina vaan, mutt se on liian vähän aikaa areenassakin.
Vierailija kirjoitti:
Jotain Uuno Turhapuro elokuvia on maikkarin helppo esittää jatkuvasti ihan siitä syystä että tänä päivänä maikkari itse omistaa niiden oikeudet.
Muitakin Speden juttuja ovat alkaneet Subilla esittämään. Ihan hyvää vaihtelua ainasiin uunoihin.
Ei se uppoo ihmisille, kun se on uppoamaton 😄