Kampaamon shampoosta niskaan ihottumaa ja hilsettä päänahkaan
Minulle, joka en ole yhtään herkkäihoinen. Merkki on System Professional ja oli aika kallista. TreSemme aiheutti tämän joskus myös, nimenomaan shampoo, hoitoaine siinä ei aiheuttanut. Kyllä mulla on ollut kampaamosta aiemminkin mm. Kerastasea, sopii mulle hyvin mutta en tiedä kuka tässä kaupungissa sitä myy ja Bonaucurea ilman ongelmia. Marketin shampoista sopii XZ muuten, mutta XZ hoitoaine tuntuu jättävän hiukset rasvaiseksi ja olen kokeillut useampaa. Suositelkaa mulle jotain merkkiä, tai jos pesette hiukset ihan jollain muulla kuin shampoosta. Tuo ihottuma on hävinnyt vähitellet rasvaamalla ja nyt kun olen muutaman päivänä pessyt XZ-hilseshampoolla.
Kommentit (5)
LV shampoo, jossa lukee "herkälle päänahalle " on hyvä. Hoitoainetta ei ollenkaan, vaan hoitoseerumia muutama tippa hiuksiin hierottuna.
KMS Tame Frizz paras shampoo ikinä ja kestää pitkään, kun sitä ei tarvii niin paljon kuin muita.
Samoin kävi minulle. Ostin System Professionalia kampaamokaupasta. Shampoo aiheutti heti ensimmäisellä kerralla reaktion, jossa koko päänahka muuttui punaiseksi ja turposi. Samoin kaulalle ja rinnuksille tuli punaisia läiskiä. -Kävin lääkärissä ja sain urtikaria-diagnoosin.
Kokeile sulfaatittomia shampoita, xz llakin on sellainen eli persikkanektarishampoo.
Jos hoitoaineet jättää rasvaiseksi, niin oletko varma että tarvit sellaista ollenkaan? Ehkä joku kevyt jätettävä suihkutettava hoitoaine riittäisi.
Niissä kampaamon tuotteissa pienempi annostus riittää ja yleensä ovat tosi hajustettuja. Xz on hyvä laatuinen marketti shampoo, mitä meillä ostetaan myös lapsille.