Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet muuttunut viimeisen 5 vuoden aikana?

Vierailija
05.04.2014 |

Täytin 23 vuotta ja aloin miettiä miten olen muuttunut viime vuosina. Tajusin, että olen muuttunut melko radikaalisti (toki olen melko puolueellineen sanomaan mutta silti...) Ulkoisesti en ole juuri muuttunut; hiukset on vähän pidemmät ja painoa pikkasen enemmän... Sisäisesti olen muuttunut.kyllä sitäkin enemmän. Nuorempana minulla oli paha tapa puhua pahaa muista, tutuista ja tuntemattomista. Olen lähes päässyt tuosta tavasta eroon. Päätin etten puhu kenestäkään pahaa selän takana, oli aihetta tai ei. Osaan myös olla armollisempi itselleni ja hyväksyä itseni. Yritän myös olla elämättä menneisyydessä enkä soimaa itseäni jokaisesta pienestä virheesta, jonka olen elämässäni tehnyt. Ennen annoin periksi heti kun eteen tuli vähänkin vastoinkäymisiä. Iän myötä olen oppinut sinnikkyyttä ja periksiantamattomuutta. 18-vuotiaana kauhistelin vanhenemista mutta nyt olen tajunnut että "ikääntyminen" on sittenkin ihan positiivinen asia ja osaan arvostaa iän mukanaan tuomaa viisautta..

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen mieshenkilö vastaa - poikkeuksellisen hyvään kysymykseen:   - lisää armollisuutta itseäni ja muita ihmisiä kohtaan. Vähemmän ennakkoluuloja. Arvot painottuvat nykyisin ihmisyyteen. Raha merkitsee yhä vähemmän, eipä silti - vähemmän sitä onkin kuin pari vuosikymmentä sitten. Katselen ohikulkevia vanhuksia rollaattoreineen suurella sympatialla - todennäköisesti itsekin samassa tilanteessa ennemmin kuin uskonkaan. Lähimmäisenrakkaus - niin miehiä, naisia, nuoria ja vanhoja kohtaan yhä syvällisempää. Olen kohtuullisen tyytyväinen elämääni ilman vaimoa ja lapsia - ehkä tämä oli minun osani. Vielä kun jaksan ahertaa tämän elämäni kunnialla loppuun niin olen oman osani tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi