Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysy koronaa sairastavalta mitä vaan!

Vierailija
28.11.2020 |

Nyt saa kysyä koronaa sairastavalta mitä ikinä mieleen juolahtaa. Aika käy niin pitkäksi, ettei oo muutakaan tekemistä!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihava?

Vierailija
22/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huolissasi jälkioireista, jotka saattavat haitata vielä pitkään ja hidastavat toipumista?

.

"Yli puolet covid-19-tartunnan saaneista kärsii kuudesta tai useammasta negatiivisesta terveysoireesta jopa puoli vuotta koronavirusdiagnoosista."

(mtv uutiset.fi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö jo kupsahdit?

Vierailija
24/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti meni ap.

Vierailija
25/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia oireita sinulla oli, miten voit nyt?

Mistä sait sen?

Ilmoititko Vilkkuun?

Kuinka olet huolehtinut eristyksestä?

Pikaisia paranemisia!

Oireita kirjoitin tuonne ylempään kommenttiin, voin tällä hetkellä ihan hyvin, mutta hiukan huolettaa virus kropassa, että mitä se saakaan aikaan. Sain tartunnan todennäköisesti työpaikalta, mutta 100% varmuutta asiasta ei tietenkään ole. 

Ilmoitin asiasta vilkkkuun, mutta koodit tulee tosi myöhässä tartunnan jälkeen. Oon pysynyt neljän seinän sisällä, heti kun pienimmätkin oireet ilmaantu. Kiitos, koitan parantua!

Vierailija
26/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan muistaa vastata kysymyksiin mitä kysytty.

Olen altistanut kaksi ihmistä. Käytän maskia, ja sain tartunnan siitä huolimatta. Anaaliseksiin vastaisin, että ei ole mun juttu, ja kauppaostoksia pohtivalle suosittelen maidon ostamista.

Olen lievästi ylipainoinen, joten en kuulu kriteerien mukaan riskiryhmään, mutta painoa on tarkoitus kuitenkin pudottaa. Voisin luulla tätä tautia tavalliseksi flunssaksi, jos tietoa koronasta ei olisi. Oon hiukan huolissani mahdollisista jälkioireista, tunnen muutaman sairastaneen, ja heistä osalla on mitä ihmeellisempiä oireita ollut sairastamisen jälkeen. Tartunta ei ole baarista, koska en ole känyt baarissa kuukausiin.

AP

Vierailija
27/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään jäi vastaamatta muutamaan kysymykseen. Kaveri on käynyt mulle kaupassa ja apteekissa ja tuonut tavarat oven taa. Asun kerrostalossa ja vien itse roskikseni, sitten kun on pakko, puuttuvan hajuaistin takia ei toki haittaa, vaikka haisisikin jonkun aikaa roskiskaapissa, jos menen rappuun en käytä hissiä, minulla on maski ja hanskat kädessä. Esim ulkoilua ei ole kielletty oireiden niin salliessa. En ole tosin käynyt kertaakaan nyt ulkona, enkä ole menossakaan ennen kuin esim. roskapussi on aivan pakko viedä. En toivo kuolevani tautiin todellakaan. Pakko myöskin myöntää, että en tiedä omaa veriryhmääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme