Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isokokoiset (ei ylipainoiset) naiset, miten ootte hyväksyneet itsenne?

Vierailija
05.04.2014 |

Miten olette oppineet hyväksymään epänaisellisen kokonne? Mä olen kookas, 180 cm pitkä, leveäharteinen ja muutenkin isokokoinen, 31-vuotias nainen. Oon aina ollut hoikka, mutta silti epänaisellisen suuri. Koko aikuisikäni on ollut kamppailua itseni hyväksymisen kanssa. Miehiltä tulee paljon negatiivista kommenttia isokokoisuuteeni liittyen. Pahimmat kommentit on tulleet niiltä, joiden mielestä en ole kokoni vuoksi edes nainen.

Nykyinen miesystävänikin on pari kertaa nauraen todennut, että voisin olla kokoni puolesta yhtä hyvin mies, kuin nainen. Minulla on eräs pieni, siro naispuoleinen ystävä ja hänen ulkonäköään mieheni on usein ylistänyt ihaillen. 

En pidä itsestäni tällaisena, mutta minkäs teet, kun ei voi valita millaiseksi syntyy. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan ajatellut harrastaa kuulantyöntöä? Tai alkaa katsella naisia miesten sijasta? Moni rekkalesbo tykkää isoista tytöistä!

Vierailija
2/8 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.. Tulipa paha mieli tekstistäsi, olisin voinut itse kirjoittaa saman vielä kymmenen vuotta sitten. Elämä on opettanut iloitsemaan siitä kehosta mikä itsellä on, vaikken todellakaan mahdu normaaliraameihin. Koita olla itsellesi armollinen ja unohda kaikki negatiivinen palaute mitä saatat kuulla/olet kuullut aiemmin. Nosta ryhti suoraksi ja leuka pystyyn, olet aivan hyvä just sellaisena kuin olet. Jos seurustelukumppanisi ei sitä hyväksy, vaihda kumppani sellaiseen joka hyväksyy. Isosuisia ääliöitä riittää, älä tuhlaa aikaasi heihin! Hemmottele itseäsi, meditoi tai unelmoi, vietä aikaa itsesi kanssa sovussa. Olet mitoissa jotka saattavat herättää kateutta muissa, negatiiviset kommentit kertovat aina enemmän sanojastaan kuin kohteestaan. Jos kokosi saa miehesi epävarmaksi itsestään tai omasta miehuudestaan, ongelma ei ole sinussa.. Tsemppiä elämään. T: Nainen 187cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Olen sua muutaman sentin lyhyempi. Olen aina tuntenut olevani iso, muita aina päätä pidempi ja lisäksi olen jostain syystä myös luonnottoman vahva.

En ole tyyliltäni yhtään miehinen, mutta joskus on vaikea tuntea itseänsä naiselliseksi, kun tuntuu että muut on sellaisia siroja ja simpsakoita.

Vierailija
4/8 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla muita pidempi, se antaa vallan tunnetta. Minusta miehet ovat aina olleet kiinnostuneita, vaikka olen iso nainen. Satsaan naisellisuuteen.

Vierailija
5/8 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 185-senttinen nainen ja oon ihan hoikka, "normaali", mutta toki tää pituus on sellainen asia, johon pitää vaan tottua. Mulla on tosi pienet rinnat, joiden kanssa on myös ollut totuttelua. Toisaalta ehkä niiden ansiosta en oo ihan niin ison näköinen, mut toisaalta ehkä ne saa mut näyttämään "miesmäisemmältä". En tiiä :D

En voi sanoa, että olisin vieläkään täysin sinut pituuteni kanssa. Oon 23 ja totta kai joskus tulee fiilis, et olisinpa edes 10 senttiä lyhyempi, etenkin kun oon jotenkin onnistunut löytämään parhaimmat kaverit niistä hädin tuskin 160-senttisistä tytöistä. Eli oon aina porukassa se, joka on muita päätä pidempi.

Mulle ei oo onneks tullu vastaan sellaisia miehiä, jotka olisivat naljailleet pituudesta. Tai ei ainakaan sellaisia miehiä, joiden kommenteista olisin välittänyt. Pituus on kuitenkin mulle sellainen asia, joka saa mut epävarmaksi, enkä missään nimessä halua miestä, joka olisi mua lyhyempi. Tosin voihan olla, et mieli muuttuisi siinä vaiheessa, jos oikeasti tapaisi upean miehen, joka kuitenkin olis mua lyhyempi. Jos mietin kuitenkin edellisiä suhteita, niin parhaimmaksi oon tuntenu oloni edellisen seurustelukumppanin kanssa, joka oli reilusti yli 190 cm. Oltiin tosi sopivan mittaisia toisillemme.

Tulipas raapustus, mutta siis... totuttelua se vaatii. Pituus ei kuitenkaan tee susta yhtään vähemmän upeaa naista :)

Vierailija
6/8 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:09"]

Ootko koskaan ajatellut harrastaa kuulantyöntöä? Tai alkaa katsella naisia miesten sijasta? Moni rekkalesbo tykkää isoista tytöistä!

[/quote]

Oletko ajatellut hypätä junan alle? Voi olla vaikeaa elää noin tyhmänä.

Vierailija
7/8 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Olen myös 180 cm ja aina ollut normaalipainoinen tai hoikka, mutta tuntenut itseni isokokoiseksi. Olen aika harteikas ja rintava, joten näytän helposti suuremmalta kuin olenkaan, jollen pukeudu hyvin harkiten vartalomallini mukaan. Tämä on johtanut siihen, että olen lähes aina laihdutuskuurilla, jotenkin kuvittelen, että näyttäisin vähemmän isolta jos olisin laihempi. Vaan kroppani ei halua laihtua, vaan viihtyy parhaiten bmi 22:n tuntumassa. 

En käytä koskaan korkokenkiä. En ole koskaan suostunut lähtemään baarissa tanssimaan miehen kanssa, jonka pituutta en ole etukäteen tarkistanut sillä olen joskus saanut negatiivisia kommentteja koostani miehiltä, joille pituuteni on paljastunut vasta noustuani seisomaan. Saan usein yhä edelleen 38-vuotiaana valtavasti ihmettelyä pituudestani, erityisesti vanhat ihmiset ovat kärkkäitä kovaan ääneen päivittelemään kuinka valtavan pitkä/iso olen. Jaa-a, enpä ollutkaan itse huomannut!

Monesti huomaan seisovani porukassa jalat solmussa tai muuten kumarassa ja yritän sitten vaivihkaa suoristaa ryhtiä. Ärsyttää olla aina se pisin. Kaikkein ärsyttävintä on muuten matkustaa sellaisissa maissa, joissa keskipituus on huomattavasti pohjoismaita pienempi. Siellä sitä toljotusta sitten riittää. 

Sekin ärsyttää, että kun kengän koko on leveä 42, on lähes mahdotonta löytää kauniita kenkiä, siis oikeasti kauniita ja muodikkaita eikä mitään erikoisliikkeiden tanttamalleja. 

Vierailija
8/8 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain 173cm, mutta aikuistuvat tyttöni 176, 180 182 cm. Tuo naisellisuuteen panostaminen toimii meillä. Sanon aina heille että tyylikästä olla pitkä. Pidän itse 7-9cm korkoja arkenakin. Tuttavapiiriini ei kuulu tuollaisia törppöjä miehiä jotka ikävästi arvostelisivat pituuttani/kokoani. Olisin tapaamatta mokomaa anteeksi vaan. Täytyy kyllä sanoa sekin,, että asun tällä hetkellä hollantilaisten ja saksalaisten läheisyydessä, jotka ovat isoja ja komeita hekin. Löytyy kuteet päälle ja seuraa. Myönnän senkin, että kyllä noita nuorena miettii ja kommentit jäävät mieleen. Siksikin tärkeää kuulla rohkaisua ja uskaltaa olla oma kaunis itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi