Onko se erikoista että Tinder-tyttö tuli 200 km päästä junalla yökylään luokseni yhden päivän viestittelyn jälkeen?
Kommentit (21)
Teillä taitaa olla aika kova tasoero ulkonäöllisesti.
Onnea, sait juuri niskoillesi ongelmatapauksen.
"Onko erikoista, että...", ei "Onko se erikoista, että...".
Näin nuorena naisena en itse uskaltaisi lähteä noin kauas vieraan miehen KOTIIN. Omaan kotiini olen pyytänyt miehiä kaukaa ja läheltä.
Vierailija kirjoitti:
Näin nuorena naisena en itse uskaltaisi lähteä noin kauas vieraan miehen KOTIIN. Omaan kotiini olen pyytänyt miehiä kaukaa ja läheltä.
Lut'ka
Vierailija kirjoitti:
"Onko erikoista, että...", ei "Onko se erikoista, että...".
Toiset nussii pilkkua, toiset Tinder-panoja.
Vierailija kirjoitti:
Lumppu
Onnea uudesta sukupuolitaudista. Olipas aika harvinaisen epätoivoinen lòrtto. Ällöttää sun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
HuorrrrAAAA
... Ja sitten heräsit ja lähdit kaupasta hakemaan mäyräkoiraa. Tsekkasit Tinderin ja edellen matcheja 0 kpl.
Mä vähän epäilen että se halusi raskaaksi.
On siellä niitäkin jotka eivät viestittele sitä yhtäkään päivää vaan sopivat saman tien tapaamisen samalle päivälle, vaikka asuisi itse kauempanakin. Tiedän yhden tällaisen naisen. Saattoi tehdä jopa niin että hyppäsi junaan johonkin kaupunkiin ja matkalla vasta alkoi käymään mätsilistaa läpi ja kyselemään kenen luo pääsisi.
Minä en lähtisi noin pitkän matkan päähän noin lyhyen viestittelyn jälkeen, enkä varsinkaan yökylään ihmisen luo jota en ennen ole tavannut. Parhaimmillaan olen tavannut lähellä asuvan miehen parin päivän viestittelyn jälkeen ja silloinkin perinteisillä lenkkitreffeillä päiväsaikaan.
Oletko AP komea? Veikkaan myös että halusi raskaaksi ja mahdollisimman hyvännäköiset spermat lapselleen.
Nykypäivän ihmiset on oksettavia :(
Ja kyllä, tässä tarinassa sekä mies että nainen on kumpikin yhtä oksettavia.
On. Itsesuojeluvaisto ei näytä toimivan teillä kummallakaan. Sp testeihin mars molemmat, oireetomia sp tauteja on, eivätkä ne ole mitenkään harmittomia.
Lupasitko karamellejä?