Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako hutiostosta sinun vaatekaapissasi on?

Vierailija
05.04.2014 |

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288673688314.html

sellaista, mitä et ole koskaan käyttänyt? alusasut ja kengät tms voi myös laskea mukaan

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Hutiostoksia on tullut tehtyä, mutta laitan aika tehokkaasti eteen päin vaatteet ja muut, joita en käytä. Lahjoitan kavereille tai esim. vastaanottokeskukseen.

Vierailija
2/7 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaatteita, joita en ole vielä ehtinyt käyttää. Joskus on hutiostoksia, mutta ne mä lahjoitan samantien siskoille tai kirkon kirpparille. Kaappiin ei turhia vaatteita mahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy yhdet kengät ja pari neuletta, mutta ostan yleensä kirppikseltä niin hinta ei oo kova. Kengät tosin oli uudet, tai oikeastaan saappaat. Ne ei vaan sovi minkään kanssa mitä mulla on. Tai kuvittelen vaan, en oo mitenkään erityisen tarkka vaatteistani... Neuleet jäi käyttämättä koska ovatkin liian lämpimiä. Ohuella pärjännyt tänä talvena loistavasti. Mutta ehkä ens talvena? Saappat kans. 

Vierailija
4/7 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt sellaisia hutiostoksia, etten ole koskaan käyttänyt, mutta sellaisia, joista on parin käytön jälkeen huomannut, etten tykkääkään. Niitä on paljon, valitettavasti. Kun ei ole pukeutumissilmää, käy näin aika usein :(

Vierailija
5/7 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viikolla vein kaksi kassillista vaatteita ja kenkiä Uffiin, joten määrä putosi huimasti.

Vierailija
6/7 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon opiskelija ja mulla on 3 pitkähihaista, 3 tpaitaa/toppia, yhdet farkut, yhdet farkkulegginsit ja verkkarit. Kaikki on tehokkaassa käytössä. Kumisaappaat on ehkä huti jos ei sada. Ja vyötä (1kpl) en oikeestaan käytä. 

Vierailija
7/7 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean vaikea laskea, kun en muista ulkoa kaikkia omistamiani vaatteita. Ainakin yhdet sellaiset talvikengät on, joita en ole vielä kertaakaan käyttänyt. Käytän kyllä kun vanhat hajoavat. Sitten on joitakin tavoitevaatteita, joihin aion lähitulevaisuudessa mahtua.