Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täällä ei saa vastauksia kysymyksiin?????

28.07.2006 |

Pitääkö lapsettomissa ja plussanneissa lapsettomissa kuulua aktiivisesti johonkain pinoon et sais vastauksia kysymyksiin???

Monta kertaa olen jotain kysynyt ja joskus jopa saanut vastauksia pari, mutta hyvin harvoin. Sitä en kyllä usko että kukaan ei vastata osaisi. Onko vain oma napa niin tärkeänä mielessä ettei viitsitä vastata muiden kysymyksiin??

Tämän kirjoituksen tarkoitus ei sitten ollut kuitenkaan moittia teitä vaikka sen kuvan varmaankin kyllä sai, olen vain lukenut monen muunkin kirjoituksia ettei täältä vastausta saa. teillä kuitenkin on paremmin tietoa eri hoitomuodoista kun täälläon paljon niitä joilla viimiset hoidot menossa kun meitä on tosi paljon sellaisia jotka ovat hoidoissa ihan alkupäässä.

Voisko joku vähän valaista asiaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin täällä on näin kesäaikaan paljon hiljaisempaa ja uusia keskustelujakin ilmaantuu vähemmän. Luulen että kunhan lomat loppuu ja syksy saapuu palstailijatkin aktivoituvat ja saat enemmän vastauksia. :)

Vierailija
2/3 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää HAKU toimintoa? Jos samaa asiaa on kysytty monen monituista kertaa niin " vanhat parrat" eivät aina jaksa selittää samaa asiaa useaan kertaan :) Haulla löytyy vaikka mitä jos sitä osaa käyttää oikein. Lisäksi kannustan omaan aktiivisuuteen eli googlaamalla löytyy tosi apljon aiheesta kuin aiheesta kunhan osaa asettaa hakusanan/sanat oikein. (käytä hipsuja " " tai + merkkiä kun googlaat monella eri hakusanalla)

tsemppiä...kyllä tämä palsta tästä vilkastuu kun syksy tulee ja ihmiset palaa töihin,koneen ääreen ja hoitoihin. nythän on klinikoiden kesätauot päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

itselläni on taas se kokemus, että täällä vastataan nopeasti ja perusteellisesti. Nyt kesäaikaan täällä on kyllä vain muutama prosentti porukasta paikalla, joten uskoisin, että elo-syyskuussa vilkastuu taas meno normaaliksi. = )