Joko teillä on joulukuusi?
En osaa päättää laitanko tänään vai ensi viikonloppuna. Joulunalusaika on niin kiireinen, että en todellakaan silloin ehdi laittaa.
Kommentit (9)
Mies ei halua laittaa kun neulaset... Täytyy tehdä kuten yksikin joulu ja hakea kuusi itse ja tuoda tupaan. Mies haluaa olla vain ilonpilaaja.
No ei tietenkään. Siis tykkään joulusta tosi paljon ja joulukuusi on ihana, mutta johan siihen kyllästyis jos se nyt jo tossa törröttäis!
1.12 ruukaan pistää. Muovikuusi nii tarvi miettiä neulasia. Enne oli oikea kuusi ja se tuli vasta pari päivää enne aattoa sisälle.
Ei ole. Mun mielestä se ois jotenkin hassua. Jouluvalot on ollut jo lokakuun alusta lähtien. Kuusi on mulle kuitenkin sellainen joka laitetaan vasta sitten kun joulu on ihan just käsillä. Ja saa olla sit ainakin loppiaiseen asti, tai Nuutinpäivään jopa. Ei siinä joulukuusessa ois vaan enää sitä joulun fiilistä jos se kuukauden etuajassa laitettaisiin.
Joo.
Asuimme aikoinaan muutaman vuoden Yhdysvalloissa ja siellä monilla oli tapana laittaa heti kiitospäivän jälkeen joulukoristelut. Meillekin tarttui mukaan tuo tapa sieltä.
Ei ole vielä, ostetaan kuusi vasta viikko - kaksi ennen joulua ja laitetaan aatonaattona. Jos nyt jo aidon kuusen laittaisin niin eipä se olisi enää täydessä loistossaan jouluna.
Huomenna haetaan kellarista ja laitetaan siihen valot, varsinaiset koristeet sitten vähän myöhemmin.