Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa minulla hyvä mies.

Vierailija
05.04.2014 |

Täälläkin kun on ollut kaikenmaailman ketjuja, joissa listataan unelmamiehen ominaisuuksia tai vastaavasti turn offeja miehessä. Niin aloinpa miettimään omaa miestäni:

- on yleensäkin mukava tyyppi

- on huumorintajuinen ja rento

- ulkonäkö miellyttää, vaikkei nyt mikään Hollywood-tason mies olekaan

- tykkää monista samoista asioista mistä minäkin (esim. matkustelu, ruoka, elokuvat jne.)

- kohtelee minua hyvin, arvostaa, kunnioittaa, huomioi

- seksi toimii välillämme ja on myös vaihtelua

- kantaa vastuun perheessä

Vaikka välillä pitkässä suhteessa arki saattaa olla tylsääkin, täytyy kyllä sanoa, että olen saanut hyvän miehen. Tuskin löytäisin parempaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan.Täytyy olla kiitollinen siitä, että on noin ihanan miehen elämäänsä löytänyt. Elämä yhdessä on vain paranee, vaikka ollaankin jo teineinä yhteen alettu.

Vierailija
2/8 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, olen onnellinen puolestasi! Mutta eikö oikeasti ole mitään, mistä et miehessäsi pidä? Sekin kuulostaa oudolta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:48"]

Hienoa, olen onnellinen puolestasi! Mutta eikö oikeasti ole mitään, mistä et miehessäsi pidä? Sekin kuulostaa oudolta...

[/quote]

On toki. Ja joskun vaan ärsyttää ihan yleensäkin :D ap

Vierailija
4/8 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih.. Sama täälä. Mies on aivan ihana, ymmärtäväinen, huomioiva yms. Ihanaa että kaikki miehet ei ole mennyt pilalle :)

Vierailija
5/8 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullan on samanoloinen ukko <3! 

Toki on monia pikkujuttuja jotka ärsyttää, joskus enemmän ja joskus vähemmän, mutta niin minussalin luultavasti on. Mutta ne "isot linjat" on niin hyviä että voittavat nuo pikkujutut...

Vierailija
6/8 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas joku pikkujuttu, mikä miehessä harmittaa. Onko tasoa, jättää sukat makuuhuoneen latiialle, pytynkansi auki...=)

Vierailija
7/8 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehessä on ainaki just toi, että sukat (ja muut pyykit) jää lattialle. Usein myös se, että jättää kaikki kaapinovet auki, ei tiskaa tai laita ruokaa pois kattiloista (jos ei erikseen huomauta). Kyllähän näitä pikkujuttuja löytyis vaikka kuinka paljon, mutta niin löytyy minustaki. Joskus ärsyttää enemmän ja joskus vähemmän tai ei ollenkaan. Kuitenkin hyviä, ihania puolia on paljon enemmän.

t. 2

Vierailija
8/8 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:57"]

Kertokaas joku pikkujuttu, mikä miehessä harmittaa. Onko tasoa, jättää sukat makuuhuoneen latiialle, pytynkansi auki...=)

[/quote]

On suurinpiirteisempi siisteyteen liittyen. Esim. ripustaa pyykit kuivumaan mielestäni liian ryppyisenä, ei siis ravistele ja oio tarpeeksi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän