Perintösi määrä?
Kommentit (34)
Noin 1,5 -1,7 miljoonaa euroa minus verot tulee aikanaan minulle tai ainoalle lapselleni suoraan.
Toivottavasti jokainen käyttää jokaisen hilunsa itse. Silloin elämä on onnistunut, kun peruskirjoituksessa viivan alle jäää nolla. Olen samaa mieltä.
Te varmaankin tarkoitatte henkistä perintöä?????? Eihän eukot ahneita ole???????????
0€ vanhemmiltani ei jäänyt mitään.
On niin nuoret vanhemmat, samoin isovanhemmat, että saa nähdä kuka tässä perii ja kenet.
No en ole vielä perinyt yhtään mitään mutta arvaan että jos kaikki menee tasan eikä mitään arvaamatonta tapahdu perin varmaan noin 200,000 vanhemmiltani. Mieheni varmaan perii noin 50,000 omiltaan.
Niin ja siis kuka perintöfiksaatioitunut täällä nyt pyörii? :D Perintö sitä ja perintö tätä -alotuksia niin monta... noh, harrastuksensa kullakin..
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:56"]
No en ole vielä perinyt yhtään mitään mutta arvaan että jos kaikki menee tasan eikä mitään arvaamatonta tapahdu perin varmaan noin 200,000 vanhemmiltani. Mieheni varmaan perii noin 50,000 omiltaan.
[/quote]
Olen kade teille. nro 2 jonka vanhemmat peeaa.
150 000 euroa asunnon myynnistä plus paljon omaisuutta ja tavaraa jonka sitten myin ja sain 50 000 lisää.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:56"]
[/quote]
Olen kade teille. nro 2 jonka vanhemmat peeaa.
[/quote]
No osa tuosta on ns. vanhaa rahaa. Ja en ole saanut yhtään mitään vielä. Arvaan vaan kiinteistöjen määrästä ja arvosta.
2
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:57"]
Niin ja siis kuka perintöfiksaatioitunut täällä nyt pyörii? :D Perintö sitä ja perintö tätä -alotuksia niin monta... noh, harrastuksensa kullakin..
[/quote]
Tämä on eka perintö aloitukseni koskaan millään palstalla. Ja palstalla pyöriminen yleensäkin ... no, harrastuksena kullakin. :)
ap
Ei mitään. Isä kuoli 100 000 euroa velkaantuneena.
Veikkaisin, että vanhempieni yhteenlaskettu omaisuus ja varallisuus ehkä vajaa 400 000 euroa ja kaikki yhdelle lapselle niin. En ole aikasemmin asiaa edes ajatellut ja nyt tajusin että mullahan on joskus oikeasti rahaa. :O
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:54"]
0€ vanhemmiltani ei jäänyt mitään.
[/quote]
Sama.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 13:04"]
Ei mitään. Isä kuoli 100 000 euroa velkaantuneena.
[/quote]
D'oh!
Melkein puoli milliä miinus verot. En ole näistä kehdannut juuri kenellekään kertoa, koska olen parikymppinen opiskelija... Opiskelen taidealaa, ja joskus olen kuullut (humalaisia) kommentteja, ettei mun tällaista kannattaisi opiskella, siinä vaiheessa viimeistään tulen huomaamaan, jos asuntolainaa yritän saada.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:57"]
[/quote] Se on toi yksi sama idiootti, joka näitä palstoja pyörittää. Tää on sen harrastus.
Todella vaikea sanoa, mutta jos arvata pitäisi eikä omaisuus kuluisi vanhuuden hoivaamiseen, niin saatan periä velkaisen (käsittääkseni useita kymmeniä tuhansia on velkaa) kerrostalokolmion. Mahdollistahan on, että vanhemmat käyttävät asunnon vaikka käänteisenä asuntolainana omaan elämiseen, jolloin perintöä tulee nolla.