Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita kuin minä jotka saavat hallitsemattomia raivareita miehelleen?

Vierailija
05.04.2014 |

Mistä aiheesta saatte ja minkä ikäisiä olette?

Itse olen 46 ja raivostun siitä että mies on jatkuvasti siivoamassa mun tavaroitani pois näkyviltä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:20"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:08"]

Kostat siis miehellesi pahaa oloasi? Toivottavasti mies lähtee.

[/quote]

Sitä varten kai naiset miehiä ottavat?

terveisin mies joka ei naisia koskaan ymmärtänyt.

[/quote]

Ei ne ota, mutta niistä tulee sellaisia kun kolme vaatimusta ei täyty

1) Naista pitää jatkuvasti tavoitella ja kosiskella, myös avioliitossa

2) Naisen ja miehen pitää olle yhdessä elämässä suurta draamaa ja seikkailua

3) Miehen täytyy pitää naista kaikin puolin kauniina, sisäisesti ja ulkoisesti, ihanana, houkuttelevana ja lumoavana.

Toteutuivatko nämä suhteissasi?

Vierailija
2/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28-vuotias ja kyllä saan.

Mies saattaa huomaamattaan puhua minulle todella rumasti ja jossain vaiheessa räjähdän. Tai sitten tekee asiat päin persettä ja asenne on hälläväliä; usein uskon, että tekee tahallaan kaiken väärin eikä edes yritä onnistua. Esim. jauhelihakeitto tänään: kattilaan samaan aikaan KAIKKI ainekset ja mausteet, vajaan tunnin keittäminen ja syömään. Ei kamalasti maistunut, liemi oli jauhoinen koska (vääränlaiset) perunat olivat hajonneet jne. No, mies kohautti vaan hartioitaan.

Sama mies voi viettää kaksi tuntia toisen ruoan parissa ja tuoda pöytään mestariteoksen. Mutta silloin minä en ole pyytänyt häneltä sitä, eli jokin protesti lienee menossa, vaikka väittää ettei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:08"]

[/quote]

Sitä varten kai naiset miehiä ottavat?

terveisin mies joka ei naisia koskaan ymmärtänyt.

Vierailija
5/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, hallitsemattomat raivarit eivät ole normaalia käytöstä ja kaipaa ammattiapua jos ei pysty itseään hallitsemaan vihaisena. 

Vierailija
6/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sinäkin niitä prinsessoja jotka kuvittelee että naisen tekemänä henkinen tai fyysinen väkivalta ei ole niin vakavaa mutta jos miehesi tekisi saman niin pakkaisit samantie tavarat ja lähtisit hotelliin?

Vierailija
7/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla vaan on tosi ärsyttävä mies. Vaihtoon?

Ei vaiteskaan. Tunteet ovat aina oikein, mutta se mitä niiden pohjalta tekee ei välttämättä ole. Jos mies ei ymmärrä miksi suutut, suuttumus menee hukkaan ja tulee toistumaan kerta toisensa jälkeen.

Kannattais kommunikoida.

P.S: mä välillä suutuin exälleni todella paljon, mutta sittenpä siitä tulikin exä.

Vierailija
8/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 11:20"]

Ootko sinäkin niitä prinsessoja jotka kuvittelee että naisen tekemänä henkinen tai fyysinen väkivalta ei ole niin vakavaa mutta jos miehesi tekisi saman niin pakkaisit samantie tavarat ja lähtisit hotelliin?

[/quote]

Oikeastaan toivoisin että mies löisi minua kunnolla. Silloin minulla olisi joku "järkevä syy" erota. Siis joku järkevämpi kuin se että mies haluaa talon olevan siisti ja minä taas en :D

Vierailija
9/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitko? Se aiheuttaa itsehillinnän puutetta, muun muassa.

Vierailija
10/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 11:23"]

Tupakoitko? Se aiheuttaa itsehillinnän puutetta, muun muassa.

[/quote]

En tupakoi enkä myöskään juo (ollenkaan), joten niistä ei johdu.

Vierailija
11/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkaa kiukuttaa laske hiljaa mielessä kymmeneen ennen kun avaat suusi. Keskustele miehesi kanssa rauhallisesti niistä asioista jotka ärsyttää.

Vierailija
12/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 11:39"]

Kun alkaa kiukuttaa laske hiljaa mielessä kymmeneen ennen kun avaat suusi. Keskustele miehesi kanssa rauhallisesti niistä asioista jotka ärsyttää.

[/quote]

Mutta kun ei huvita tälläinen "sivistyneisyys". Haluankin raivota, lyödä ja pistää paikat päreiksi.

Vierailija
13/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 11:45"]

[/quote]

Mutta kun ei huvita tälläinen "sivistyneisyys". Haluankin raivota, lyödä ja pistää paikat päreiksi.

[/quote]

Kandee hankkia vaikka nyrkkeilysäkki tai vastaava. Miehen kimppuun käymällä todistat vain olevasi väkivaltainen ja hullu ämmä.

Vierailija
14/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 11:49"]

[/quote]

[/quote]

Kandee hankkia vaikka nyrkkeilysäkki tai vastaava. Miehen kimppuun käymällä todistat vain olevasi väkivaltainen ja hullu ämmä.

[/quote]

Entä jos minua ei lainkaan haittaa olla väkivaltainen ja hullu ämmä. Syytän miestä siitä että elämäni on paskaa, terveys reistailee ja olen ihan vetämätön ja masentunut kotona. Kodin ulkopuolella näytän fiksulta, pystyvältä ja erittäin hyvähermoiselta.

ap

Vierailija
15/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 11:49"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Entä jos minua ei lainkaan haittaa olla väkivaltainen ja hullu ämmä. Syytän miestä siitä että elämäni on paskaa, terveys reistailee ja olen ihan vetämätön ja masentunut kotona. Kodin ulkopuolella näytän fiksulta, pystyvältä ja erittäin hyvähermoiselta.

ap

[/quote]

Tuohan on ihan järjetöntä. Mikset eroa?

Vierailija
16/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Siis hermojen menetys. Mutta syy päinvastainen - mies jättää tavarat huiskin haiskin eikä tee lupaamiaan asioita. Raivostuttavaa.

En lyö. Yritän olla huutamatta ja asiallinen, mutta ei oikein onnistu. Samat riidan aiheet toistuvat ja toistuvat!

Vierailija
17/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun joskus oikein sokean raivon valtaan, kun mies vaan ärsyttää. (Nalkuttaa, jankuttaa ja on samaan aikaan itse maailman saamattomin ja laiskin). Olen kyllä tajunnut, että kaikki juontaa juurensa siihen hetkeen, kun ryhdyin cerazette pillereiden käyttäjäksi.

Hormonaalinen ongelma kohtaa pohjaan palaneen suhteen. Muiden kanssa tätä ongelmaa ei esiinny.

Nainen, 38v, kaksi lasta. (en raivoa lasten nähden, sen verran kykenen kyllä hillitsemään kuitenkin)

Vierailija
18/18 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi ei tarvitse kauan katsella mielisairaan temppuilua.

Mene hoitoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan