Pelottaa että teinin tyttöystävä on raskaana. Paha tunne
Oli eilen meillä käymässä ja oli pahoinvoiva. Lisäksi en ole pitkään aikaan nähnyt roskiksessa tamponeita kun olen siivonnut. Muutenkin ovat olleet pojan kanssa jotenkin vaisuja.
Kommentit (47)
Ap. Mene kysymään onko ehkäisyasiat kunnossa. Kerro mistä olet huolestunut. Sano vaikka että olet nähnyt telkkarissa niitä todella nuoria äitejä ja heidän elämäänsä.
Ap. Mene kysymään onko ehkäisyasiat kunnossa. Kerro mistä olet huolestunut. Sano vaikka että olet nähnyt telkkarissa niitä todella nuoria äitejä ja heidän elämäänsä.
Et oo sitten pojallesi kondomeita ostanut?
Vierailija kirjoitti:
Mun nykyiset appivanhemmat yritti tyrkyttää mulle viiniä ja olutta, kun oli epäilleet, että olen raskaana ja oikeassa olivat. Oltiin sillon 17 vuotiaita.
Toivottavasti tajusit tehdä abortin. Teini äidit on 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nykyiset appivanhemmat yritti tyrkyttää mulle viiniä ja olutta, kun oli epäilleet, että olen raskaana ja oikeassa olivat. Oltiin sillon 17 vuotiaita.
Toivottavasti tajusit tehdä abortin. Teini äidit on 🤢
Ei käynyt edes mielessä. Nyt nämä ihanat kaksospojat ovat 11v.
T.21
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tyttöni seurustelee toisen tytön kanssa niin ei vahinkoraskauksia tarvitse miettiä vaan lapsi olisi tullessaan todella suunniteltu ja haluttu.
No tuossa ei tosiaankaan mitään ole "onneksi" eikä onnea. Tyttäresi ja se "toinen tyttöhän" ovat lesboja.
Hyi saablari! Iljettävää! Tyttäresi ja se toinen lättäpimppa harrastavat sodomiaa ja Sinä olet sellaisesta kammotuksesta onnellinen!
Tuo tyttäresi sairaushan on mitä kauhein onnettomuus kaikille.
Eivätkä siks'toiseen kaksi naista voi mitenkään saada omia ja yhteisiä lapsia keskenään luonnollisesti.
Yök.
Opeta poika pitämään nainen kurissa ja ottamaan vastuu perheestä niin suhde kestää.