Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa että teinin tyttöystävä on raskaana. Paha tunne

Vierailija
27.11.2020 |

Oli eilen meillä käymässä ja oli pahoinvoiva. Lisäksi en ole pitkään aikaan nähnyt roskiksessa tamponeita kun olen siivonnut. Muutenkin ovat olleet pojan kanssa jotenkin vaisuja.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyiset appivanhemmat yritti tyrkyttää mulle viiniä ja olutta, kun oli epäilleet, että olen raskaana ja oikeassa olivat. Oltiin sillon 17 vuotiaita.

Vierailija
22/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nuorten kuullen, miten työkaverisi odottaa vauvaa ja jotain muuta asiaan liittyvää. Ehkä nuorten ilmeistä näkee, jos heillä on samanlainen tilanne..

Tällainen juttu voisi toimia. Kokeile ap vaikka sanoa, että "ihanaa kun teilläkin sitten joskus kymmenen vuoden päästä on lapsia, niin minäkin pääsen kutomaan töppösiä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet kysymään teineiltä että onko sitä tuupattu pulla uuniin kun tamponeja ei enää näy roskiksessa kuten ennen vaikka kuinka olen nuuskinut?

Tämä on ihan hyvä. Nuuskimisesta ei tosin tarvitse mainita. Jos oksentaa, vie pyyhe ja raikasta vettä. Jos on tiineenä, niin voit kertoa omasta lapsuudestasi, kuinka silloin synnytettiin saunassa tai jotain vastaavaa rentouttavaa. Kyllä se siitä.

Vierailija
24/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heität vitsillä, että vaikutatte aika vaisuilta, eihän kukaan ole tullut raskaaksi tai kuollut? Katso, nauravatko vai ei.

Vierailija
25/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tyttöni seurustelee toisen tytön kanssa niin ei vahinkoraskauksia tarvitse miettiä vaan lapsi olisi tullessaan todella suunniteltu ja haluttu. 

Entä jos noillakin on toivottu raskaus?

Vierailija
26/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nykyiset appivanhemmat yritti tyrkyttää mulle viiniä ja olutta, kun oli epäilleet, että olen raskaana ja oikeassa olivat. Oltiin sillon 17 vuotiaita.

Se on se äidinvaisto...

Vierailija
27/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nuorten kuullen, miten työkaverisi odottaa vauvaa ja jotain muuta asiaan liittyvää. Ehkä nuorten ilmeistä näkee, jos heillä on samanlainen tilanne..

Tällainen juttu voisi toimia. Kokeile ap vaikka sanoa, että "ihanaa kun teilläkin sitten joskus kymmenen vuoden päästä on lapsia, niin minäkin pääsen kutomaan töppösiä"

ÄLÄ AINAKAAN NÄIN! Ahdistuvat raukat kun alat sanelemaan aikatauluja.

Vierailija
28/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttö siis oksentanut?

Vierailija
29/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä jotenkin epäsuorasti kysyä?

Tai suorasti :D

Vierailija
30/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin mukula alas kertomaan, oletko sä raskaana?

Vierailija
31/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin mukula alas kertomaan, oletko sä raskaana?

Just noin :D No eikun, kyllähän ihmisillä on tapana alkaa heti vetää johtopäätöksiä jos nuori nainen on pahoinvoiva. Tottakai se on tosi ärsyttävää vastaanottaa jotain tollaista "oooooh nyt olet raskaana ihan varmaan!!" (terveisin vela jolla kokemusta on), mutta kuitenkin ihan kelpo tekosyyksi udella miksi voi pahoin.

Nostaa ikäänkuin kissa pöydälle. Parempi nostaa se nyt kuin sitten myöhemmin kun aborttiakaan ei enää saa (jos sellaisen haluaisi). Teinit voi olla sen verran tyhmiä, että ne olettaa että "ongelma" menee ohi pään pensaaseen työntämällä...

Vierailija
32/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin eiköhän se jossain vaiheessa käy pakostikin ilmi.

Vierailija
33/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kumi unohtunut pukea?

Vierailija
34/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tyttöni seurustelee toisen tytön kanssa niin ei vahinkoraskauksia tarvitse miettiä vaan lapsi olisi tullessaan todella suunniteltu ja haluttu. 

Onko oikein kunnon rekkalesbo? :))

Vierailija
35/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs porsit

Eiköhän tässä joku ihan muu oo porsimassa..

Vierailija
36/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ootte vaikuttaneet hieman vaisulta ja huomasin että huolestuin. Mitä teille kuuluu?"

Mitäs se sulle kuuluu!! Terveisin teinit.

Vierailija
37/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on saanu pilluu! Eukko,kuulikkos?

Vierailija
38/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen että poikas on saanu pesää :)

Vierailija
39/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi raskaus olisi ongelma? Herättävätkö synnyttävän naisen oikeudet sinussa raivoa?

Vierailija
40/47 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan se että poika on saanut, mutta 18v taloudellinen taakka ei ole kivaa. Ei nuo teinisuhteet kuitenkaan ole kovin pitkäikäisiä. Paitsi joillain lesteillä ja muilla herännäisillä.

Kuuntele yöllä korva seinää vasten, kuuluuko sieltä pyllynläiskettä ja rytmikästä sängyn natinaa. Jos näin, niin "syytä epäillä"-kynnys on ainakin ylittynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän