Pelottaa että teinin tyttöystävä on raskaana. Paha tunne
Oli eilen meillä käymässä ja oli pahoinvoiva. Lisäksi en ole pitkään aikaan nähnyt roskiksessa tamponeita kun olen siivonnut. Muutenkin ovat olleet pojan kanssa jotenkin vaisuja.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kerro nuorten kuullen, miten työkaverisi odottaa vauvaa ja jotain muuta asiaan liittyvää. Ehkä nuorten ilmeistä näkee, jos heillä on samanlainen tilanne..
Tällainen juttu voisi toimia. Kokeile ap vaikka sanoa, että "ihanaa kun teilläkin sitten joskus kymmenen vuoden päästä on lapsia, niin minäkin pääsen kutomaan töppösiä"
Vierailija kirjoitti:
Menet kysymään teineiltä että onko sitä tuupattu pulla uuniin kun tamponeja ei enää näy roskiksessa kuten ennen vaikka kuinka olen nuuskinut?
Tämä on ihan hyvä. Nuuskimisesta ei tosin tarvitse mainita. Jos oksentaa, vie pyyhe ja raikasta vettä. Jos on tiineenä, niin voit kertoa omasta lapsuudestasi, kuinka silloin synnytettiin saunassa tai jotain vastaavaa rentouttavaa. Kyllä se siitä.
Heität vitsillä, että vaikutatte aika vaisuilta, eihän kukaan ole tullut raskaaksi tai kuollut? Katso, nauravatko vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tyttöni seurustelee toisen tytön kanssa niin ei vahinkoraskauksia tarvitse miettiä vaan lapsi olisi tullessaan todella suunniteltu ja haluttu.
Entä jos noillakin on toivottu raskaus?
Vierailija kirjoitti:
Mun nykyiset appivanhemmat yritti tyrkyttää mulle viiniä ja olutta, kun oli epäilleet, että olen raskaana ja oikeassa olivat. Oltiin sillon 17 vuotiaita.
Se on se äidinvaisto...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nuorten kuullen, miten työkaverisi odottaa vauvaa ja jotain muuta asiaan liittyvää. Ehkä nuorten ilmeistä näkee, jos heillä on samanlainen tilanne..
Tällainen juttu voisi toimia. Kokeile ap vaikka sanoa, että "ihanaa kun teilläkin sitten joskus kymmenen vuoden päästä on lapsia, niin minäkin pääsen kutomaan töppösiä"
ÄLÄ AINAKAAN NÄIN! Ahdistuvat raukat kun alat sanelemaan aikatauluja.
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä jotenkin epäsuorasti kysyä?
Tai suorasti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin mukula alas kertomaan, oletko sä raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin mukula alas kertomaan, oletko sä raskaana?
Just noin :D No eikun, kyllähän ihmisillä on tapana alkaa heti vetää johtopäätöksiä jos nuori nainen on pahoinvoiva. Tottakai se on tosi ärsyttävää vastaanottaa jotain tollaista "oooooh nyt olet raskaana ihan varmaan!!" (terveisin vela jolla kokemusta on), mutta kuitenkin ihan kelpo tekosyyksi udella miksi voi pahoin.
Nostaa ikäänkuin kissa pöydälle. Parempi nostaa se nyt kuin sitten myöhemmin kun aborttiakaan ei enää saa (jos sellaisen haluaisi). Teinit voi olla sen verran tyhmiä, että ne olettaa että "ongelma" menee ohi pään pensaaseen työntämällä...
Jos on, niin eiköhän se jossain vaiheessa käy pakostikin ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tyttöni seurustelee toisen tytön kanssa niin ei vahinkoraskauksia tarvitse miettiä vaan lapsi olisi tullessaan todella suunniteltu ja haluttu.
Onko oikein kunnon rekkalesbo? :))
Vierailija kirjoitti:
Mitäs porsit
Eiköhän tässä joku ihan muu oo porsimassa..
Vierailija kirjoitti:
"Ootte vaikuttaneet hieman vaisulta ja huomasin että huolestuin. Mitä teille kuuluu?"
Mitäs se sulle kuuluu!! Terveisin teinit.
Poika on saanu pilluu! Eukko,kuulikkos?
Ole onnellinen että poikas on saanu pesää :)
Miksi raskaus olisi ongelma? Herättävätkö synnyttävän naisen oikeudet sinussa raivoa?
Kivahan se että poika on saanut, mutta 18v taloudellinen taakka ei ole kivaa. Ei nuo teinisuhteet kuitenkaan ole kovin pitkäikäisiä. Paitsi joillain lesteillä ja muilla herännäisillä.
Kuuntele yöllä korva seinää vasten, kuuluuko sieltä pyllynläiskettä ja rytmikästä sängyn natinaa. Jos näin, niin "syytä epäillä"-kynnys on ainakin ylittynyt.
Mun nykyiset appivanhemmat yritti tyrkyttää mulle viiniä ja olutta, kun oli epäilleet, että olen raskaana ja oikeassa olivat. Oltiin sillon 17 vuotiaita.