Mies sanoi että antaa anteeksi sen miltä näytän ja tunnut
Mies siis kuulemma haluaa minua ja sanoi sanasta sanaan että antaa anteeksi sen miltä näytän ja tunnun ja haluaa minua silti?
Mitä ihmettä, olen siis ollut ihan kaunis ja haluttava aiempien kumppaneiden silmissä.
Voiko oikeasti jatkaa seksin harrastamista tai suhdetta yleensä tällaisten kommenttien jälkeen?
Kommentit (17)
En voisi jatkaa suhdetta. Ihan kamalasti sanottu. Tulee mieleen, että miehellä on jokin persoonallisuushäiriö ja tuo on jotain manipulointia.
Eihän kukaan ns. normaali voi sanoa noin ja kuvitella, että se on ok tai että tuo olisi sallittua edes loukkaamismielessä. Jokainen järkevä tajuaa, että tuollaisilla sanoilla on tosi pahoja seurauksia.
Et ole miehen anteeksiantojen varassa. Kuka sen on muka ylentänyt arvostelemaan ja tuomitsemaan muita? Itse sanoisin, että on anteeksiantamatonta miten se käyttäytyy ja kohtelee muita. Noin moukkamaista tyyppiä en hyväksyisi, vaikka se polvillaan anelisi.
Anna sille poistumiskäsky! Ulos!
Ei muakaan haittaa miehen lyhyt ja ohut penis ja annan anteeksi huonon seksin yleensäkin. Orgasmikin on turhan yliarvostettu jutska.
Juoksisin karkuun tuollaista miestä. Pahoinpitelee henkisesti... joku narsisti sekopää.
Törppö. Kuvitteli varmaan lausuvansa kohteliaisuuden.
Jos tämä on totta (tuskin) niin juokse ja lujaa. Oikeasti.
Olet löytänyt oikeassa elämässä melko harvinaisen narsistin. Run!
Mulle tulee myös mieleen narsisti. Haluaa satuttaa sua jostain syystä. Onko teillä tasoeroa?
No huuuuuuhhuh, mikä sairas p*ska. Ite häviäisin täysin sen elämästä sekunnin sadasosassa.
sanakikkailija. Ei tietoa mitä mies on kuvitellut sanovansa ovelasti hassunhauskasti kiertäen, mutta lopputulos ei kovin onnistunut.
Hulluhan se on koko mies päivänselvästi.
Vai että antaa anteeksi heh..sinuna antaisin turpaan moiselle pikku loordille. Oikeasti, heitä mies mäkeen ja äkkiä tai touhu pahenee.
Kannattaisi erota heti. Kuulostaa narsistilta /muu häiriö /alkoholisti ja heidän päässään juoksee ihan omat ohjelmistot. Vaikka olisit miehen mielestä "vain nätti" tai ei miellytä, ei noin friikkiä lausetta sanota toiselle.
Mammat uskovat aina kaiken. Kaiken.
No mä en jatkaisi, mutta päätä ite.