Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulutonttu vastaa ja auttaa

Joulutonttu Taneli Kaneli
27.11.2020 |

Olen ihan oikea Korvatunturin tonttu, joten älylaitteet ovat minulle aika outo juttu... Kerro kuitenkin kysymyksesi tai huolesi, lupaan vastata! Hyvää joulunodotusta itse kullekin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se naisten ja lasten seuraaminen ja ahdistelu.

Vierailija
2/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon, kun olet tonttu Taneli tälläisen ketjun tehnyt. Minulla olisi kysymys: onko Pukki totta? Siis Joulupukki. Tämä kysymys varmaan askarruttaa monia. Kiitos jo etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ostaisin itselleni joululahjaksi?  Olen sinkku nainen.

Haluasisin myös saada paketin jouluaatto iltana.

Vierailija
4/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei pukki tuo minulle lumilautaa ja jouluhömpyäsyjä? XD

Vierailija
5/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon, kun olet tonttu Taneli tälläisen ketjun tehnyt. Minulla olisi kysymys: onko Pukki totta? Siis Joulupukki. Tämä kysymys varmaan askarruttaa monia. Kiitos jo etukäteen.

Kyllä on. Riippuu ihan siitä, keneltä kysyy. Oikea Pukki käy vain tosi uskovien luona, ja heitäkin riittää. On lapsia, nuoria ja aikuisiakin. Monesta Pukkiin uskominen on vain hölynpölyä, mutta suosittelen pysymään joulun hengessä. Monesta ihmisestä asia on niin, että ihan sama, onko Joulupukki totta vai ei, häneenhän on vain niin mukava uskoa. Lyhyesti: Pukkiin uskominen ja joulun taian luominen kotiin kohottaa joulumieltä.

T. Joulutonttu

Vierailija
6/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei pukki tuo minulle lumilautaa ja jouluhömpyäsyjä? XD

Hei! Oletko kirjoittanut Pukille kirjeen? Se voisi auttaa sinua saamaan haluamasi. Ihanaa loppuiltaa sinulle!

T. Joulutonttu

Vierailija
7/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sitä vai ei?

Vierailija
8/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ostaisin itselleni joululahjaksi?  Olen sinkku nainen.

Haluasisin myös saada paketin jouluaatto iltana.

Terve, ehkä voisit toivoa jotain kivaa kirjaa tai vaatetta? Tai jotain muuta mukavaa, mitä ikinä haluaisitkaan. Sinäkin ehkä voisit kirjoittaa lahjalistan ja antaa sen ystävälle. Hänkin voi toimittaa sen Joulupukille

T. Joulutonttu

Vierailija
9/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako pukki Jouluna mieheltä suihin tai vaimolta viikseen, jos käteistä ei löydy maksuun?

Vierailija
10/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivy tonttu hiiteen täältä ja vähän äkkiä

Vierailija
11/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako pukki Jouluna mieheltä suihin tai vaimolta viikseen, jos käteistä ei löydy maksuun?

Joulupukki ei ole mitenkään julma tai väkivaltainen, vaan askarruttavista asioista keskustellaan rauhallisesti.

T. Joulutonttu

Vierailija
12/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoko Pukki lahjoja vain kilteille?

Vierailija
13/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttekö te tontut ja joulupukki ja muori jouluruokia ympäri vuoden siellä Korvatunturilla? :o Ite oon aina kuvitellu pukin intohimoiseksi grillaajaksi. :D Mikä on Tanelin lempiruoka?

Vierailija
14/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako pelata varman päälle ja tilata pukki ajoissa varamiespalvelusta?

Vierailija
15/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan meille tulee aattona joulupukki pihalle.

Koska joulupukki on jo niin vanha, ja itsekin varoo koronavirusta, niin varmaan tontut juoksuttavat lahjat koteihin, esimerkiksi soittamalla ovikelloa ja jättämällä lahjasäkin oven taakse

Joten tietääkö tonttu pukin aikataulun, ettei pukki tule just silloin kun ollaan syömässä jouluateriaa. Jos just silloin tulee, niin lapset jättävät koko huolella tehdyn jouluaterian kesken.

Ilmoitaisitko meille joulupukin tarkan saapumis ajan?

Vierailija
16/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa pukki, onnistunko laihduttamaan?

17/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäneito stadista kirjoitti:

Kannattaako pelata varman päälle ja tilata pukki ajoissa varamiespalvelusta?

Kyllä kannattaa. Ajoissa tilaaminen helpottaa asiaa etukäteen, kaikkien muiden joulukiireiden keskellä. Tämä on minulle kuitenkin hieman outo asia, mutta mitä se minulle kuuluu. Hyvää joulunodotusta!!!

Vierailija
18/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joulupukki ennustajapukki?

19/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, en ole Pukki vaan tonttu. Onnistut varmasti laihduttamaan, jos se on tarpeellista. Paljon liikuntaa ja vähän herkkuja. Iloista iltaa!

Ps. Sivusto muutti minut käyttäjäksi 36854.

T. Joulutonttu.

20/31 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin aikaan meille tulee aattona joulupukki pihalle.

Koska joulupukki on jo niin vanha, ja itsekin varoo koronavirusta, niin varmaan tontut juoksuttavat lahjat koteihin, esimerkiksi soittamalla ovikelloa ja jättämällä lahjasäkin oven taakse

Joten tietääkö tonttu pukin aikataulun, ettei pukki tule just silloin kun ollaan syömässä jouluateriaa. Jos just silloin tulee, niin lapset jättävät koko huolella tehdyn jouluaterian kesken.

Ilmoitaisitko meille joulupukin tarkan saapumis ajan?

Hei, tähän onkin hiukan hankala vastata. Pukki liikkuu eri paikoissa eri aikaan, mutta kun oikein käytän taikavoimiani se aika on: klo 19:34. Saattaa olla myös minuutin aikaa yli tai ali, mutta juuri niillä näppäimillä. Hei hei!

T. Joulutonttu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä