Parisuhteen epävarma tilanne..
Eli siis..
Mies ilmoitti eilen, että haluaa eroat, koska ei nää, että meidän yhteiselo toimisi ja ei ole voinut olla oma itsensä kanssani.. Itse en haluais erota :( lapsia ei ole. Yhdessä ollaan oltu melkein 2v..
No viime yönä kuitenkin harrastettiin seksiä ja mies sanoi sen jälkeen rakastavansa.. Otti kainaloon nukkumaankin.. Aamulla antoi suukon otsalle eikä oo häätänyt mua asunnostaan pois(ei siis asuta yhdessä). Miehellä on ollu jotain alakuloisuuttakin viime aikoina..
Mikä ihme tota miestä vaivaa..
Tällane vuodatus vaan
Kommentit (54)
En usko että sillä ketää muuta on.. Tai mistä tiiän mut en usko
kannattaisiko jutella mitä tuon takana on ettei voi olla oma itsensä kanssasi. Jos on masentuneisuutta niin yrittääkö hän esittää kanssasi pirteämpää kuin on ja väsyy siitä?
mies vaikuttaa tasapainottomalta. kannattaa ehka lopettaa suhde. loydat paremman.
Ehkä siitä omana itsenään olemisesta pitäisi keskustella. Hän olettaa sinun vaativan jotakin, ja hän pinnistelee ettet pettyisi?
Puhuttiin joo siitä eilen, että ei voi olla oma itseni ja sanoin, että haluaisin mahdollisuuden näyttää, että kyllä hän sitä saa olla ja haluankin että on mutta sanoi että on niin loppu.. Ihmetyttää silti miksi meni kanssani sänkyyn ja vielä sanoi rakastavansa..
Seksi nostattaa rakauden tunteet.
voisko hän olla masentunut?
On ollu vähä viime aikoina joo..
Ap
jospa sanoisit että jos on esittänyt suhteen ensimmäiset kaksi vuotta niin vähitellen voisi jo rentoutua ja olla oma itsensä.
En viittis ilkeäkää olla kun tiedän, etten oo itekää mallikkaasti käyttäytynyt..
Ap
Ehkä sun mies ajatteli että tässä ollaan viimeisiä kertoja yhdessä sängyssä, tunsi haikeutta ja sanoi rakastavansa?
Kevät nostattaa monenlaista levottomuutta, useimmiten ehkä kuitenkin uupumuksen ja riittämättömyyden tunteita.
jospa menisi lääkäriin, ero ei kuitenkaan tee onnellisemmaksi vaan pitää hoitaa itsensä kuntoon.
Tossa toi nyt istuskelee koneella.. Ei puhu mitään mut eioo mua poiskaan ajanut..
Ap
Äsken tuli koneelta sohvalle juttelee mun kans ja kattoo leffaa.. Ihme äijä
Ap
Kukaan ei sanonut, että kannabis on paha päihde yms. Mutta on kiistaton fakta, että jos mies on poltellut paljon (lue päivittäin) niin kannabis on voinut hyvinkin alkaa vaikuttamaan miehen käytökseen ja nyt varsinkin kun on lopettanut niin saattaa vaikuttaa vielä enemmän.
Olen itse polttanut kannabista ja myös mieheni. Ja voin ihan rehellisesti sanoa, että kyllä kannabis vaikutti minuun silloin kuin poltin joka päivä säännöllisesti abouts kahden vuoden ajan. Aika pitkälti se vapaa-aika meni telkan edessä tai parvekkeella chillaillessa ja vähän sipsejä herkkunälkään napostellessa. Ei siinä välttämättä veltostuttanut se kannabis vaan yleinen suht rento ja löysä elämäntyyli. Nyt kun urheilen yms ja elän täysin erilaista elämää ei satunnainen kannabiksen polttelu vaikuta aktiivisuustasoon millään lailla.
Joten tiedän mistä puhun.
Sillä on joku ihastus mutta rakastaa sua vielä?