Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteen epävarma tilanne..

Vierailija
04.04.2014 |

Eli siis.. 

Mies ilmoitti eilen, että haluaa eroat, koska ei nää, että meidän yhteiselo toimisi ja ei ole voinut olla oma itsensä kanssani.. Itse en haluais erota :( lapsia ei ole. Yhdessä ollaan oltu melkein 2v..

No viime yönä kuitenkin harrastettiin seksiä ja mies sanoi sen jälkeen rakastavansa.. Otti kainaloon nukkumaankin.. Aamulla antoi suukon otsalle eikä oo häätänyt mua asunnostaan pois(ei siis asuta yhdessä). Miehellä on ollu jotain alakuloisuuttakin viime aikoina.. 

Mikä ihme tota miestä vaivaa.. 

Tällane vuodatus vaan 

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kannattaa varmaa puhua asiasta et mikä on? Ite ainakin kysyisin, monesti mies sanookin et ei mikää mutta kun selittäny miksi tai mistä syistä kysyn mikä mättää nii yleensäpä on sitten kertonu et töissä ollu stressiä tai muut.. Kannattais puhua

Vierailija
22/54 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan me noista yritetty puhua mut mies on vähän sellanen et ei puhu muuta kun pakon edessä.. Istunut taas koko päivän koneella eikä olla oikeen mitään puhuttu, mikä todella ihmetyttää.. Hän halusi toissa iltana erota mutta nyt ei oo sanonut asiasta sanaakaan.. Tää tilanne tappaa mut henkisesti mut koitan ajatella niin, että ehkä mies yrittää vaan miettiä itsekseen tätä tilannetta?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en haluis häntä nyt enenpääkään ahdistaa jos on ittensäki kanssa vaikeeta, tiiän et asioista täytyy puhua mut ehkä annan sille vaan aikaa koota omat ajatukset yms yms yms..

Ap

Vierailija
24/54 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin "hullu" etten tosiaankaan jäis kattelen jos mies tuossa tilanteessa puhuis erosta. Ei siis lapsia ja molemmilla omat asunnot - näin ymmärsin? Ensinnäkin, mitä edes teet siellä miehen asunnossa jos hän on koko ajan koneella? Itse ainakin hermostuin jo moiseen vetelehtimiseen, sanomisista puhumattakaan. Vai sitä seksiäkö odotat?

Vierailija
25/54 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehen seksiä odota, vaan sitä, että hän itse ottaisi asiat puheeksi, koska itse tämän tilanteen ns. aloitti..

Ap

Vierailija
26/54 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se olla et mies oottaa sulta seksiä vaa ja kun löytää paremma netist nii sit saat kuulla et ei täst tuu mitää, erotaa.. Eli kannattais ehkä kuitenkin kysyä, vaikka vaa sellast asiaa et haluaako olla enää sun kans ja nii edellee, ei se ahdista ihmistä jos keskustelee iha normisti. Ja saispahan molemmat sanoa mitä haluaa tai ei halua

Vierailija
27/54 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla totta tuokin.. Ei oo hän kyllä ikinä netistä mitään etsinyt :o noh, katsellaan jos huomenna saisin sen avaamaan suunsa

Vierailija
28/54 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aina eroamassa, kun on ollut pitkä tauko seksissä, siis vaikka 6 päivää. Ollaan oltu 20 vuotta yhdessä ja meillä on lapsia. "Meillä mennyt niin huonosti viime aikoina, onko tässä syytä jatkaa?" Mental note: anna sille illalla.

Vierailija
29/54 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde omaan kotiisi ja katso tuleeko perässä/ottaako yhteyttä. Anna toiselle tilaa selvittää oma päänsä.

Vierailija
30/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen keino saada seksiä kun uhkaa erolla. Sika käyttää sua julmasti hyväksi, jätä se!

Vierailija
31/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollanen mies jättää sut heti kun saa seksiä muualta

Vierailija
32/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:55"]

Mun mies on aina eroamassa, kun on ollut pitkä tauko seksissä, siis vaikka 6 päivää. Ollaan oltu 20 vuotta yhdessä ja meillä on lapsia. "Meillä mennyt niin huonosti viime aikoina, onko tässä syytä jatkaa?" Mental note: anna sille illalla.

[/quote]

no tässähän varsinainen unelmamies XD

Vierailija
33/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:55"]

[/quote]

no tässähän varsinainen unelmamies XD

[/quote]

Joo, ihan järkyttävää :O

Vierailija
34/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko häpeää ja syyllisyydentunteita - kun puhuu erosta, tulee syyllinen olo joka peittoaa hetkeksi pettymyksen ja tyytymättömättömyyden, ja alkaa pitää itseään hirviönä ja pitää etsiytyä lähelle. Sitten taas tuntee olevansa epärehellinen, alkaa kerätä höyryä ja sitten se purkautuu taas epämääräisenä käytöksenä, joka taas alkaa hävettää ja... Eli niinkuin perunakattila, jonka kansi kolkkaa höyrynpaineen mukana.

Jos vielä olette nuorehkoja, ei ole ihmisellä itsellään mitään käsitystä, mistä hänen syyllisyystaipumuksensa kumpuaa. Ei hän välttämättä edes tiedä kokevansa sellaisia tunteita. Eikä ymmärrä, miten hän voisi puhua ja mitä ja miksi.

Oli mikä oli, en jäisi roikkumaan ja odottelemaan, että mies ehkä puhuu tai sitten ei. Sanoisin, että soita kun on asiaa. Ja lähtisin johonkin ihan muihin hommiin, joissa olisi pakko saada ajatukset muualle. Miettisin tarkkaan, olenko liian riippuvainen ja passiivinen, jos suostun kiertämään satelliittina miehen kuviossa, hiljaisena mutta tarvitsevana. Sellainen kanssa ahdistaa ketä vain.

Mutta eroa en tekisi kahden vuoden jälkeen ilman, että syistä edes yritetään puhua rehellisesti, vaikkei toinen kykenisikään tulemaan mukaan. Sanoisin, että kukaan ei hyödy koko suhteesta jos syyt jäävät pysyvästi hämärään. Eli vaikka toinen ei kykenisi nyt kertomaan mikä mätti, toivoisin, että hän pystyisi palaamaan asiaan kun lakkaa häpeämästä todellisia tuntemuksiaan niin paljon, että suojelee minut hapettomaan tilaan.

Vierailija
35/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii minkä ikäinen miiehesi on?

Vierailija
36/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 täyttämässä

Ap

Vierailija
37/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte olleet kaksi vuotta yhdessä, ja teidän kommunikointi on tuolla tasolla, että ei voida puhua asioista. Päiväkausia vaan ihmetellään, että mitähän tuo toinen, mutta ei uskalleta kysyä.

Sun mies taitaa olla ihan oikeassa, että ei teidän suhteella ole tulevaisuutta. Jos meinasitte loppuikänne yhdessä olla, niin kyllä asioista pitää parin vuoden tuntemisen jälkeen pystyä puhumaan jo enemmän kuin yhden lausahduksen verran, jota sitten vatvotaan hiljaa mielessä, vaikka toinen on vieressä ja siltä voisi kysyä.

Sit kun sä kohtaat sen sulle sopivan kumppanin, niin huomaat, miten sen kanssa uskaltaa jutella kaikesta pelkäämättä. Sitä sun kannattaisi lähteä etsimään.

Vierailija
38/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valitettavasti edellinen oli aika oikeassa.. Pitäis pystyä jo puhumaan asioista 2 vuoden jälkeen..

itse olen tuntenut tuollaisen tapauksen ja se sano monesti et ei olla enää tekemisis sen jälkee ku asiat ei menny niinku hän halus ja pari viiko pääst pyyteli käymään.. Sitten mulle selvis et jätkä on kihloissa ja mulle sano koko aja olevansa sinkku, sen jälkee en oo enää kyseiselle miehelle puhunu mitää, nii tämäkin oli siihen asti oikein mukava kohta 30 v mies josta pidin oikeesti mut selvishän se totuus mulle lopulta..

Vierailija
39/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:44"]

Ootte olleet kaksi vuotta yhdessä, ja teidän kommunikointi on tuolla tasolla, että ei voida puhua asioista. Päiväkausia vaan ihmetellään, että mitähän tuo toinen, mutta ei uskalleta kysyä.

Sun mies taitaa olla ihan oikeassa, että ei teidän suhteella ole tulevaisuutta. Jos meinasitte loppuikänne yhdessä olla, niin kyllä asioista pitää parin vuoden tuntemisen jälkeen pystyä puhumaan jo enemmän kuin yhden lausahduksen verran, jota sitten vatvotaan hiljaa mielessä, vaikka toinen on vieressä ja siltä voisi kysyä.

Sit kun sä kohtaat sen sulle sopivan kumppanin, niin huomaat, miten sen kanssa uskaltaa jutella kaikesta pelkäämättä. Sitä sun kannattaisi lähteä etsimään.

[/quote]

Ihan samaa mieltä. Eihän tuossa ole mitään järkeä; kaveri sanoo, että haluaa erota ja sinä jäät sinne istumaan hiljaa ja suostut vielä sänkyynkin. Ja sitten kaveri istuu koneella.

Arvosta itseäsi enemmän! Vaikka kuinka pahalta tuntuisi, niin keskeytä miehen tekemiset ja kysy, oliko tosissaan siinä, mitä sanoi ja haluaako erota? Kerro myös, mitä itse tarvitset ja toivot parisuhteelta.

Onhan sinun opittava puhumaan! Haasta itsesi tähän koettelemukseen ja avaa suusi. Ehkes hän kunnioittaa sinua sen jälkeen edes hiukan enemmän.

Vierailija
40/54 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se on jännä juttu että miehet aina syyttää naisia siitä, että me luetaan rivien välistä.. mut miehillä, jotka haluaa erota ei ole juuri koskaan pokkaa sanoa miten asiat on, vaan se sanoma pitää juurikin lukea rivien välistä. Vetkutellaan ja ketkutellaan vaikka kuinka pitkään. Ap, mä luulisin et sun miehes ei vaan nää enää teillä tulevaisuutta, eikä ole siksi juuri kiinnostunut antamaan sulle huomiota. Ehkä hän odottaa sun kyllästyvän ja lähtevän itse, sun miehes ei uskalla heittää sua pois sieltä niin tee sinä aloite ja hanki oma kämppä jostain. Ala ruveta suunnittelemaan elämääsi uusiksi ja ARVOSTA itseäsi!! ala toteuttaa unelmiasi äläkä jää tuollaisen kanssa roikkumaan. Tuntuu pahalta joo ja ei oo helppoa, tiedän, mutta kyllä asiat siitä järjestyy ja huomaat jonkun ajan kuluttua että ero oli paras vaihtoehto. Ja samalla kun itsenäistyt niin mies saattaa tulla katumapäälle ja haluaa pysyä sun kanssa, mutta älä anna sen enää pompottaa sua. Sulla ei ole mitään hävittävää, älä vaan jää sinne roikkumaan. Tsemppiä!