Parisuhteen epävarma tilanne..
Eli siis..
Mies ilmoitti eilen, että haluaa eroat, koska ei nää, että meidän yhteiselo toimisi ja ei ole voinut olla oma itsensä kanssani.. Itse en haluais erota :( lapsia ei ole. Yhdessä ollaan oltu melkein 2v..
No viime yönä kuitenkin harrastettiin seksiä ja mies sanoi sen jälkeen rakastavansa.. Otti kainaloon nukkumaankin.. Aamulla antoi suukon otsalle eikä oo häätänyt mua asunnostaan pois(ei siis asuta yhdessä). Miehellä on ollu jotain alakuloisuuttakin viime aikoina..
Mikä ihme tota miestä vaivaa..
Tällane vuodatus vaan
Kommentit (54)
Tää mies lopetti hetki sitten pitkäaikaisen kannabiksen poltonkin.. Ollu sen jälkeen tosi maissa
Ap
"mahdollinen ero"..?? Siis jos hän jo sanoi haluavansa erota, niin sehän on jo eroa!! Miksi sitä pitää jutella vielä? Lähde omaan kotiisi miettimään ja juttele myöhemmin lisää. Mies voi ihmetellä miksi olet vielä siellä vaikka "hänhän jo sanoi selvästi"...
No kyllä mä oletan että tässä vaiheessa suhdetta sellanen asia käydään perusteellisesti läpi eikä päätetä keskustelua siihen että mies kysyy "onko nälkä, vois syödä jotain" odotin ehkä että puhutaan miten tässä edetään kun suurin osa mun tavaroistakin on täällä.. Mutta joo en tiedä, sekavat fiilikset ja surettaa..
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 23:55"]
Mun mies on aina eroamassa, kun on ollut pitkä tauko seksissä, siis vaikka 6 päivää. Ollaan oltu 20 vuotta yhdessä ja meillä on lapsia. "Meillä mennyt niin huonosti viime aikoina, onko tässä syytä jatkaa?" Mental note: anna sille illalla.
[/quote]
no tässähän varsinainen unelmamies XD
[/quote]
Joo, ihan järkyttävää :O
[/quote]
pikemminkin huvittavaa tai ärsyttävää. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. On sillä jotain hyviäkin puolia. :)
öÖ, lopetti juuri kannabiksen polton, vaau oikee unelma mies.. Taitaa olla vähä ihmeissää kun kerrankin on iha selvä järkisenä eikä missää kannabis pööllyissä.. Voi voi, miks ihmiset kattelee noita surkeita pössyttelijöitä, vai käytitkö itekkin?
Hän ei rakasta sinua tarpeeksi. Rakastaa voi monella tavalla, ja hänen rakkautensa ei ole niin suurta, että olisitte yhdessä loppuelämänne.
Olette molemmat löysiä matoja!
Mies istuu koneella eikä puhu mitään ja sinä tulet kyselemään vauva-palstalta, mitä vieressäsi istuvalla miehellä mahtaa olla mielessä. Huh huh
Nyt nainen selkä suoraksi, leuka ylös ja suu auki! Mikä on pahinta mitä voisi tapahtua jos kysyt mieheltä suoraan? Kysyt ja sitten lähdet omaan kotiisi tekemään omia juttujasi.
Ap miehesi ei nyt pysty tietämään mitä haluaa ja mitä tuntee ja uskon, että suuri vaikuttaja tilanteessa on kannabiksen käyttö ja sen lopettaminen.
Mielestäni sulla on nyt pari vaihtoehtoa. Ensinnäkin jos haluat olla miehen kanssa niin lopeta analysointi ja miettiminen. Tässä on tietty se riski, että tulevaisuudessa ette ole yhdessä, mutta toisaalta et voi sitä tietää. Miehesi kaipaisi nyt varmaan sellaista kevyttä yhdessä oloa. Ei odotuksia, ei sitoumuksia ei jatkuvaa miettimistä ja itsensä laittamista johonkin lokeroon. Voisitte vaan tapailla, käydä leffassa, ulkoilla yms. tehdä jotain kivaa ja kevyttä. Miehen mieliala varmasti kevenee kun kannabiksen vierotusoireet häviävät ja löytää taas itsensä ja oman äänensä paremmin. Sitten on aika analysoida ja miettiä sitä yhteistä tulevaisuutta.
Toinen vaihtoehto (jonka kyllä itse tekisin) on se, että jätät miehen. Sanot, että rakastat, mutta et koe suhteella tulevaisuutta varsinkin nyt kun hän on itsensä kanssa hukassa. Sano, että voitte pysyä ystävinä ja hän saa soittaa sinulle ja voitte tavatakin jos hän haluaa, mutta sex is of the table. Olet siis tukena ystävänä, mutta et enää tyttöystävänä. Voit myös sanoa, että jos hän jossain vaiheessa löytää itsensä ja tunteensa sinua kohtaan niin tilanne voi vielä muuttua. Aloita nauttmaan omasta elämästäsi. Älä vain köki jonkun miehen asunnossa ja odota, että mies määrittelee teidän suhteen. Määrittele itse millaisen parisuhteen haluat ja jos tämä mies ei nyt sitä sinulle tarjoa niin lähde.
Olen elänyt vastaavanlaisen tilanteen ja se päättyi siten, että noin 1kk päästä mies tuli luokseni ja palasimme yhteen. Olemme olleet nyt 8 vuotta onnellisesti yhdessä. Mutta olin henkisesti varautunut jo siihenkin, että hän ei palaa. Mutta olin toisaalta omilla jaloillani, koska olin itse päättänyt, että suhde ei riitä minulle ennen kuin mieskin sitoutuu ja heittäytyy siihen koko sydämestään.
Mä arvasin tän kun näin että kannabiksen poltto mainitaan.. Tokihan se syy kannabiksessa on kun onhan kannabis ihan hirveä ja kamala huume mikä saa ihmisen täysin irtautumaan todellisuudesta ja muista ihmisistä. Hohhoijjaa.
siksi kysyin kun voisin kuvitella yhden tuttuni tuohon miehesi tilalle, ja hänellä tuo olo todennäköisesti siis masennus johtuu ainakin osalta yhdestä töissä tapahtuneesta onnettomuudesta..
siksi kysyin kun voisin kuvitella yhden tuttuni tuohon miehesi tilalle, ja hänellä tuo olo todennäköisesti siis masennus johtuu ainakin osalta yhdestä töissä tapahtuneesta onnettomuudesta..
Ei hänellä mitään onnettomuutta oo kyllä.. :/ mut tää tilanne on silti niin auki edelleen.. Eilen illalla harrastettiin taas seksiä, suukoteltiin, puhuttiin ihan niitä näitä mut ei sanaakaan mahdollisesta erosta.. Argh
Ap
selvästi http://fi.wikipedia.org/wiki/Dissosiatiivinen_identiteettih%C3%A4iri%C3%B6#Oireet