**ttu että mä vihaan noita tietokonepelejä!!
Poika intoontuu aina välillä kaverin yllytyksestä haluamaan ja latailemaan uusia pelejä netistä ja sitten poikkeuksetta jotain menee vituralleen ja ei sit pääsekään pelaamaan. Just näitä salasana ja s-posti ei täsmää.. Sitte tarvitaan äitiä selvittämään... Nytkin on ongelma se, että latasi US-version, mutta kirjautui EU-versioon sijainnin perusteella. Nyt on solmussa.. Tietty minä hermoheikkona jo kilahdin ja harmittaa, mutta oikeesti ihan järkyttävän vähän kiinnostaa tuollaset..
Kommentit (8)
Itsehän siihen suostut. Jos ei osaa itse hankkia pelejään, ihan hyvin kai voisi ilman. Säästyisi sunkin hermot.Mutta pojat ne osaa kietoa äidin pikkusormensa ympärille.
Ei kannata latailla mitään pelejä netistä. Pleikkari ja siihen pelit, säästyy kaikilta hermot.
Mä vihaan kiroilua ja varsinkin sinun ensimmäistä sanaa.
2, miten niin rikoksella? Oletatko, että lataaminen = rikos?
Nykyään suurin osa peleistä myydään lataamalla - ja tuon ongelman perusteella vaikuttaa siltä, että rekisteröitymisongelmia sun muita tuskin olisi, jos ei laillisia versioita latailisi. Rehellisten kiusana ne vain ovat.
No mä kans tota rikollista mietin, mielestäni oli ihan pelivalmistajan saitti, missä oli kaiken maailman keskustelu-ja vinkkipalstat, troubleshooting, eri pelejä sarjassa ym ym. "Download free game" luki siinä painikkeessa. mitä rikollista nyt on tehty?
ap
Ei kaikkien pelien lataaminen netistä ole rikos, koska on esmeks niitä betaversioita ym. Warettaminen tietenkin on laitonta. t. se tällä palstalla pyörivä pelaajamuija
Jos rikoksella hankkii pelit kannattais opetella edes asentamaan oikein.