Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksielämän piristäminen

Vierailija
04.04.2014 |

Tilanne on se, että ollaan miehen kanssa seurusteltu muutama vuosi, asuttu yhdessä pari vuotta ja naimisiinkin ollaan menossa. Ollaan onnellisia yhdessä, rakastetaan ja huomioidaan toisiamme, ja ihan yleisesti ottaen viihdymme toistemme seurassa.. mutta se Arki. Ennen meillä oli loistavaa seksiä ja päivittäin, joskus jopa pari kertaa päivässä. Yhteenmuuton jälkeen seksi on pikkuhiljaa vähentynyt ja nykyisin sitä on ehkä kerran pari kuukaudessa ja sekin hoidetaan esim. suihkun yhteydessä ja väkisinkin jää fiilis että "hoidetaan pois alta". Me molemmat tehdään paljon töitä, pitkiä päiviä ja 6 päiväistä työviikkoa. Kun siis päästään kotiin, päällimmäisenä mielessä on rentoutuminen eli välttämättömät kotityöt alta pois ja sohvalle tv:n ääreen johon usein vielä torkahdetaan ja yömyöhään siirrytään sänkyyn suoraan nukkumaan. Ollaan vielä lisäks molemmat vähän huonoja ottamaan asia puheeksi. Itse oon monet kerrat suunnitellut yllättäväni mieheni seksikkäillä asuilla mutta sitten taas ollaan ihan poikki ja päätän siirtää myöhemmäks. Ehkä olen myös itse hieman arka tekemään aloitetta, varsinkin kun tätä on jatkunut nyt jonkun aikaa niin tuntuu että sitä tulee vaan entistä aremmaks. Kai mä mietin että jos mut sitten torjutaankin. Vaikka ei hän mua ikinä torjunut ole edes. Ei me muuten seksin suhteen mitenkään äärimmäisen estollisia olla..tarkoitan siis että tykätään kokeilla eri asentoja, suuseksi ja anaaliseksiäkin on kokeiltu ja myös seksileluja. Ongelma ennemminkin näyttäisi olevan lopahtanut intohimo arjen ja stressin keskellä.

Mutta asiaan: miten kiireinen pariskunta pitää yllä intohimoa ja seksielämää? Miten voisi "rohkaistua" aloitteen tekemisessä? Onko muilla ollut vastaavaa "arjellistumista" varsinkin yhteenmuuton jälkeen ja miten siitä paransitte?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähetellään miehen kanssa paljon seksikkäitä ja eroottissävyisiä viestejä toisillemme. 13v yhdessä ja kolme pientä lasta, mutta seksielämä on pysynyt virkeänä. Tosin aina tulee kausia ettei niin jaksa, mutta sekin täytyy hyväksyä ja ymmärtää.

Vierailija
2/18 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin tehtiin sitä ennen mutta jotenkin sekin on jäänyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kuin ns. tarttua härkää sarvista. Jos haluu saada, on pakko antaa. Hankit vain ne asut ja menox. Ei mies sinua torju. Ja jos torjuukin, ei se ole maailmanloppu. Uus yritys vain kehiin!

Vierailija
4/18 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asiahan tämä on kuin mitä kysyt, mutta miksi hommaa ei voisi "vain" hoitaa alta pois? Samanlainen tarvehan se on kuin syöminen. Pari kuivaa ruisleipää ja nälkä on pois. Sit joskus, kun tulee juhla-aterian aika, niin se on juhlaa ja poikkeaa arjesta. Miksi seksi ei saisi olla arkista?

Vierailija
5/18 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piristystä on tuonut kaikenlaiset roolileikit. Netistä saa kaikenlaisia asuja (sisäkkö, poliisi, hoitaja yms.) ja vaihtelu on taattu. Samalla saa myös kivasti leikkisyyttä ja uudenlaista avoimuutta hommiin.

Vierailija
6/18 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä miehellesi eroottinen kuva ;) Ei tarvitse olla kummoista..nätit pikkarit ja kuva vaikka pepusta..tai rinnoista..tai jos uskallusta riittää nii sakset auki ja kuva mirristä. Mies varmasti arvostaa ja sinäkin pääset tunnelmaan...ja eikun töistä pääsyä odottelemaan ;)

Vierailija
7/18 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ollenkaan varma ilahtuisiko mun mies tuollaisesta kuvasta.

Vierailija
8/18 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalejako.

Luin tuon alun kuitenkin.

Seksielämän piristämisestä teennäisin keinoin minulla ei ole kokemusta.

Parisuhteessa olen ollut miesten kanssa, jotka ovat seksuaalisesti samalla tasolla kuin minä. Valmiina uuteen samalla nauttien pelkästä kosketuksesta ja läheisyydestä.

Vierailija
9/18 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina lelujen kannalla.

Vierailija
10/18 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 jatkaa

Uudet ja seksielämää piristävät asiat ovat suhteeseemme tulleet kahden keskisistä kiihottavista keskusteluista.

Ei keskustelupalstoilta. :)

Vierailija
11/18 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet lelut esim:-D

Vierailija
12/18 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkku.net chat ja sieltä pari parille ensin varmistaa skypellä tms. Web camin avulla ettei kyseessä ole feikkipari ja sitten sopii tapaamisen vähän sidukkaa pohjille ja ei muuta kuin nelisteen aikuisten puuhia.

Vierailija
13/18 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentäkää työn määrää ja jutelkaa avoimesti oletteko molemmat tyytyväisiä nykyseksin määrään ja virikkeisiin. Sen jälkeen voisi varovaisesti aloittaa kertomaan omista fantasioista ja rohkaista toista kertomaaan omiaan. Yleensä niihin kuuluu toisia osapuolia, niin on tärkeä antaa toiselle aikaa tottua ja korostaa, että haluaisi toisen osallistuvan tai vähintääkin katselevan, ettei sille toiselle tule syrjään työnnetyn tunnetta.

Vierailija
14/18 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 20:37"]Eri asiahan tämä on kuin mitä kysyt, mutta miksi hommaa ei voisi "vain" hoitaa alta pois? Samanlainen tarvehan se on kuin syöminen. Pari kuivaa ruisleipää ja nälkä on pois. Sit joskus, kun tulee juhla-aterian aika, niin se on juhlaa ja poikkeaa arjesta. Miksi seksi ei saisi olla arkista?

[/quote]

Totta tuokin eikä se ehkä se suurin murhe olekaan, pikapanokin on joskus kiva, mutta ennemminkin mietityttää tilanne kokonaisuudessaan.. Se että ennen hyvä seksielämä on muuttunut siihen että nykyisin seksiä on kerran kuukaudessa äkkiä suihkun yhteydessä..

Kiitos neuvoista ja kommenteista ja pahoittelut muuten järkyttävän pitkäveteisen näköisestä tekstistä.. Kappalejako olisi tosiaan ollut paikallaan.

Ehkä parasta ottaa asia jollain tapaa puheeksi ja alkaa itse myös panostamaan ja yrittää olla aloitteellisempi.

Vierailija
15/18 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 21:20"]9 jatkaa

Uudet ja seksielämää piristävät asiat ovat suhteeseemme tulleet kahden keskisistä kiihottavista keskusteluista.

Ei keskustelupalstoilta. :)

[/quote]

Ehkäpä sitä kaipaa jonkinlaista vertaistukea ja neuvoja ihmisiltä joilla ehkä on ollut samanlaista ongelmaa ja on siitä selvinneet tai sitten vaan ihmisiltä jotka ovat saaneet seksielämänsä pidetyks pirteänä pitkässäkin suhteessa.

Vierailija
16/18 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä sanoa näin, mutta tuskin muuttuu tuosta paremmaksi. joko olette molemmat aika epäselsuaalisia tai sitten toinen teistä vaan, jolloin vähemmän seksipainotteinen suhde on ok tai sitten ette ole tosillenne seksuallisesti oikeat tyypit. mieti mikä arvo seksillä on sulle ja onko suhteenne miuten hyvä. olen itse parisuhteessa, joka on muuten loistava mutta seksiä on aika vähä, olemme erilaisia miehen kanssa seksuaalisesti. kymmenen vuoden kärvistelyn jälkeen helpotti kun sovimm että voimme olla avoimessa suhteessa. muuten mies on mulle täydellinen. kaikkea ei voi saada. 

Vierailija
17/18 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 22:28"]

ikävä sanoa näin, mutta tuskin muuttuu tuosta paremmaksi. joko olette molemmat aika epäselsuaalisia tai sitten toinen teistä vaan, jolloin vähemmän seksipainotteinen suhde on ok tai sitten ette ole tosillenne seksuallisesti oikeat tyypit.

[/quote]

Haloo, näiden tyyppien ongelmahan on vain se, että he ovat liian väsyneitä ja stressaantuneita. Vähemmän duunia, niin seksikin paranee. Ei rooliasuilla tee mitään, jos ei jaksa pukeutua niihin.

Vierailija
18/18 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kertoma seksin väheneminen ja seksin "tiivistäminen" on kuin minun elämästäni. Tosin ollaan oltu yhdessä yli kymmenen vuotta ja seksi vähentyi toisen lapsen jälkeen. Nyt siis kotona kaksi alle kolmevuotiasta.

Haluan miestäni ja ajattelen paljon seksiä, mutta illalla hässäkän rauhoituttua, haluamme molemmat vain "oman rauhallisen hetken" ja sittn nukkumaan. Toivon, että tilanteemme normalisoituu pian. Teidän tilanteenne voi myös olla vain uupumuksesta ja stressistä aiheutuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän