laskin just tän päivän kalorisaldon ja voi herranjumala!
6330kcal. kui mä en liho vaik syön näi älyttömät määrät ja viel jotain pika ruokaa?
Kommentit (8)
Olet varmaan nuori? Tuskin syöt aina noin, kun kerran innostuit laskemaan?
Juu, siinähän ne selitykset.
No en tiedä.. oudolta tuntuu.
Mulla nousee paino kilon jos ees ajattelen suklaata, siltä se tuntuu. :(
siis joo mä laskin kun koitan saada itteeni vähän naisellisemman näköseks. olen 19-v., eli nuori joo. tuntuu vaan ku olis kropassa jotain vikaa kun ei mikään tunnu auttavan tähän. ja niin paljon tulee vinoilua kun on niin poikamainen ulkonäkö. siks musta on hassua kun semmoset vähän isommat tytöt valittaa kuin ne on läskejä. ja mä koitan ostaa mahdollisimman sellasia vaatteita, et näyttäsin isommalta. nyt näytän lapselta.
Aika hurjalta kalorimäärältä kuulostaa. Laita tänne mitä olet syönyt
Meinasitko jollain roska-läski-mäkkärin safkoilla muuttua kovinkin naiselliseksi? Vaarana on, että kilot keräytyy hieman vääriin paikkoihin.
Mäkin olin ihan rimpula jonnekin 21-vuotiaaksi asti, vaikka vietin villiä opiskelijaelämää pizza-kalja-sipsidieetillä. Sitten kun ikää tuli sen 21 täyteen ja jatkoin samalla ruokavaliolla, paino äkkiä nousikin vähän yli 10 kg... Olen nyt 27-vuotias (kilot pois laihduttanut), ja joudun tarkkailemaan ruokavaliotani, vaikka käyn 5-6 kertaa viikossa spinningissä ja/tai salilla.
Sama juttu on monella muullakin, kun parikymmentä ja risat tulee täyteen, alkaa painoa kertyä.
voiko aineenvaihdunta olla näin hurja, mua jo yläasteen alussa luultiin anorektikoks? miks toiset lihoo ja toiset ei millään?
t:ap