Hei kaikki yksinäiset, masentuneet ja/tai syrjäytyneet sinkut, mitäs teidän Perjantai-iltaan kuuluu?
Minä ajattelin jos olisin kerrankin ilman alkoholia viikonlopun, mutta tämä yksinäisyyden ja tyhjänpanttina olemisen tunne on ihan tukahduttava. Ei paljon motivoi istua ja tuijottaa telkkaria selvin päin kun kaikki siivoomiset, lenkkeilyt, lukemiset jne on jo tehty eikä ole enää mitään mitä huvittaisi tehdä. Mites te muut saatte nämä illat siedettävästi kulumaan?
Kommentit (29)
Kävin viemässä pikkuveljelle lahjan. :) Muuten on ollu päivä muiden joukossa. Illalla tulee Johny English Reborn, jonka ajattelin kattoo.
tietokoneella surffailen. kuten aina. olen absolutisti.
Alkoholi veisi unenlahjat, tulisi ahdistus ja masennus.
Joten miksi olla masokisti?
Koira isännöi tv-urheilustudiota, ja kaksin syödään sipsejä, juomana tuoremehu.
Nauti tästä päivästä. Huomenna on huonommin.
Onko sukulaisia? Mene niille kylään.Tai lähde vetämään jotain vapaaehtoisena,esim.partiota..Liity ystävätoimintaan, sieltä saa kavereita spr. Oletko työtön.Mene työttömien yhdistykselle kysymään saisitko auttaa ruokajakelussa.siellä tapaa ihmisiä.
Mitä voisit tehdä nyt.Leivo, vie pullia,kakkua,leipää naapurillekin,se saattaa vaikka keittää kaffeet, ja saat seuraa.Nauti kylvystä,katsele tähtiä,pelaa tietsikalla.Etsi vaikka vanhoja koulukavereita netistä/facebookista.Laita tinder tulille.Katsele hassuja eläinvideoita.Opettele tanssimaan,valssia,polkkaa,tangoa,jivea.Tässä näin alkuun....
Vierailija kirjoitti:
Sain potkut yt-neuvotteluissa vakituisesta työsuhteesta.
Työsuhde päättyy joulukuun alussa.
Ei ole tulevaisuuden suunnitelmia.
Olen sen verran Asperger että minulla ei ole yhtään kavereita enkä pidä sukuun yhteyttä.
Olen aivan yksin.
Joulukuu menee vain sisällä pimeässä huoneessa ja tilaa ruuan kotiin kotiinkuljetuksella.Itsetunto on paskana enkä kykene hakemaan uutta työtä
Voi,voi rakkaani ei Asperger mikään kuolemantuomio ole.Tunnen yhden tosi kivan tytön,joka on kanssa.On kokemusasiantuntija ja tosi lahjakas taiteilija.Yleensä Asperger-ihmisillä on jokin erityislahjakkuus.Nyt vaan työkkäriin soveltuvuus/ammatinvalintatesteihin,että mitkä on sun lahjat./Mitä tykkäisit alkaa tekemään.Minä olen kotona ollut nyt vuodesta 2017,tosin mulla muksutkin tässä.Kyllä välillä masentaa,kun ei vaan töihin pääse,kun niitä ei ole.Mutta kyllä se siitä.Niinhän se on monella muullakin,että tsemppiä vaan kovasti. Paistaa se aurinko vielä risukasaankin,eikös juuu.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin hyvin tavallista. Olen ulkoillut jo päivällä ja varmaan illallakin vielä menen. Urheilua katson, kun sitä sattuu tulemaan, vaikka ei se aina kiinnostakaan niin paljon, mutta katson silti. Ruokaa laitoin ja saunaan varmaan tänään vielä menen, että kylmyys lähtisi kun olen palellut koko päivän. Yritän keskittyä katsomaan jonkun elokuvan, kun vaan löytäisi kiinnostavan. Samalla se tyypillinen musiikin kuuntelu ja uusien bändien sekä biisien etsintä kuunteluun. Tuon musiikin parissa voi mennä monta tuntia jos hyvin käy. Tämä sama kaava on tosin käytössä muutenkin ja sillä paljolti mennään päivästä toiseen.
Pitää tähän nyt itsekin vielä valittaa, että yksinäinen olen minäkin. Samalla pelottaa myös kaikki työ- ja opiskeluasiat myös. Jotain opiskelua nyt yritän, mutta ala ei mieluinen sekä niin paljon etänä, että ei meinaa tehtävät tulla tehdyksi ja aika vaikeaakin kun jää omilleen niiden kanssa. Silti pitäisi yrittää nyt vuosien jälkeen jotain. Ahdistaa välillä ja mietin, että en pärjää kovin hyvin. Omillaan kestän jotenkin, mutta arvostelua ja ilkeitä ihmisiä en enää jaksa.
Sitä samaa kuin aina. Teen ruokaa, katselen tubevideoita ja menen sitten nukkumaan. Tätä samaa se on ollut niin kauan kuin muistan.
Sain potkut yt-neuvotteluissa vakituisesta työsuhteesta.
Työsuhde päättyy joulukuun alussa.
Ei ole tulevaisuuden suunnitelmia.
Olen sen verran Asperger että minulla ei ole yhtään kavereita enkä pidä sukuun yhteyttä.
Olen aivan yksin.
Joulukuu menee vain sisällä pimeässä huoneessa ja tilaa ruuan kotiin kotiinkuljetuksella.
Itsetunto on paskana enkä kykene hakemaan uutta työtä