Aion alkaa ns. turhaksi julkkikseksi, turha olen jo mutta miten julkisuus onnistuisi?
Kommentit (15)
Stefuhan on vapaana, iske sitä samalla kun seiskan kuvaaja seisoo vieressä. Siitä se julkisuus alkaa. Toinen vaihtoehto on perustaa instatili ja alkaa ramppamaan Dubaissa joka viikonloppu.
salasuhde johonkin varattuun julkkikseen.
Eikös se yksi kauppias Lapista ryhtynyt julkkikseksi kun kauppa ei kaupassa käynyt. Niin taisi sanoa Sampsa itse jossain, eli kannattaa kysellä häneltä vinkkejä.
Arvasin jo otsikosta että aloituksen tekijä on mies. Kenenkään naisen itseironia ei riittäisi tällaiseen.
salasuhde josta seuraa tekstarikohu taisi olla joskus toimiva keino
Vierailija kirjoitti:
Arvasin jo otsikosta että aloituksen tekijä on mies. Kenenkään naisen itseironia ei riittäisi tällaiseen.
Kerropa itsestäsi jotain itseironista.
Valitse tyylisi. Tahdotko olla mielipidetykki, julkun "kaveri", tv -kuvan ikuinen taustahaahuilija, ammatillaan tai harrastuksellaan pätevä hahmo tyyliin Tarjoushaukka/ hassu siivooja; vai mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi, koska olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi, koska olen nainen.
Niin, entä sitten?
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/02179ec4-e87e-44d1-8111-ea764e28…
Helsinkiläiset seiska julkut käy vähän lapissa 😷
Miehellä aika vaikea homma. Naisella riittää kun ottaa silikonit ja seiskaan kuvat.
Varmaan helpointa aloittaa jostain tosi-tv-ohjelmasta.