Huonoja miehiä ensihoitajina
Kilpailutuksessa halvin
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/871ba5f7-bc6e-4fbf-a409-43daa37f2a12
Kommentit (84)
Kannattaa tilata taksi. Kunpa edes taksitoimintaan voisi luottaa, viimeisimmän taksiuudistuksen jälkeen sekin meni huonommaksi.
Mitä tämä yksi selittää???"tiedäthän että tunnuksesi voidaan jäljittää"Kyllä mä saan sanoa mielipiteeni asioista sanoa siinä missä sinäkin.Oletko kenties ksh.n lähäri kun noin meni tunteisiin?????
Todella pelottava uutinen. Ensihoitajien käytös vaikuttaa sadismilta, psykopaatin käytökseltä. Itse asiassahan on tiedossa, että psykopatian piirteitä omaava henkilö voi tuntea suurta vetoa hoitoalaan koska se tarjoaa mahdollisuuksia sadistiseen vallankäyttöön. Ja kuinka monta ihmistä nuo kyseiset ambulanssimiehet ovat jo ehtineet päätöksillään t*ppaa? Ja kuinka monia muita heidän kaltaisiaan alalla on? Mitään asiaa ei pitäisi olla hoitoalalle tuollaisen jälkeen, mutta pahoin pelkään, että saavat pitää terveydenhuollon ammattihenkilön oikeutensa. On todella kammottava ajatus, että jonkun läheiseni henki voi joskus olla tuollaisten tyyppien käsissä. Itsekin muuten jouduin pari päivää sitten soittamaan ambulanssin, juuri henkilökohtaisen avustajan työssä asiakkaalle. Nämä ensihoitajat olivat asiallisia ja hoitivat työnsä kunnolla. Mutta entä jos he olisivat olleet samanlaisia kuin uutisessa? Sitä ei haluaisi edes ajatella.
Oletko sinä jutun kuski, sen äiti vai peräti kumppani? Mitä itse teet? Provoilet kun ei ole omassa elämässä mitään.
Tunnuksesi perusteella sinut voidaan jäljittää joten mieti mitä kirjoitat.