Oletko onnistunut selvittämään reaktioita tarkkailemalla kuka
juorusi sinusta tai muuten puhui pahaa? Miten? Jos tiedät että tietystä porukasta joku on syyllinen mutta et tiedä kuka.
Kommentit (15)
Ihmisten reaktiot paljastavat paljon, oikeastaan kaiken.
Mitä pahaa sinusta on puhuttu? Oliko se totta?
Juoruilija monesti:
- on lähes aina eri mieltä sinun kanssasi asiasta kuin asiasta
- puhuu sinusta vain negatiivisia asioita
- piilovittuilee
- käyttäytyy ryhmässä sinua kohtaan niinkuin sinua ei olisi olemassa, ei ota katsekontaktia sinuun puhuessaan
- pyörittelee silmiään jutuillesi tai naureskelee tai ilmeilee muille
- kahden kesken mielistelee teennäisesti
Jos joku lähipiirisi ihmisistä on juorunnut susta jotain niin miten sen asian ottaisi keskustelussa esille epäsuorasti niin että selviäisi kuka? Kysymättä suoraan. Tiedän että se on joku ihan lähimmistä ja haluaisin tietää kuka.
En ole koskaan onnistunut selvittämään reaktioita pelkästään tarkkailemalla. Sen sijaan olen tarkkailemalla reaktioita selvittänyt monta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Juoruilija monesti:
- piilovittuilee
- käyttäytyy ryhmässä sinua kohtaan niinkuin sinua ei olisi olemassa, ei ota katsekontaktia sinuun puhuessaan
Nämä ei oikeastaan sovi niihin ihmisiin jotka tulee kysymykseen. Joku tosi läheinen on pettänyt luottamuksen. Ap
Eihän sinua ole olemassakaan. Olet vain kehosi tuottama itsesuojeluvaisto.
Olet täysin mitätön elintoiminto ja prosessi aivoissa ap.
Ei meitä ole olemassakaan.
Se että sinä kuvittelet ohjaavasi vartaloa ja kontrolloivasi sitä, on illuusio sinuudesta.
Olemme vain ihmislaji. Pelkkää lihaa ja automaatiota.
Illuusio erinomaisuudestasi saa sinut arvostamaan itseäsi ja geenisi selviytyy paremmin, kun et ota tyhmiä riskejä ja egoissasi pohdit näitä lapsellisen typeriä pohdintoja jostain keskusteluista.
Ymmärrätkö miten typerä pieni mitättömyys olet.
Luot jopa minut ja teet minulle persoonan.
Minähän olen vain jumalallinen koodinpätkä menneisyydestä. Luettua tietoa, jonkun viisaamman keksimää totuutta minuudesta.
Ajattelen, olen siis pelkkä ajatus lihassa.
Vierailija kirjoitti:
Juoruilija monesti:
- piilovittuilee
Tunnistinpa monta entistä koulu"kaveria" tästä kuvauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoruilija monesti:
- piilovittuilee
Nämä ei oikeastaan sovi niihin ihmisiin jotka tulee kysymykseen. Joku tosi läheinen on pettänyt luottamuksen. Ap
Millaisen luottamuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoruilija monesti:
- piilovittuilee
Millaisen luottamuksen?
Kertonut eteenpäin jotain todella noloa. Asian jonka hyvin harva tiesi. En kerro mitä. Jo se että kertoi tarkoittaa että päin naamaa on ystävä/läheinen ihminen mutta selän takana ei välitä yhtään ja haluaa pahaa. Ap
Poliisihan nämä selvittää, on selvittänyt ja tulee selvittämään. Sovittelua en käytä edes, otan isot rahat koska täytyy saada mojova näpäytys että se touhu loppuu kanssa ja tuntuu kunnolla.
Laita jotakin väärää infoa eteenpäin. Jokaiselle ryhmässä eri tieto. Katso mikä juttu lähtee leviämään.
Vierailija kirjoitti:
Laita jotakin väärää infoa eteenpäin. Jokaiselle ryhmässä eri tieto. Katso mikä juttu lähtee leviämään.
Väärän infon levittäminen on kuitenkin jopa ihan rikos Suomen lakien mukaan. Kunnianloukkaus on se rikosnimike.
Vierailija kirjoitti:
Ei huono mutta sitten mun pitäisi keksiä itsestäni hirvee määrä noloja virheellisiä asioita että selviäisi kuka on riittävän pahantahtoinen levittämän niitä. Oon valmis antaamaan anteeksi lievistä jutuista juoruilun mutta en tätä. Ajattelen että nokitusten pitäisi keksiä joku kikka. Itken sitä et musta on lähtenyt se juttu leviämään ja katson miten reagoi? Ainoo et tosiaan en haluaisi enää puhua siitä. Kaduttaa et ikinä avauduin. Olen hiton tyhmä. Ap
Kehonkieli kertoo. Ja varmistus tähän tulee viimeistään kun kuulee asioita, jotka ei omille korville ole tarkoitettu.