Näyttö hylätään
Olen joutunut napit vastakkain yhden Hki koulun opettajan kanssa ja pelkään, että näyttö hylätään.. Viimeisin työharjoittelu sujui mukavasti, mutta henk.koht keskustelussa opettaja tivasi onko ollut syksyn aikana poissaoloja, onko kaikki koulutehtävät tehty. Vastasin, että on kaikki tehtynä ja yhtään poissaoloa ei ole. Opettajan ilme oli hyvin pettynyt, kun ei löytänyt mitään mistä voi valittaa tai uhata ilmoittavansa työvoimatoimistoon 😔. Koko koulun alusta on tullut selväksi, että kyseinen opettaja ei halua minua opettaa eikä olisi ottanut minua ns koulun listoille ensinkään, tämä kävi ilmi haastattelussa.. Olen myöskin joutunut valittamaan tästä opettajasta eteenpäin, kun hän on tarkoituksella jättänyt asioita hoitamatta, jotka
koskettavat oppilasta eli minua..
Kommentit (5)
Voit luovuttaa tämän saman tarinan toistamisen suhteen.
Eikö sinun työharjoittelupaikaltasi ole oltu yhteydessä opettajaan ja vahvistettu, että asiat ovat ok eikä sinulla ole mitään tehtäviä roikkumassa? Miksi olet lähes varma, että näyttösi tullaan hylkäämään? Onko opettaja palauttanut näyttösuunnitelmasi bumerangina ja sanonut, ettei sen pohjalta voi ruveta suorittamaan näyttöä?
Pahoittelen, mutta en nyt oikein saa aloituksestasi selkoa. Opettaja ei käsittääkseni voi päättää näytön hylkäämisestä yksin, vaan myös työpaikka-arvioijilla on sanansa sanottavana. Jos opettaja on omalla toiminnallaan hankaloittanut tahallisesti opintojesi etenemistä, pitäisi sinulla olla oikeus saada uusi ohjaava opettaja.
Opettajat myös kiusaa. Käyttävät "valtaansa" väärin. Onhan näitä. Nauttivat siitä.
Up!