Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Protestoin kotona ja aloitin syömälakon

Vierailija
03.04.2014 |

Kotoa annettiin MUN koira serkun luo hoitoon. Mun serkku on autisti eikä osaa toimia kuin normaali ihminen, mutta sehän menee "vasta" ekalle luokalle. Koira on perhoskoira ja se kakara on meilläkin istunut sen selkään, mutta eihän se oo vakavaa! Sehän on vasta LAPSI!

Helvetti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 22:55"]No mutta MIKSI se koira annettiin luvatta hoitoon? Mene hakemaan koirasi takaisin, sen turvallisuushan on tärkeintä :(

[/quote]

Kunpa voisinkin. Ne lähti mökille, viiden tunnin ajomatkan päähän. Mökillä ei ole (valmista) aitaa, ja niillä on koiran lisäksi mukana 2 kissaa jotka totuttelevat ulkoelämään. Ja tietenkin se lapsi.

Ap

Vierailija
2/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta millä oikeudella sinun koirasi annettiin luvatta hoitoon? Tai anna mä veikkaan: olet alaikäinen, koira on "sinun", mutta vanhempasi käytännössä hoitavat koiraa. Eli kusettavat, ruokkivat ja hoidattaa eläinlääkärillä. Sinun tehtäväksesi jää koiran ajoittainen paijaaminen.

Siinä olet kyllä ihan oikeassa, että Pitbull ja perhoskoira eivät ole mitenkään rinnastettavissa toisiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 22:44"]No mutta millä oikeudella sinun koirasi annettiin luvatta hoitoon? Tai anna mä veikkaan: olet alaikäinen, koira on "sinun", mutta vanhempasi käytännössä hoitavat koiraa. Eli kusettavat, ruokkivat ja hoidattaa eläinlääkärillä. Sinun tehtäväksesi jää koiran ajoittainen paijaaminen.

Siinä olet kyllä ihan oikeassa, että Pitbull ja perhoskoira eivät ole mitenkään rinnastettavissa toisiinsa.

[/quote]

Olen pian 17v ja koiran on käytännössä minun, ainoat asiat joihin en osallistu ovat Eläinlääkärikulut ja ruokien osto. Jos on sellainen tilanne, etten olosuhteiden pakosta pääse viemään koiraa ulos - sen tekee siskoni tai joku muu perheenjäsen.

Mielestäni olen oikeutettu olemaan vihainen.

Ap

Vierailija
4/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta MIKSI se koira annettiin luvatta hoitoon? Mene hakemaan koirasi takaisin, sen turvallisuushan on tärkeintä :(

Vierailija
5/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa menee syömättä ihan kevyesti, mutta sitten alkaa heikottamaan.

Vierailija
6/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:56"]2 viikkoa menee syömättä ihan kevyesti, mutta sitten alkaa heikottamaan.

[/quote]

Kokemusta mulla on viikon syömättömyydestä, joten alkuvaikeudetkin on tuttuja!

Ap

Vierailija
7/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:56"]2 viikkoa menee syömättä ihan kevyesti, mutta sitten alkaa heikottamaan.

[/quote]

Kokemusta mulla on viikon syömättömyydestä, joten alkuvaikeudetkin on tuttuja!

Ap

Vierailija
8/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vääryyttä

Vierailija
9/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kaltainen protesti tulisi hyvin, hyvin monen suomalaisnaisen aloittaa muutamaksi viikoksi.

Vierailija
10/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on myös 2 kissaa! Se kakara jahtaa niitäKIN ja kiskoo hännästä! Eikä sen vanhemmat saa siihen mitään tolkkua! Pusipusihalihali tule tänne mamman sylkkyyn! Oksennus tulee..!

Ap

Vierailija
11/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt "mun" paska-aivo täti postaa faceen MUN KOIRAN KUVAN SAATANA.

AP

Vierailija
12/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki ok?

Vierailija
13/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi kysyä, mutta kysyn kuitenkin: Miksi se annettiin hoitoon?

Vierailija
14/14 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 22:24"]Ei pitäisi kysyä, mutta kysyn kuitenkin: Miksi se annettiin hoitoon?

[/quote]

Koska he haluavat kokeilla millaista on elämä koiran kanssa. He haluaisivat PITBULLIN. hei haloo! Sellainen on HIEMAN vaativampi koira, varsinkin kun kakara on yksi maanvaiva.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan