Salkkareissa on ok remontoida vuokra-asunto ilman lupaa
Miten tuo Katariina voi vedellä hernettä nenään Camillalle, kun on luvatta remontoinut koko kämpän ja nyt Camsu on vihainen ja heittää pellolle? Tuollaista se vuokralla asuminen on.
Kommentit (25)
Ei kai se silti muutaman päivän sisällä saisi käskeä heitä muuttamaan...Kai se salkkareissakin täytyisi olla ihan normaalit irtisanomisajat...
Lol. Pitäiskö teidän laittaa palautetta?
Kuka 35-vuotias kirurgi ylipäätään asuu vuokralla?
Miksi siellä muutenkin kaikki asuu toistensa nurkissa? Kalle isänsä kanssa, Joonatan sedän luona, Tale ja Iida kaksin ym. ym.
Täytyykin muuttaa Ullanlinnaan, niin muuttuu elämä jännemmäksi.
*nauraa* Se on fiktiota, sarja, käsikirejoitettua, silloin KAIKKI on mahdollista :D
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:51"]
[/quote]
Työtön, aiemmin pitkään sairaslomalla ollut ex-narkkari ja monimielenterveysongelmainen kirurgi.
au, mun aivoihin sattuu noi Banerjeen näyttelijänlahjat!
Arrrgh mun mielestä Katariina on muutenkin yks koko Salkkareiden henkilöhahmohistorian ärsyttävimmistä tyypeistä! Aina olevinaan niin täydellinen ja viaton ja saa vaan päähäntaputuksia tyhjästä. Oksettava puuma, aina varastamassa muiden miehiä!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:02"]*nauraa* Se on fiktiota, sarja, käsikirejoitettua, silloin KAIKKI on mahdollista :D
[/quote]
Ai niinkö?:O mä luulin et se on reality, et kaikki tapahtuu IN REAL LIFE.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:58"]
Miksi siellä muutenkin kaikki asuu toistensa nurkissa? Kalle isänsä kanssa, Joonatan sedän luona, Tale ja Iida kaksin ym. ym.
[/quote]
Kalle ja Ismo oli ihan perusteltu, koska Ismon sairaus.
Lasse asuu Joonatanin luona, "väliaikaisesti".
Iida asuu "mummonsa" ja Tale "vaarinsa" luona, joten mikä siinä on ihmeellistä?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 19:51"]
[/quote]
Työtön, aiemmin pitkään sairaslomalla ollut ex-narkkari ja monimielenterveysongelmainen kirurgi.
[/quote]
Olin jo unohtanut noi kaikki pillerien popsimiset jne. Hahhah.
Saa tottakai laittomat alivuokralaiset vipata pihalle heti, siinä ei tarvitse mitään häätöpäätöksiä käräjiltä.
Selviääkö Camsu yliajosta? Isabellahan ajoi sen Sebastianin exänkin kuoliaaksi.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:22"]Selviääkö Camsu yliajosta? Isabellahan ajoi sen Sebastianin exänkin kuoliaaksi.
[/quote]
Tulevissa jaksoissahan on camillan nimi. Entäs jos se ei ollutkaan Camilla jonka yli Isbe ajo, naamaa ei näytetty
Isabella joutuu vankilaan ja sitä kautta poistuu sarjasta!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:26"]
Isabella joutuu vankilaan ja sitä kautta poistuu sarjasta!
[/quote]
Ai aha, se oli sit siinä.
Niinpä. Näissä sarjoissa on aina sama kuin oikeassakin elämässä, toiset tekee mitä haluaa ja siitä ei saa sanoa mitään, ja ne jotka sanovat/tekevät saavat syyt ja vihat niskoille. Esim. Isabella saa aina sanomiset ja pyhäHellu on aina niin syytön vaikka kuinka kävisi ensin Isabellan kimppuun.