Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vihaan miehen naispuolista kaveria!

Vierailija
26.04.2014 |

Aina kun mies lähtee juhlimaan, se yks saakelin haaska laittaa viestiä ja haluu nähdä sen, ja kohta on facebook täynnä kaikkia niiiiin kreisejä yhteiskuvia ku on niin vitun hauskaa. Ja se samainen ämmä on vihannut mua alusta asti ja käskenyt mun miehen jättää mut. Mä olen sanonut etten halua et mies on sen kans tekemisis, mut silti aina ne kaks vaan ryyppää yhessä.

Ja tääl mä istun kotona raskaana tatti otsassa.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos yrittäisit miehen kanssa vielä puhua et susta tuntuu pahalta olla paksuna nurkassa ja toiset sen kun juhlii... et voisko teillä olla yhteistä tekemistä, ilman kolmansia pyöriä.

Voisitteko käydä terapeutin luona juttelemassa ongelmista, usein puolueettomasta henkilöstä on apua...

Jos ei ymmärrä niin tee se mikä tuntuu parhaalta vaihtoehdolta, ajattele itseäsi ja lastasi. Lakkaa ajattelemasta miestä, eihän sekään ajattele sua selvästikään. Mutta jos tulee järkiinsä, anna mahdollisuus ja kannusta hyvään.

Vierailija
2/60 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos yrittäisit miehen kanssa vielä puhua et susta tuntuu pahalta olla paksuna nurkassa ja toiset sen kun juhlii... et voisko teillä olla yhteistä tekemistä, ilman kolmansia pyöriä.

Voisitteko käydä terapeutin luona juttelemassa ongelmista, usein puolueettomasta henkilöstä on apua...

Jos ei ymmärrä niin tee se mikä tuntuu parhaalta vaihtoehdolta, ajattele itseäsi ja lastasi. Lakkaa ajattelemasta miestä, eihän sekään ajattele sua selvästikään. Mutta jos tulee järkiinsä, anna mahdollisuus ja kannusta hyvään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverinaiset ovat vähintäänkin huomiohuoria!

Vierailija
4/60 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vielä toteaa että kannattaa kyllä kovettaa sydämensä naisystävän suhteen ja tarkastella miehen ja hänen naiskaverinsa välistä suhdetta pienen henkisen välimatkan etäisyydeltä. Mukaan heittäytymällä rikkoo vain itsensä.

Kuinka tuo kaikki vaikuttaa parisuhteeseen? Omalta osaltani tunteet mieheeni ovat viilentynyt kaveritasolle ja suurinta ja aidointa rakkautta koen lastani kohtaan.

Vierailija
5/60 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle!

Vierailija
6/60 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kurppa unohtuu kun saa lapsen syliinsä. Toivotaan ainakin niin :)

Vierailija
7/60 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, oon pahoillani puolestasi, ap! Kyllähän tuo sitlä kuulostaa, että miehes on alkanut jänistää ja pakoilee vastuuta. Ei kai auta muu kuin yrittää puhua sille järkeä päähän ja toivoa, että se unohtais baarissa riekkumiset ja keskittyis suhun ja tulevaan lapseensa. sillä on aika paljo menetettävää, jos se alkaa sekoilemaan sen akan kanssa.. Mut ylipäätään ongelma taitaa olla nyt siinä sun miehes käytöksessä, kun siinä toisessa naisessa.. Paa se ukkos nyt kuriin ja sano suorat sanat, ettet siedä tollasta! kaikki sympätiat täältä, tsemppiä! 

Vierailija
8/60 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, ongelma on miehesi eikä tuo nainen. Miehesi on se varattu tuleva isä jolla on velvollisuuksia sinua kohtaan, ei tuo nainen. Jos oma mieheni käyttäytyisi noin, saisin sellaisen raivarin että oksat pois. Kaikkea ei todellakaan ole pakko sietää. Jos et uskalla pistää miestä valitsemaan koska pelkäät hänen valitsevan tuon naisen, suhteessanne on jo isomman luokan ongelma...

(Vähän off topic mutta pisti silmään kun sanoit ettei ole wt-meininkiä. Jos et halua luoda wt vaikutelmaa, kannattaa miettiä sanavalintojaan vähän tarkemmin, käytät aika karkeaa kieltä)

Vierailija
9/60 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi veemäistä mieheltäsi! Kävi miten kävi teidän liitolle niin sinä pärjäät kyllä lapsen kanssa yksinkin! Voimia <3

Vierailija
10/60 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska äijä. Suotta siinä ketään muuta syyttelemään.

Vierailija
11/60 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero opettaa miestä parhaiten - jos mies on oppiakseen! Eihän tuollainen mies seiso sen takana mihin on ryhtynyt. Lapsen kasvatus vaatii sitoutumista, jota mihelläsi ei ole. Sinuna olisin rohkea ja eroaisin miehestä nyt kun lasta ei vielä ole. Pärjäät kyllä yksinkin! Ero saa miehen oikeasti miettimään mitä haluaa. SInun ei tarvitse sietää tuollaista, ei ole mustasukkaisuutta vaatia toista sitoutumaan perheeseensä jonka on päättänyt haluta. Ei perheeseen tarvita kolmansia osapuolia edes kavereiksi, eikä mitään ryyppy kuvioita. Potkase äijä pihalle ja kovaa, anna mennä jos niin kovasti haluaa. Etsi oma elämäsi ja mieti mitä oikeasti haluat. Asiat menevät hankalammiksi kun lapsi syntyy. Siitä on vaikeampi lähteä ja tuska paskan nielemisestä on paljon suurempaa. Ei yhteen mieheen kannata jäädä kiinni, kun monta parempaakin voi tulla vastaan.

Vierailija
12/60 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitäisi olla sun kanssa eikä viiletellä pitkin kapakoita. Kannattaisi kunnolla seurustella ja makustella olisko tuosta isäksi ja aviomieheksi.

Vierailija
13/60 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Vähän off topic mutta pisti silmään kun sanoit ettei ole wt-meininkiä. Jos et halua luoda wt vaikutelmaa, kannattaa miettiä sanavalintojaan vähän tarkemmin, käytät aika karkeaa kieltä)

[/quote]

Olen syntynyt sukuun, joka on eräs Suomen rikkaimmista - ja me puhumme toisillemme törkeimmin, mitä olen kuullut kenenkään perheen tai suvun puhuvan keskenään. Välillä teemme sen kaikella rakkaudella, mutta useimmiten suunattomalla ilkeydellä. Tapanamme ei ole huoritella, vaikka syytä saattaisi ollakin, mutta oikeastaan kaikki muut törkeydet ovat oikein ahkerassa käytössä. Ette uskoisi, jos kertoisin kuka olen tai kuka on isäni - ja varsinkin äitini ja hänen sukunsa. 

Vierailija
14/60 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 23:21"]

[/quote]

Olen syntynyt sukuun, joka on eräs Suomen rikkaimmista - ja me puhumme toisillemme törkeimmin, mitä olen kuullut kenenkään perheen tai suvun puhuvan keskenään. Välillä teemme sen kaikella rakkaudella, mutta useimmiten suunattomalla ilkeydellä. Tapanamme ei ole huoritella, vaikka syytä saattaisi ollakin, mutta oikeastaan kaikki muut törkeydet ovat oikein ahkerassa käytössä. Ette uskoisi, jos kertoisin kuka olen tai kuka on isäni - ja varsinkin äitini ja hänen sukunsa. 

[/quote]

Nuo tuossahan se syy onkin, miksi miehes on vielä kanssasi, eikä sen kauniimman kanssa. Sulta saa rahaa, siltä kauniilta kivaa seuraa ja p*llua!

Vierailija
15/60 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hankki naispuolisen sydänystävän vasta toisen lapsen synnyttyä. Nainen on tyyppiä perheellinen, jolla on liuta miespuolisia "ystäviä", joiden kanssa ystävyys on lähtenyt käyntiin molemminpuolisesta ihastuksesta, vaikka parisuhteessa ovat olleetkin.

Tosi hauskaa, taas se mies viilettää baarissa sen muijan kanssa, tosin avauduttuani mielipiteestäni moisesta ystävyydestä, hassunhauskat kännikuvat somessa ovat loppuneet. Nipotan kuulemma turhasta, sillä mies omien sanojensa mukaan EI ENÄÄ,e ihastunut kyseiseen naiseen.

Vierailija
16/60 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hankki naispuolisen sydänystävän vasta toisen lapsen synnyttyä. Nainen on tyyppiä perheellinen, jolla on liuta miespuolisia "ystäviä", joiden kanssa ystävyys on lähtenyt käyntiin molemminpuolisesta ihastuksesta, vaikka parisuhteessa ovat olleetkin.

Tosi hauskaa, taas se mies viilettää baarissa sen muijan kanssa, tosin avauduttuani mielipiteestäni moisesta ystävyydestä, hassunhauskat kännikuvat somessa ovat loppuneet. Nipotan kuulemma turhasta, sillä mies omien sanojensa mukaan EI ENÄÄ ole ihastunut kyseiseen naiseen.

Vierailija
17/60 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa sä itselles kotiin miespuolista viihdykettä, kun oma äijä lähtee baariin. Kato mitä se siitä tykkää.

"Reinon kanssa soviteltii vähä imetysrintsikoita ja hierotiin kipeitä paikkoja <3"

Vierailija
18/60 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nykyään saisi kyllä netistä taiottua tosi nopeasti itselleen mieluista miespuolista seuraa.

Vierailija
19/60 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen naistyypin, toinen epätoivoinen sinkku jonka parasta ennen-päiväys lähenee (kiitos bile-elämäntyylin, ikää kuitenkin alle 30) ja toinen teininä sitoutunut ja lapset tehnyt rouva. Kummankin "bestikset" ovat miehiä joihin ihastutaan ja joiden kanssa pelataan. Muut saavat sitten kuulla näitä kadehdittavia juttuja "kun mä olin taas porukan ainoa nainen, keräsin kaiken huomion ja kaikki flirttas mulle".

Ap:lle: kovasti tsemppiä loppuraskauteen! Fiilikset nyt heittelee tuossa vaiheessa muutenkin, niin kaikki ylimääräinen paska kannattaa heivata elämästä pois. Eli sinuna miettisin, saanko puolisolta enemmän negatiivista vai positiivista energiaa ja toimisin sen mukaan. Been there...

Vierailija
20/60 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan olla tuollainen kamala kaverinainen... Kahta naista lukuunottamatta kaikki ystäväni ovat miehiä, osa varattuja, osa vapaita. Itse olen nykyään naimisissa ja alun ihmettelyn jälkeen miehelle on täysin ok että lähden "poikien kanssa" esimerkiksi laivalle tai iltaa viettämään. Mutta kyllä aina vähän naurattaa kun ystävieni naiset ovat niin sairaaloisen mustasukkaisia että ovat kuulemma varmoja että paneskelen heidän miehiään jatkuvalla syötöllä! :D Itse eivät kuitenkaan ikinä lähde mukaan minnekään vaikka pyydetty on... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan