Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kielunaiselle 360 000 dollarin sopimus Jenkkeihin

Vierailija
03.04.2014 |

Ilta-Sanomien mukaan muuttaa Kaliforniaan jo kuukauden sisällä. Kyllä kannatti pelleily netissä!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kielinaiselle...

Vierailija
2/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nielunainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh

Vierailija
4/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh

Vierailija
5/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi iloinen. Ihmettelen vain että sai Green Cardin niin nopeasti, mistäköhän tiskin alta niitä jaellaan?

Vierailija
6/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksille ja ammattiurheilijoille tuntuu aina työluvat järjestyvän pikavauhtia...

Vierailija
7/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että olen sen tytön puolesta iloinen :) Niin sympaattinen ja hauska nuori nainen, joka pärjää varmasti jatkossakin. 

Vierailija
8/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, onnittelut!

Vierailija
9/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ryhtyy väsäämään omaa videota*

Vierailija
10/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Saralla peräti USA:n kansalaisuus, kun on asunutkin siellä  pienenä. Jos on syntynyt jenkkilässä niin kansalaisuuden saa saman tien. 

Vierailija
11/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin youTubin kautta nuoret jätkät päässeet tekemään ohjelmaa TV:n. Jos se tuonnut kovan innostuksen jätkille tehdä huumoria ja nousta pinnalle.

Nyt tytöt ja naiset sitä kautta pääsevät maailmalle. Se voi räjäyttää pankin ja kaikki yrittää enemmän tai vähemmän epätoivoissaan samaa. Jonkin täytyy kuitenkin jäädä myös sinne Siwan kassalle.

Vierailija
12/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä se rupee tekeen siellä?

Vierailija
13/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköinen mediamurros ihmiselle kiva asia. Elämä ennen ollut aivan ääliömäistä myös julkisuuden suhteen.

Nyt tavallaan ei merkitse edes mitään vaikka naama loistaisi iltalehtien lööpisissä ja olisi raflaava otsikko. Jotkut pöljät sitä vain ohimennen katselee eikä se vaikuta mitään.

Mutta kun hieman muikistelee naamaansa videolla, niin koko maailma on auki.

Ikävää siinä vain se ettei se voi kaikilta onnistua. Jonkin täytyy jäädä sitä kassaa hoitamaan.

Vierailija
14/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 15:46"]Olen tosi iloinen. Ihmettelen vain että sai Green Cardin niin nopeasti, mistäköhän tiskin alta niitä jaellaan?

[/quote]

Jos työnantajalla kyllä noi paperiasiat menee hyvinkin nopeasti tarvittaessa tässähän on sopimukset tehty ja ei mitään syytä jarruttaa prosessia

Vierailija
15/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 15:46"]Olen tosi iloinen. Ihmettelen vain että sai Green Cardin niin nopeasti, mistäköhän tiskin alta niitä jaellaan?

[/quote]

Jos työnantajalla on halua toimia nopeasti niin kyllä noi paperiasiat menee hyvinkin jouhevasti tarvittaessa. tässähän on sopimukset tehty ja ei mitään syytä jarruttaa prosessia

[/quote]

Vierailija
16/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tarina jotenkin. Onnea!

Vierailija
17/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 15:51"]

Olisiko Saralla peräti USA:n kansalaisuus, kun on asunutkin siellä  pienenä. Jos on syntynyt jenkkilässä niin kansalaisuuden saa saman tien. 

[/quote]Syntyny Suomessa

Vierailija
18/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alottaa työt usassa, missään ei ole puhuttu green cardista

Vierailija
19/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viläkään tajua että käytännössä mitä työtä se siellä tekee. Laulaa? Puhuu niitä kieliä? Jos menee mainosalalle niin sehän on hetkessä kulunut naama. En oikein ymmärrä mikä tämän tyypin hienous on, mahtava taito kylläkin. Vatsinkin LAssa on joka jonossa samalla lailla laulavia pinnallepyrkijöitä. Toivon kuitenkin kaikkea parasta hänelle, itse takoisin niin kauan kuin rauta on kuumaa.

Vierailija
20/24 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 16:10"]Mä en viläkään tajua että käytännössä mitä työtä se siellä tekee. Laulaa? Puhuu niitä kieliä? Jos menee mainosalalle niin sehän on hetkessä kulunut naama. En oikein ymmärrä mikä tämän tyypin hienous on, mahtava taito kylläkin. Vatsinkin LAssa on joka jonossa samalla lailla laulavia pinnallepyrkijöitä. Toivon kuitenkin kaikkea parasta hänelle, itse takoisin niin kauan kuin rauta on kuumaa.

[/quote]

No mut tällä kyseisellä henkilöllä oli jotain miksi erottui joukosta ja sai jonkun kiinnostumaan itsestään mikä toi tässä tapauksessa sopparin johonkin en nyt välttämättä ihan heti usko noihin lukuihin et niinku automaattisesti sais kasan käteistä.

Onneahan tossa jutussa vaaditaan omistautumisen ohella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan