Annatteko miehenne käydä vessassa yksin?
Miten varmistatte ettei äijä petä vesssareissulla?
Meillä mies saa käydä vessassa vain kotona.
Kommentit (29)
Sama käytäntö meillä. Tai sitten menen mukaan.
Tehnyt miehelle selväksi, että turha vetää mitään "vähän noloa kun tuut katteleen ku oon kusella, mitä muut miehet ajattelee" -korttia. Kyse kuitenkin uskollisuudesta.
Minun mies ei saa edes kotona käydä yksin vessassa ettei petä pyyheliinan tai vessapaperin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 13:28"]
Minun mies ei saa edes kotona käydä yksin vessassa ettei petä pyyheliinan tai vessapaperin kanssa.
[/quote]
Meillä miehen pitää pitää käsiään ylhäällä ollessaan vessassa jottei petä vahingossakaan.
Meiltä purettiin vessa kokonaan pois. Vessassa käyminen on pettämistä.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 13:36"]
Meiltä purettiin vessa kokonaan pois. Vessassa käyminen on pettämistä.
[/quote]
Sama. Siirryttiin vaippoihin.
Saako se itse pyyhkiä perseensä vai autatteko siinä, ettei vaan petä paperin kanssa?
Minä olen mies ja menen ainakin itseni kanssa vessaan. En petä paljoa. Ihan vähän vain.
Ei tietenkään! Ja kotonakin kuuluu käydä vessa-asioilla ovi auki, ettei vain koskettele sopimattoman himokkaasti peenistään.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 13:37"]
Joo... mä purin vessan seinät että nään mitä se siellä puhaa...
[/quote]
Meillä on webbikamera liimattu miehen päähän. Näen koko ajan mitä äijä touhuaa.
Meilläpä mennään Salomonin tuomion mukaan eli paskotaan molemmat lattioille, vessassa ei tule enää hoidettua muu kuin satunnainen seksi.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 13:40"]
Minä olen mies ja menen ainakin itseni kanssa vessaan. En petä paljoa. Ihan vähän vain.
[/quote]
Hyi, itses otat mukaan?? Jessus ja vielä myönnät!
Älkää siskot huoliko, ei kaikki ole tällasia sikoja :'(
Ei missään nimessä saa! Spreijaa varmasti pitkin pöntön reunuksia, jos ei ole vieressä vahtimassa. On se useimmille miehille niin vaikea ottaa yksi askel eteenpäin. Pitäisi aikuisen miehen tämä jo ymmärtää itsekin, kun ei ole norsupyssyllä varusteltu.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 13:40"]
[/quote]
Herranan eika miten homoa! Vain naiset voivat käydä itsensä kanssa vessassa. Ja homot.
Mä otan välillä sukatkin pois kun istun siellä yksin pimeässä.... Enkä ole homo vaan aito pikajuoksija.
vartijan kanssa saa mennä muualla kuin kotona. Ollaan palkattu vartiointiliikkeestä miesvartija(hetero) kulkemaan kaupunkireissulla tms mukana.
Minä olenkin käynyt joskus salaa huoltoaseman vessassa. Onneksi vaimo ei tiedä, muuten epäilee pettämisestä. En ole sika, oli vaan pakko käydä kun oli niin kova hätä.
mies
Mä tunnustan avoimesti että just nyt mun valppauteni on vähän herpaantunut kun mietin enemmän sitä vessan välikatolla olevaa veristä ruumista.
:D voi apua