Lue keskustelun säännöt.
Mitä pojalle ylioppilaslahjaksi?
03.04.2014 |
Hyviä ideoita otetaan vastaan. Mikä on ollut teidän mieluisin ylioppilaslahja?
Kommentit (7)
Iittalan astioita, laadukkaita pyyhkeitä tai pussilakanoita. Raha on tietenkin myös hyvä, mutta siinä vaiheessa kun muuttaa omaan kotiin niin osaa arvostaa kaikkia noita tavaroita, joita ei ehkä itse raaskisi ostaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Samalla voisi listata niitä epämieluisimpiakin.
Mites olis Lexus? Minä sain vain Toyotan.
lahjakortti laivalle niin pääsee käymään virossa ostoksilla
Raha.
Lahjakortti.
Yksin asumisessa tarpeelliset astiat, huonekaluta, pyyhkeet, liinavaatteet.
me kustannettiin välivuosi maailmalla
Mulla on ylppäreistä kohta 6 vuotta aikaa ja mieluisimmat lahjat olivat:
1. Raha ehdottomasti ja yli kaiken. Ja sitä suurimmalta osalta sainkin, yhteensä noin 800 euroa.
2.Läppäri. Vanhemmat osti tulevia opiskeluita varten ja kestikin neljä vuotta. Kovassa käytössä ja tarpeellinen.
3.Kultasepänliikkeestä ostettu kaunis valokuvakansio, johon mummoni oli kerännyt kuvia minusta, perheestäni ja sukulaisistani vuosien varrelta. Aivan ihana aarre <3
4. Lahjakortti kirjakauppaan. Olen kova lukemaan ja opuksia oli jo tuolloin noin 400kpl. Nytten määrä on ainakin tuplaantunut vielä tuosta. :) Oli siis erittäin mieluinen ja tarpeellinen lahja.
Ne epämieluisimmat:
1. Joku kristallikippo. Ruma kuin mikä ja möin kirpparilla.
2. Kahvikalusto. Tämänkin ihan hirveän näköinen. (keräsin tuolloin valkoista teemaa tulevaa muuttoa varten ja sen osat olisi olleet kyllä mieluisia. Eli kannattaa kysyä jos nuori jotain tiettyä keää/haluaa!). Myyntiin meni siis tämäkin.
3.Maljakko. Ihan nätti se on ja on kaapissa vieläkin. Ei sille vaan ole vielä käyttöä ollut ikinä. Nyt tosin pidän siitä enemmän kuin sen saadessani. :)