Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuus on luuserin valinta

Vierailija
03.04.2014 |

Lapsia synnyttävät jatkavat yhteiskunnan elämää ja tuottavat niitä myöhemmin tarvittavia työntekijöitä.

Lapsia synnyttämättömät ovat jatkossa näiden toisten synnyttämien lasten varassa, joten maksakoot siitä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 10:25"]Lapsia synnyttävät kasvattavat maapallon rasitusta 100 % / lapsi lapsia synnyttämättömiin verrattuna.

[/quote]

Maapallolla ei ole mitään itseisarvoa vaan se on olemassa ihmisyä varten.

[/quote]

No missä ne ihmiset sitten asuu kun maapallo on tuhottu? Ne kaikki kolme.

Vierailija
2/19 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan lukeudun tähän kategoriaan vaikka en koskaan tehnyt päätöstä olla hankkimatta lapsia, elämä vain meni niin. Nuorempana elin huonossa suhteessa jossa mies ei halunnut lapsia enkä itsekään hänen kanssaan. Erottiin ja kesti monta vuotta ennenkuin löysin sen oikean. Hän on vakavasti sairas joten lastenhankkiminen ei tule kyseeseen ja ikääkin mulla alkaa olla lähes 40. Elämä vain päätti mun puolestani lapsiasian.

Kaikenlaista kestän mutta luuseriksi haukkuminen menee yli. Laitatko ap siis ystävällisesti kontaktitietosi niin tavataan ja voit haukkua minut päin naamaa luuseriksi jos uskallat. Toivon että et lapsillesi opeta noin ilkeää asennetta muita ihmisiä kohtaan.

Käyn töissä, harrastan järjestötoimintaa ja liikuntaa. Vietän aikaa ystävieni kanssa ja nautin matkustelusta ja hyvästä ruuasta. Valitettavasti se kaikki on nyt aika vähissä kun minulla on kotona syöpäsairas mies. Luuseriksi kutsuminen ei varsinaisesti auta jaksamaan tässä vaikeassa tilanteessa.

Ja lisäksi ottanet huomioon että myös minun verorahoillani kustannetaan kaikenlaista myös sinun lapsillesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luuseri, mutta minulla on lapsi. Meneekö nyt maailmankirjat sekaisin?

Mainittakoon, että olin luuseri jo ennen lapsen saantia.

Vierailija
4/19 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on itse suurin luuseri, vaikka mitä tekisi ja vaikka mitä valitsisi.

Vierailija
5/19 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ärsyynnytte näin typerästä ärsytysyrityksestä? Kaikkea hyvää sinullekin ap, niin minäkin sinua! T: lapseton nainen

Vierailija
6/19 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 11:25"]

Olen luuseri, mutta minulla on lapsi. Meneekö nyt maailmankirjat sekaisin?

Mainittakoon, että olin luuseri jo ennen lapsen saantia.

[/quote]

Kuka nyt luuserin kanssa lasta haluaisi hankkia. Valehtelet siis.

Vierailija
7/19 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 10:25"]Lapsia synnyttävät kasvattavat maapallon rasitusta 100 % / lapsi lapsia synnyttämättömiin verrattuna.

[/quote]

[/quote]

Ei, muru. Sinulla ei ole itseisarvoa, olet biomassaa.

Vierailija
8/19 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois se minusta, en edes ärsyyntynyt, tyynesti vain sanoin mikä ap on, silleen todeten. Ihan kuten voin sanoa lenkkikamullekin että kato, tossa on koiranpaska.

14

Vierailija
9/19 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sä aloittaja ajattelet vähän liian isoja juttuja kykyihisin nähden. Mene sen sijasn vaihtamaan Juha-Sannan vaippa.

Vierailija
10/19 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 10:20"]

Lapsia synnyttävät jatkavat yhteiskunnan elämää ja tuottavat niitä myöhemmin tarvittavia työntekijöitä.

Lapsia synnyttämättömät ovat jatkossa näiden toisten synnyttämien lasten varassa, joten maksakoot siitä.

[/quote]

Joojoo, yritä päästä katkeruudestasi vapaaehtoisesti lapsettomien elämää kohtaan:) Muuten, jatkossa todennäköisesti ollaan ennemminkin ulkomailta tuodun työvoiman varassa eikä niiden kasvattamatta jääneiden lapsukaisten;) Jokainenhan maksaa sen mitä maksaa, lapseton maksaa jo enemmän koska ei hyödy lapsilisistä ja asuntokin voi jäädä valtiolle toisin kuin lapsellisilla perinnöksi. Miksi pitäisi maksaa toisten muksuista, valintahan se on ja maksakoon jokainen vaan omasta valinnastaan:) Koeta vaan kestää vaikka koville valintasi ottaakin...

Vierailija
11/19 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia synnyttävät kasvattavat maapallon rasitusta 100 % / lapsi lapsia synnyttämättömiin verrattuna.

Vierailija
12/19 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin. Se on tätä kun kaikkea mitataan rahassa ja työn teko on elämän tärkein asia että talouden rattaat pyörivät ja Kaivarin vanha raha saa jatkaa leppoisia eläkepäiviään.

Vierailija
13/19 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Luultavasti saan kustantaa kakaroidesi elämän niiden kehdosta hautaan. Niistä ikinä mitään työntekijöitä tule. 

Vierailija
14/19 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 10:25"]

Lapsia synnyttävät kasvattavat maapallon rasitusta 100 % / lapsi lapsia synnyttämättömiin verrattuna.

[/quote]

Äitisi on ympäristörikollinen.

Vierailija
15/19 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on jo ylikansoitusta. Miksi niiden tulevaisuuden työntekijöiden pitää olla suomalaisia?

Vierailija
16/19 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieluummin luuseri kuin äiti.

Vierailija
17/19 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tämä sopii erittäin hyvin, kunhan samalla vanhemmatkin alkavat maksaa lastensa terveydenhuollosta, koulutuksesta ja muista hyvinvointipalveluista. Jos kaikki palvelut yksityistettäisiin, tulisi lapsiperheille aika iso itku satojen tuhansien ylimääräisen laskun kanssa.

Vierailija
18/19 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 10:25"]Lapsia synnyttävät kasvattavat maapallon rasitusta 100 % / lapsi lapsia synnyttämättömiin verrattuna.

[/quote]

Vierailija
19/19 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi