Kertokaa hyviä parannuskeinoja flunssaan!
Olen vauvan kanssa kotona ja flunssassa jo kolmatta päivää. Kurkku kipeä, lämpöä, yskää, jäsenet kipeänä ja nenä vuotaa. Lääkityksenä Buranaa, Panadolia ja hunajateetä. En pääse lepäämään yhtään kun vauvakin nukkuu paremmin vain liikkuvissa vaunuissa enkä voi rasittaa itseäni yhtään. Olen niin poikki, tukka paskainen, koti likainen, koira ei pääse lenkille enkä jaksa lähteä kauppaan. En jaksa edes lähteä tk-päivystykseen!
Kommentit (7)
No eipä siihen oikein muuta auta kuin lepo.
Ei siihen ole mitään taikalääkettä. Kärsi nuhasi kuten kaikki muutkin aikuiset ihmiset. Kyllä se siitä viikossa katoaa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 10:26"]
Pyydä joku auttamaan sinua?
[/quote]
Kukaan ei auta :( Miehelle jos valitan, niin sanoo että mene lääkäriin. Sillä on kiire töissä ja töiden jälkeen menee makaamaan sohvalle kaljapullon kanssa :P
Flunssa paranee hyvällä hoidolla viikossa, kun taas hoitamattomana se kestää seitsemän päivää. Särkylääkettä, nenäsumutetta, paljon juomista ja lepoa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 10:01"]
Olen vauvan kanssa kotona ja flunssassa jo kolmatta päivää. Kurkku kipeä, lämpöä, yskää, jäsenet kipeänä ja nenä vuotaa. Lääkityksenä Buranaa, Panadolia ja hunajateetä. En pääse lepäämään yhtään kun vauvakin nukkuu paremmin vain liikkuvissa vaunuissa enkä voi rasittaa itseäni yhtään. Olen niin poikki, tukka paskainen, koti likainen, koira ei pääse lenkille enkä jaksa lähteä kauppaan. En jaksa edes lähteä tk-päivystykseen!
[/quote]Miksi pitäisi lähteä päivystykseen?
Pyydä joku auttamaan sinua?