Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö geishakuulia?

Vierailija
03.04.2014 |

Ajattelin hankkia synnytyksen jälkeen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Pienellä vaivalla iloa miehelle. Suosittelen!

Vierailija
2/13 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukan tosissaan oikeasti tällaisia tai vastaavia vempeleitä käytä?! Jos ei kelpaa miehelle sellaisena kuin on, niin on väärä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 11:47"]

Ei kai kukan tosissaan oikeasti tällaisia tai vastaavia vempeleitä käytä?! Jos ei kelpaa miehelle sellaisena kuin on, niin on väärä mies.

[/quote]

Hölmö olet.

T. Kaikki miehet

Vierailija
4/13 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä- omistan mutta en käytä. Syy on siihen se etten oikein osaa.

Minulla on ne smartballsit,Luna-kuulat ja apteekin Aquaflexit, mutta en todellakaan osaa käyttää niitä!

Milloin niitä pitää pitää? Kuinka kauan? Pitäisiko niiden pysyä puristelematta vaiko niin että pysyy just puristamalla? Täh?

No en kyllä ole löysä, omasta mielestä mutta smartballsit ei vät oikein pysyneet juoksulenkillä :( ,pitäisikö? Kotioloissa pysyvät esim ruokaa laittaessa ihan hyvin-joutuu kiskomaan ulos, en ymmärrä mitä apua niistä on...Kertokaa!

Vierailija
5/13 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa. Ketään tuskin kiinnostaa tää aihe, ihan naurettavaa!

Vierailija
6/13 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 11:47"]

[/quote]

Kelpaanhan minä. Minä oon minä, oli mulla sitten pikkuruisella vaivalla tiukaksi treenattu pillu tai treenaamaton normiversio. Ihan omasta aloitteestani kuulat hommasin oppiakseni saamaan orgasmin yhdynnässä ja välttääkseni pissan lirahtelun vanhempana etukäteen. Ei sillä miehellä ollut toosasta mitään valittamista ennenkään.

Vierailija
7/13 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelmat elämässä. Mulle ei tulisi mieleenkään kekkuloida ympäriinsä jotkut helvetin metallipallot pimpissä. Sori vaan.

Vierailija
8/13 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuulkaas siksi hankin kuulat, että nautin itse seksistä ja pyrin välttämään virtsankarkailuvaivat. Treenaan muitakin lihaksia, miksen siis alapäänkin. Ja plussaa se on itsellenikin, jos mies tykkää.

Ap

Vierailija
9/13 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka morkkaa täällä kuulien käyttäjiä ovat kyllä idiootteja!

Esikoisen synnytyksen jälkeen oli virtsanpidätys vaikeuksia esim. aivastaessa. Ostin apteekista Amoa keilat. Sain treenattua ainakin sen verran, että lirahteluvaiva poistui. Nyt odotan toista lasta ja aijon hankkia kuulat synnytyksen jälkeen (keilat eivät olleet vartensa takia minusta kovin kätevät).

Kyllä kuulista hyötyy varmasti ensisijaisesti itse vielä miestäkin enemmän. Kyllä niillä treenaminen on omasta terveydestä huolehtimista. Pienellä työllä voi välttää isot vaivat esim. laskeumat.

Vierailija
10/13 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tarvisin vinkkejä, kuinka kauan pidätte ja puristeletteko lihaksilla sitä kuulaa? Onko sen hyvä olla painava, kun synnyttäny useemman lapsen? Tuntuu et oon aika löysä ja yhdyntä ei tunnu missään.

Vierailija
11/13 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 13:23"]

Kyllä niillä treenaminen on omasta terveydestä huolehtimista. Pienellä työllä voi välttää isot vaivat esim. laskeumat.

[/quote]

Laskeumien syntyyn ei voi itse vaikuttaa! Se on kudostyyppi joka ratkaisee.

Vierailija
12/13 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä! Siivotessa hyvä laittaa ;)

Mutta mietin myös, että kuinkakohan noita kannattaisi käyttää. Itse laitan sisään ja uskon/toivon, että vaikuttavat siellä huomaamatta kun hommailen pitkin kämppää. Pysyvät sisällä ilman ponnistelua eivätkä sinänsä aiheuta mitään tuntemuksia...hyödyttävätkö siis? Vai pitäisikö jotenkin treenata aktiivisemmin..

Toimivat erittäin hyvin myös kaksistaan käytettynä makkarin puolella! ;)

Vierailija
13/13 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä ihmeellisiä kommentteja. Miten joku voi olla tosiaan niin hölmö, ettei ymmärrä geishakuulien olevan ennenkaikkea naisen hyvinvointia edistäviä? Mutta jos joku haluaa lirautella housuunsa yskiessä ja aivastaessa, niin siitä vaan. Itse en halua.