Loistavaa, rokotukset alkavat jo ensi kuussa! Saadaan yökerhot auki uudeksivuodeksi JES!!!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on enää että kuka on tarpeeksi lammas ja deep staten sokaisema puppet ottaakseen "rokotteen"?
Tietyillä aloilla tuo tulee varmaan pakolliseksi, eli vaikka et välttämättä ole "lammas" joudut sen silti ottamaan.
Kaikki eivät ota rokotetta. Lisäksi joku rokote oli sellainen että se suojasi vaan itseä, ei toista vai miten se meni.
Niin. Ne saadaan auki uudeksivuodeksi 2021/2022.
Tunge hanuriisi ne yökerhot. Turhista turhimpia.
Ei voisi vähempää kiinnostaa jotkut paskaiset yökerhot, jossa jengin äo laskee alle sataan kun on juotu tarpeeksi.
Koko kansan rokotekattavuutta ei saada ainakaan ennen kesää, mutta ei välttämättä ennen syksyäkään sille tasolle, että kaikista rajoituksista voitaisiin luopua.
Oxford/Astra Zenecan rokote ei estä tartuntoja, mutta poistaa oireet. Eli saat tartunnan kuitenkin.
Muistaakseni ne kaksi muutakin ovat vastaavia eli ei kannata riehaantua.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on enää että kuka on tarpeeksi lammas ja deep staten sokaisema puppet ottaakseen "rokotteen"?
kyllähän lampaita riittää. on lukemattomat määrät lampaita jotka lukevat epämääräisiä sivustoja ja lehtiä joilla ei ole nimettyä päätoimittajaa.
HUS- TODISTAKAA IHMISESTÄ ERISTETTY SARS COVID 2 TARTUNTA. TODISTAKAA, ETTÄ SAATTE SEN TARTTUMAAN TOISEEN IHMISEEN. TÄSTÄ LUVATTU 10 MILJOONAN DOLLARIN PALKKIO. TODISTAKAA, ETTÄ MASKEISTA ON HYÖTYÄ SARS COVID 2 TARTUNNAN EHKÄISYSSÄ. JOS TÄMÄN TEETTE NIIN SITTEN ALETAAN MIETTIÄ RATKAISUA. MUUTEN KAIKKI LIITTYY GREAT RESET AGENDAAN JA GLOBALISTIEN NEW WORLD ORDER AGENDAAN. KATSOKAA UN 21 AGENDA JOKA NYT AGENDA 2030.
ITSE LUOVUN MIELUMMIN LÄÄKÄRINOIKEUKSISTANI JA KUOLEN NÄLKÄÄN ENNEMMIN KUIN OTAN ROKOTTEEN ENÄÄ KOSKAAN!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi pysyä hiljaa jos ei ole mitään järjellistä sanottavaa. Mutta te kuulutte tuohon idioluutio-salaliittoon niin ei varmaan voi olettaa että ymmärtäisitte milloin olette vaan noloja ja herätätte myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Realistista lienee, että 2021-2022 uutenavuotena ne ovat auki ja elämä suhtkoht normaalia.
Onko sulla kristallipalloa? Mistä voit olla varma ettei muita pandemioita tule? Niinpä
Vierailija kirjoitti:
Minä olen, oon heti jonossa kun vain mahdollisuus rokotteeseen tulee. Mulla ei oo mitään hinkua saada koronatartuntaa ja sitä myöten ehkä joutua tehohoitoon.
Aloitushan on täyttä huuhaata ja eiköhän aloittajakin sen tiedä ellei elä jossain tiedottomuuskuplassa.
Rokotteiden tekeminen, jakelu, antaminen, vastaaineiden kehittyminen, jne joo varmaan kaikki tuo kahdessa kuukaudessa. Kaikille.
Oikeastihan nuo rokotteet eivät ainakaan kaikki estä tartuntaa. Mutta rokotetut eivät yleensä sairasta pahoin oirein sairautta. Muta ilmeisesti tartuttavat muita edelleen sairastaessaan...
Eli ei ne rokotteetkaan tällähetkellä toimi niin hyvin että kaikki olisi heti hyvin.
Lekuri53 kirjoitti:
HUS- TODISTAKAA IHMISESTÄ ERISTETTY SARS COVID 2 TARTUNTA. TODISTAKAA, ETTÄ SAATTE SEN TARTTUMAAN TOISEEN IHMISEEN. TÄSTÄ LUVATTU 10 MILJOONAN DOLLARIN PALKKIO. TODISTAKAA, ETTÄ MASKEISTA ON HYÖTYÄ SARS COVID 2 TARTUNNAN EHKÄISYSSÄ. JOS TÄMÄN TEETTE NIIN SITTEN ALETAAN MIETTIÄ RATKAISUA. MUUTEN KAIKKI LIITTYY GREAT RESET AGENDAAN JA GLOBALISTIEN NEW WORLD ORDER AGENDAAN. KATSOKAA UN 21 AGENDA JOKA NYT AGENDA 2030.
ITSE LUOVUN MIELUMMIN LÄÄKÄRINOIKEUKSISTANI JA KUOLEN NÄLKÄÄN ENNEMMIN KUIN OTAN ROKOTTEEN ENÄÄ KOSKAAN!
Sulla nyt ei oo lääkärinoikeuksia nytkään, joten se siitä
Eikös riskiryhmäläiset ole etusijalla rokotteen saannissa. Perusterveet saa varmasti odottaa kauan ennen kuin saavat rokotteen ne ketkä sitä haluaa.