Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hirveä siivo jos alkaa heittelemään astioita seiniin?

Vierailija
26.11.2020 |

Valmistin ruokaa kotona ja kohdistin valmistusajan siihen, kun mies tulee kotiin, että saa lämmintä hyvää ruokaa samoin tein. Mitä tekee mies? Tulee arviomaan, että "ompa sulla siinä "hyvää* ruokaa, kun on palaneet kasvikset, raakaa ja kylmää makkaraa ja ylikypsää pastaa". Katsoin sinne, että mitä helvettiä, mutta annoin vielä olla koska ehkä huono päivä töissä. Sen jälkeen lisäsin cheddarikuutioita, jolloin mies alkoi huutamaan "miks vitussa lisäät sinne jotain juustoa?". Siihen jäi minun ruuanlaitto ja lähdin ulos kävelylle. Mies huusi vaan ovesta perään, ettei hän mikään kokki ole ja tee ruoka valmiiksi. Nyt fantasioin lautasten heittämisillä seiniin ja muutenkin keittiön tuhoamisesta. Jos olisin tiennyt, että miehet voi olla näin kusipäitä, en olisi ikinä halunnut parisuhteeseen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu monta lautasta rikkoo.

Vierailija
2/7 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli jo syömässä ruokaa, kun lisäsit vielä juustokuutioita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli jo syömässä ruokaa, kun lisäsit vielä juustokuutioita?

Sori huono ulosantoni, ruoanlaitto oli vielä vaiheessa kun kommentoi. Tuli kommentoimaan ollessani hellan ääressä.

Vierailija
4/7 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä eniten hälytyskelloja soittaa tuo "..ettei hän mikään kokki ole ja tee ruoka valmiiksi". Minä ihmeen piikana se sinua pitää :o Tietenkin sinulla pitää olla vapaus lopettaa kaikki miesten ruuanlaitto, jos se ei hänelle kelpaa.

Vierailija
5/7 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen mies on, eli onko nuorissakin edelleen noita ääliöitä?

Vierailija
6/7 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile, sitten se selviää. Jätä äijän siivottavaksi :D

Vierailija
7/7 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan kuspo :o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän