Mitä sanoisit jos työpaikallasi mielestäsi...
Kommentit (21)
Ja vain kun mies on todella komea....Muille vastaatte sitten toisin=)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:18"]
Sanoisin: "kuulepa kun minä olen naimisissa".
[/quote]
Sama mutta ilman tuota näsäviisasta "kuuleppaa"
Löisin kassilla ja huutaisin kovaa "sovinisti sika" ja tekisin kantelun seksuaalisesta härinnästä Marja-Kaisa Aulalle!
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 17:21"]
Vastaisin: "Toki, soitan vain kihlatulle ensin asiasta". Kyllä työkaverini tietävät minun seurustelevan, joten oletan kyseessä olevan vain vilpitön rupattelu työkaverin kanssa. Olen lähtenyt rumempienkin miespuolisten työkavereiden kanssa viettämään iltaa, joten en halua syrjiä tätä komeaa miestä :)
Nimim. Kyllä miesten kanssa voi muutenkin pitää hauskaa, kuin vain naiskennellen
[/quote]
tarkoitin lähinnä miesasiakasta, en tosin ottanut huomioon että kaikki ei ole asiakaspalveluhommissa :/
-ap-
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 17:21"]
Vastaisin: "Toki, soitan vain kihlatulle ensin asiasta". Kyllä työkaverini tietävät minun seurustelevan, joten oletan kyseessä olevan vain vilpitön rupattelu työkaverin kanssa. Olen lähtenyt rumempienkin miespuolisten työkavereiden kanssa viettämään iltaa, joten en halua syrjiä tätä komeaa miestä :)
Nimim. Kyllä miesten kanssa voi muutenkin pitää hauskaa, kuin vain naiskennellen
[/quote]
tarkoitin lähinnä miesasiakasta, en tosin ottanut huomioon että kaikki ei ole asiakaspalveluhommissa :/
-ap-
[/quote]
Aah... No kaikkia asiakkaita olen aina kiittänyt kohteliaisuudesta ja todennut, että kihlattuni ei varmaan pitäisi asiasta. Ja joskus todennut vielä, että ei kannata luovuttaa muiden suhteen, vaikka kieltäydyinkin :) Ei näitä tapauksia nyt viikottain satu, mutta kerran, pari vuodessa joku pääsee aina yllättämään positiivisesti.
Aloituksessasi ei muuten saa mitään kuvaa siitä, että tarkoitit vain asiakaskohtaamisia.
Asiakkaille olen aina sanonut kiitos, mutta ei kiitos, ihan sama mikä on ollut siviilisääty.
Joskus kun olin sinkku ja mies piiritti mua kuukauden, loppujen lopuksi lähdin treffeille. Suhde kesti puoli vuotta.
Työkavereiden kanssa sitten taas saatankin lähteä töiden jälkeen vaikka kaljalle. Pistän vaan miehelleni viestin asiasta. On tottunut eikä osaa edes olla mustasukkainen, olin työpaikallani ainoa nainen, kun tapasimme mieheni kanssa ja samat työkaverit on pysyneet eli jos olisi suhdetta syntymässä työkaveriin, se olisi ollut jo ennen mun ja mieheni tapaamista.
Saako asiakaspalvelutehtävissä oleva edes sopia treffejä tuolla tavalla asiakkaan kanssa? :O T. Uusi alalla
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:18"]
[/quote]
Tämä.
"Ihanaa hei, pääsen kahdelta töistä niin pääsetkö hakemaan? Ja ainii kulta, viititkö käydä kaupassa ennen kuin mennään syömään?"
Kiitos, kyllä mä kahville voin lähteä.
Olettaisin että kyllä se komistus tietää mun olevan varattu.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:20"]
"Ihanaa hei, pääsen kahdelta töistä niin pääsetkö hakemaan? Ja ainii kulta, viititkö käydä kaupassa ennen kuin mennään syömään?"
[/quote]
ööh, miksi kaupassa?
-ap
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:22"]
[/quote]
ööh, miksi kaupassa?
-ap
[/quote]
Kirjoittaja varmaan tarkoitti tuolla omaa miestään.
"Onhan sinulle suoritettu vasektomia koska minulla on kumiallergia enkä voi sietää e-pillereitä?"
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:22"]
[/quote]
ööh, miksi kaupassa?
-ap
[/quote]
Kirjoittaja varmaan tarkoitti tuolla omaa miestään.
[/quote]
aah, nyt tajusin :D
-ap
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:17"]
...todella komea mies pyytäisi sinua ulos?
[/quote]
Sanoisin, että olen kyllä ihan hetero.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:20"]
[/quote]
ööh, miksi kaupassa?
-ap
[/quote]
Ööh ööh toi oli nyt vaan esimerkkilause. Kaupassa tai postissa tai mitä vaan, hokasitko jo? Ja rautalangasta, mieheni on komea ja saattais vaikka käväistä työpaikallani kysymässä että mennäänkö illalla syömään tai leffaan.
Tuntemattomalle vastaisin, että "tuskin haluat mukaan myös miestäni, joten ei tällä kertaa" jos mies ois kiva niin saattaisin lisätä jotain että "kiitos kuitenkin rohkeudesta kysyä, piristi päivää" tms. Ei ole väliä onko kysyjä komea vai ei. Kyllä se olemus ratkaisee täysin.
Minua ilahduttaa jo se, että joku on niin rohkea että kysyy :) <3
-ap