Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten poistaa ”sibeliusryppy”?

Vierailija
26.11.2020 |

Botox? Vai mitä muita keinoja on? Kulmakarvojen välissä ikävä pystyjuonne.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox on paras. Täyteaineita voi myös käyttää, jos on taitava laittaja, ja sibbe on todella näkyvä.

Vierailija
2/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi poistaa? Ihmiselle tulee ryppyjä ajan mittaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sapettaa, kun muuten rypyttömässä naamassa on tommonen.

Vierailija
4/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sapettaa, kun muuten rypyttömässä naamassa on tommonen.

No siihen auttaa asenteen korjaaminen. Noin. Ei maksa mitään.

Vierailija
5/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos on hyvät perät. Naama ei kiinnosta ketään muutenkaan.

Vierailija
6/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on, hieman, riippuu valosta.

Muuten olen ihan babyface. Ryppy tuli masennusvuosina, rypistelin kasvojani öisin (?)

Edelleenkin riippuu nukutusta yöstä, pitäisiköhän laittaa siihen teippi tms yöksi, jeesusteippiä 🤔

Vierailija
7/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi vähän, kun hankin tummenevat silmälasit. Loppui kulmien rypistely kirkkaassa auringonpaisteessa.

Vierailija
8/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kysyin siis neuvoa poistamiseen. En muuta. Sorry. Ja ikää 48v.

Vierailija
9/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox auttaa, mutta voi käydä kuten mulle kun 45-vuotiaana otin sibberyppyyn... Eli joo, sibeliusrypyn kohta oikeni, mutta nyt on käsitellyn alueen reunoilla uudet pystyrypyt ja nenänvarren yläosaan on myös tullut uusi erittän näkyvä ryppy. Kun naama ei pääse rypistelemään entisen siben kohdalta, se ryppyilee sitten ympäriltä, ja rumempaa tämä on kuin se sibeliusryppy. Itse päätin kertakokeilun jälkeen etten toiste ryppyhoitoihin koske.

Vierailija
10/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kysyin siis neuvoa poistamiseen. En muuta. Sorry. Ja ikää 48v.

Niin siis itse olen huomannut että ryppy siliää jonkin verran, jos ns. syyllinen poistetaan.

Vierailija
11/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi tämä myös. Ryppyjä ei pahemmin vielä ole, mutta no, juonne alkaa kyllä erottua vähitellen. On pystyryppy ja epäsymmetrisessä paikassa kulmien välissä. Tosi turhamaista varmaan, mutta toivoisin sen olevan suht symmetrisesti keskellä tai kaksi ryppyjä symmetrisellä etäisyydellä. Niin ärsyttää tämä epäsymmetrinen juonne, joka näyttää joskus enemmän arvelta kuin rypyltä.

Vierailija
12/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox on paras. Itse olen laittanut tuohon yhteen kohtaan jo yli 20 vuoden ajan botoxia tai täyteainetta. Olen kohta 50 vuotias. Ryppy ilmaantui suurinpiirtein parikymppisenä.

Tuo ryppy tekee vihaisen näköiseksi enkä ole kuitenkaan perusluonteeltani sellainen, siksi laitan. Ihmiset ovat ennakkoluuloisia ja tekevät toisten ulkonäöstä vaikka millaisia päätelmiä. Sain ennen rypyn eliminointia kuulla kyllästymiseen asti mm. Seuraavia lauseita: ”miks sä oot taas niin vihasen näköinen!?!” ”Mikäs nyt ärsyttää?” ”En ymmärrä miks te naiset tuutte tänne baariin aina mököttämään!”

Eivät sano enää.

Vierailija
13/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxiakin kannattaisi käsittääkseni laittaa jo ennen kuin ryppy on Grand Canyonin kokoluokkaa, sillä botoxhan ei täytä sitä ryppyä, vaan halvaannuttaa rypistelyä aiheuttavat lihakset. Jos uurre on jo kovin näkyvä myös lepotilassa, niin varmaan joku täyteaine voisi toimia.

Vierailija
14/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teipillä hoitui helposti.

Vierailija
15/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no miksi tehdä oikeastaan mitään ulkonäkönsä eteen, sillä ainahan sitä ihminen joltakin näyttää.

Vierailija
16/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa jos on hyvät perät. Naama ei kiinnosta ketään muutenkaan.

Mutta kun perseessäkin on vako. Miten se saa pois?

Vierailija
17/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sibeliusrypyn poistaminen ollut just se operaatio, missä joku nainen sokeutui?

Vierailija
18/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botox on paras. Itse olen laittanut tuohon yhteen kohtaan jo yli 20 vuoden ajan botoxia tai täyteainetta. Olen kohta 50 vuotias. Ryppy ilmaantui suurinpiirtein parikymppisenä.

Tuo ryppy tekee vihaisen näköiseksi enkä ole kuitenkaan perusluonteeltani sellainen, siksi laitan. Ihmiset ovat ennakkoluuloisia ja tekevät toisten ulkonäöstä vaikka millaisia päätelmiä. Sain ennen rypyn eliminointia kuulla kyllästymiseen asti mm. Seuraavia lauseita: ”miks sä oot taas niin vihasen näköinen!?!” ”Mikäs nyt ärsyttää?” ”En ymmärrä miks te naiset tuutte tänne baariin aina mököttämään!”

Eivät sano enää.

Viiskymppiset saa varmaan olla aika rauhassa baarissa.

Vierailija
19/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroneulaus auttaa aika pitkälle jos ei ole hirveän syvä juova vielä. Itselleni yrittää puskea vaakasuora viiva kulmakarvojen väliin, se lähti kun neulasin sähkökynällä (Dr. Pen, Amazonista).

Vierailija
20/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikein millään kotikonsteilla ainakaan, mutta siitä huolimatta käytän seerumeita ja ryppyvoiteita ja hieron välillä otsaa rennommaksi pienellä imukupilla ja jollain kasvoihin sopivalla öljyllä ja koitan olla rypistelemättä otsaa. Ehkä ihan tosi tosi vähän hidastaa rypyn syvenemistä. Etutukka voisi piilottaa sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi