Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten poistaa ”sibeliusryppy”?

Vierailija
26.11.2020 |

Botox? Vai mitä muita keinoja on? Kulmakarvojen välissä ikävä pystyjuonne.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botox on paras. Itse olen laittanut tuohon yhteen kohtaan jo yli 20 vuoden ajan botoxia tai täyteainetta. Olen kohta 50 vuotias. Ryppy ilmaantui suurinpiirtein parikymppisenä.

Tuo ryppy tekee vihaisen näköiseksi enkä ole kuitenkaan perusluonteeltani sellainen, siksi laitan. Ihmiset ovat ennakkoluuloisia ja tekevät toisten ulkonäöstä vaikka millaisia päätelmiä. Sain ennen rypyn eliminointia kuulla kyllästymiseen asti mm. Seuraavia lauseita: ”miks sä oot taas niin vihasen näköinen!?!” ”Mikäs nyt ärsyttää?” ”En ymmärrä miks te naiset tuutte tänne baariin aina mököttämään!”

Eivät sano enää.

Viiskymppiset saa varmaan olla aika rauhassa baarissa.

Oletko kuusivuotias?

Vierailija
22/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitäisi poistaa? Ihmiselle tulee ryppyjä ajan mittaan.

Toiset rypyt, esim. naururypyt silmäkulmissa, on ihan kauniita. Sibeliusryppy sen sijaan saa näyttämään ärtyneeltä. Itsellänikin on se ja olen miettinyt mitä siihen pumppaisi. Kosmetologini on sitä mieltä että parempi olisi botoxoida koko otsa, ei vain tuota ryppyä, mutta en oikein tiedä, en haluaisi muuttua miksikään ilmeettömäksi kuminaamaksi. Mitä mieltä olette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Ne on hassun näköiset kaikilla botox tyypeillä ne sivurypyt siinä vieressä. Marinillakin näkyy selvästi botox -alueen rajat kulmakarvojen välissä televisiossa kun haastateltiin viimeksi. Sileä, liikkumaton kohta. 

Vierailija
24/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botox on paras. Itse olen laittanut tuohon yhteen kohtaan jo yli 20 vuoden ajan botoxia tai täyteainetta. Olen kohta 50 vuotias. Ryppy ilmaantui suurinpiirtein parikymppisenä.

Tuo ryppy tekee vihaisen näköiseksi enkä ole kuitenkaan perusluonteeltani sellainen, siksi laitan. Ihmiset ovat ennakkoluuloisia ja tekevät toisten ulkonäöstä vaikka millaisia päätelmiä. Sain ennen rypyn eliminointia kuulla kyllästymiseen asti mm. Seuraavia lauseita: ”miks sä oot taas niin vihasen näköinen!?!” ”Mikäs nyt ärsyttää?” ”En ymmärrä miks te naiset tuutte tänne baariin aina mököttämään!”

Eivät sano enää.

Niin varmaan saakin, eipä ole enää muutamaan vuoteen tullut käytyä. Ja kuten tuossa kirjoitin, ennen kun aloin hoitamaan tuota ryppyä tuli kommenttia. Eli ikävuosien 20-30 väliin ajoittui nuo kommentit. Vähän vaati päättelykykyä tämän tajuaminen mutta eihän se kaikilta aina onnistu.

Vierailija
25/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät sano enää.

Niinhän sitä parikymppisenä luulee, kasva muutama vuosi ja huomaat ettei ihan pidä paikkaansa :) Tai ehkä olet niin ruma itse, ettei sinua kukaan voi enää katsoa viisikymppisenä.

Vierailija
26/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitäisi poistaa? Ihmiselle tulee ryppyjä ajan mittaan.

Toiset rypyt, esim. naururypyt silmäkulmissa, on ihan kauniita. Sibeliusryppy sen sijaan saa näyttämään ärtyneeltä. Itsellänikin on se ja olen miettinyt mitä siihen pumppaisi. Kosmetologini on sitä mieltä että parempi olisi botoxoida koko otsa, ei vain tuota ryppyä, mutta en oikein tiedä, en haluaisi muuttua miksikään ilmeettömäksi kuminaamaksi. Mitä mieltä olette?

Koko otsaa ei kannata botoxoida, se on hassun näköinen. Sen sijaan jos keskittyy pelkkään sibeliukseen on ok tulos. Täyteaineella tietysti tulee luonnollisin.

Vierailija
27/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseni syntyi sibeliusrypyn kanssa. Vissiin kurtistellut kulmiaan mahassa. Rypyt olivat niin syvät, että niistä lähti nahka lopulta. Nyt 12v ja yhä ne rypyt otsassa. On toki mietiskelevää alykkösorttia muutenkin. Botoxia ei ole kyllä ajateltu. 😂

Vierailija
28/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät sano enää.

Niinhän sitä parikymppisenä luulee, kasva muutama vuosi ja huomaat ettei ihan pidä paikkaansa :) Tai ehkä olet niin ruma itse, ettei sinua kukaan voi enää katsoa viisikymppisenä.

Saatko mielihyvää toisten mollaamisesta?

Vierailija
29/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli syksyllä 1,5cm pitkä haava hieman vinosti, just tuohon pienen, alkavan sibeliusrypyn viereen, ou nou. Verta tuli melkoisesti, kun iskin pääni.

Arpi on vielä selkeästi erottuva ja saa nähdä jääkö tuollaiseksi. Olen hieronut sitä kevyesti.

Ruokavalio jälleen vaikuttaa ja kulmien kurtistelulla on osuutensa.

Vierailija
30/31 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät sano enää.

Oletko sellainen lähiöbaarin räväkkä Pike?

Vierailija
31/31 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös tollanen ja oon vasta alle 30vuotias, näkyy selvästi kun siristää silmiä. Isälläkin oli eli kai myös jotenkin perinnöllistä, kun muutenkin juonteikkaat kasvot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä