Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiaa seksistä- ohjelman vohkaaminen Matalan- vaateketjun lastenvaatteista?

Vierailija
02.04.2014 |

Viime yönä töitä tehdessäni seurasin sivusilmällä ohjelmaa Liviltä. Siinä ne menivät Matalan liikkeeseen ostoksille, menivät pihalle, silppusivat kamat puutarhasaksilla ja palauttivat ne ämpärissä keskelle liikkeen lattiaa huutaen samalla ettei lapsia saa esineellistää. Miksi toi temppu tuntui musta enemmän naurettavalta, sillä eihän vaateketju hävinny tuossa periaatteessa mitään?

Miksi musta ne vaatteet näyttivät ihan tavallisilta mitkä joutuivat silputtavien joukkoon vai oonko mä yliseksualisoitunut ihminen? Ne pikkutyttöjen bikinit, jotka tylysti torpattiin sylitanssijoiden hepeninä, muistaisin itse nähneeni sellaisia jo 80-luvulla ikäisteni ja hiukan vanhempien tyttöjen päällä eikä kukaan valittanut. (Siis kolmiobikinit ja hapsuja ja hapsuissa niitä hapsukoruja). Samaten sinne menivät farkkushortsit (?) ja mustat legginsit, joissa oli revityt aukot polvien yläpuolella ja ne aukot oli tavallaan vuorattu pitsillä. Mikä noissa on niin seksuaalista muu kuin akkojen mielikuvitus, sillä musta noi vaatteet muuttuvat rivoiksi vasta, jos ne yhdistelee väärin toisten vaatteiden kanssa? Säkkeihinkö ne pikkutytöt pitää pukea?

Hyvänä lisänä olivat topatut rintaliivit 9-11 vai 12- vuotiaalle. Mä itse hankin ensimmäiset liivini juuri tuon ikähaarukan välillä, mutta se ei muistaakseni ollut edes lastenpuolelta, koska halusin nimenomaan topatut liivit. Ne tuntuivat ihoa vasten paremmilta, eikä niistä vilkkuneet nännit läpi ja ne tukivat eri tavalla kasvavi aja kipeitä rintoja. Lapset kuitenkin kaikki kasvavat eri tahtiin, joten miksi sitä pitää peitellä?

Paskamyrksyä ja sitä ekaa "kerron fobballe netissä pedofiilistä"- korttia odotellessa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa kun en katsonut ohjelmaa, mutta kertomasi perusteella kuulostaa kyllä aika omituiselta jos ei ne vaatteet olleet tuon kummempia.

Mullakin oli lapsena sellaiset bikinit, joissa oli sivuilla narut ja niissä roikkui puisia värillisiä pampuloita. Olisikohan nekin olleet noitten mielestä kamalat?

Farkkusortsejakaan en oikein ymmärrä, oliko ne liian lyhyet vai mitä ihmettä? Eikö tytöt saa noitten mielestä pitää farkkusortseja, pojat vaan?

Eikä mun mielestä kevyesti topatut liivitkään ole saatanasta. Itse kehityin myöhään ja olisin ilomielin ottanut sellaiset 13-vuotiaana, se olisi nostanut huimasti  itsetuntoa.

Sen sijaan kuljeskelin kyyryssä, pidin mahdollisimman löysiä paitoja ja yritin kaikilla tavoin peittää sen ettei mulla ollut surkeissa liiveissäni juurikaan muuta täytettä kuin nännit, vaikka kaikilla luokkakavereilla oli.

Vierailija
2/2 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmetellään kun 20 vuotias kolli ei erota 12 vuotiasta 18 vuotiaasta. Voi luoja kuinka äidit on nykyään niin tyhmiä. Jos sinä itse et näe niissä mitään seksuaalista, se ei tarkoita ettei kukaan muukaan näe. Jos kyseessä on oma lapsi, miksi ottaa edes riski, että ruokkisi väärää ikäkäsitystä? En vaan tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi