kuinka pitkä olet ja minkä kokoisia kenkiä käytät?
Eli siis gallup käyntiin puhtaasta mielenkiinnosta:
Pituus/kengän koko
Kommentit (226)
165cm ja kengät koko 38. Leveä jalka tosin, joten ballerinat yms ei näytä kivoilta(monesti ei edesmahdu), mutta pysyypähän tasapainossa!
172 cm ja 38. Kapeat nilkat ja leveä jalkaterä.
171 cm ja kenkä 38 tai 39 kengästä riippuen. :)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 16:51"]161 cm, 37
[/quote]
Sama
157cm ja 33.5 :(
Yritä siinä sitten käyttää naisellisia kenkiä, rakastaisin käyttää korkkareita koska vaan, mutta ne kolmella pohjallisella kikkaillut 36 kengät pysyvät jalassa vain baari-illan ajan. Onneksi balleriinoja saa usein lasten koossa ihan siistejä, 35 kengät ovat yleistymään päin ja netistä saa tilattua pienempiä korkkareita, mutta sydän itkee verta aina kun eksyn kenkäkauppaan.
180 ja 41. Raskaana olen, joten jännityksellä odottelen kasvaako jalka :/
olen 177 cm pitkä ja kenkäni on kokoa 43 mutta tunnen naisen joka on 186 pitkä ja hänen kenkänsä on 46
olen 177 cm pitkä ja kenkäni on kokoa 43 mutta tunnen naisen joka on 186 pitkä ja hänen kenkänsä on 46
Vastasin jo aiemmin (177/41), mutta joidenkin kommenttien innoittamana haluan lisätä, että käytämme joskus miehen kanssa toistemme kenkiä (kumisaappaat, kahluusaappaat, lenkkarit, MBT-kengät yms., joita voi ulkonäön puolesta pitää kumpi vaan). Molemmille sopii, meillä on about samankokoiset jalat. Mies pitää silti mua naisellisena, uskokaa tai älkää.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 15:42"]41-42 ON kyllä aikamoinen jo.. Ruma ja epänaisellinen. Naisen ei kuulu olla mikään räpyläjalka. Teidän bigfoot-tyyppien kädetkin taitaa olla aikamoiset kauhat
[/quote]
kerropa mitä meidän isojalkaisten pitäisi tehdä? Leikata varpaat pois vai sitoa ne jalan alle kuten joskus Kiinassa? Tällä palstalla haukutaan maan rakoon myös pitkäselkäiset. Vähänpä näihin voi itse vaikuttaa.