Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille kysymys! Erottuuko teillä vyötärö selvästi esim. kun on takki päällä?

Vierailija
02.04.2014 |

Tällänen asia tuli nyt mieleen. Ja tähän saa vastata minkä painoiset tahansa. Oletettavasti normaalipainoisilla/hoikilla vyötärö erottuu paremmin mutta ei välttämättä?

Mä huomasin tuossa kun ostin kevättakin itelle, että oon sellanen tasapaksu pötkylä, ei mitään naisellisia muotoja näy :( Katsoin peilin kautta takaapäin itseäni takki päällä. Takissa on kiristysnauhat vyötäröllä, joten senkin luulisi luovan kapeampaa vyötäröä, mutta eipä näytä siltä.

Mua niin vituttaa. Tunnen itteni epänaiselliseksi. Naisillahan kuuluis erottua vyötärö selvästi, sehän on niin kaunista kuulemma.. Joo ja entäs jos ei erotu, hetikö sitä näyttää ihan ufolta :(

Mulla ei vyötärö missään läskin peitossa ole, olen jonki verran kyllä ylipainoinen mutta esim. alasti ollessani kyllä sen vyötärön jonku verran huomaa että sitä kuitenkin on.

Miten teillä muilla, tai onko kukaan edes ajatellu tällästä asiaa? Kuulostaa niin pikkumaiselta :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalonmuotojahan on tunnetusti erilaisia, ei naisella "kuulu" olla välttämättä tiimalasivyötäröä jossa on kapea vyötärö :) Esim. mallit on yleensä aika suoria, sellaisia H-mallisia. Täytyy vaan valita vaatteet oman kropan mallin mukaan, niin näyttää kyllä hyvältä :)

Itselläni on sellainen klassinen tiimalasivartalo jossa isot tissit ja takapuoli ja kapea vyötärö, ja kyllä tämäkin malli aiheuttaa melko paljon haastetta vaatteiden valintaan... Minä usein kadehdin niitä suorempivartaloisia naisia, koska vaatteet on useimmat suunniteltu sellaiselle kropalla eivätkä istu hyvin kurvikkaalla.

Vierailija
2/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erotu. Olen hoikka, mutta tasapaksu, ihan suora. Ei juuri erotu tissit eikä persekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottuu. Mutta vaan siksi, että mulla on jumalattoman iso perse.

Vierailija
4/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 60cm vyötärö, leveä lantio ja ei kyllä näy ellen pukeudu johonkin tiimalasitrenssiin :D ei sen takin alta tarvikaan näkyä! Ihmisaivot olettaa että siellä se on ja ikäänkuin kuvittelee sen sitten sinne vaatekasan alle, ei kukaan ajattele että ihmisten ruumiit on niiden takkien muotoisia.

Vierailija
5/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei erotu vyötärö edes trikoopaita päällä (kärjistys), ei missään painossa. Mulla ei vaan ole "kunnollista" vyötäröä.

Vierailija
6/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitusen pikkumaista, kyllä. Älä stressaa. Kesällä voit esitellä vyötäröäsi, vai kuljetko silloinkin takki päällä.

Vierailija
7/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottuu, olen aina ollut ns. tiimalasimallia ja hankin takkini leikkauksilla jotka myötäilevät niitä muotoja.

Vierailija
8/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erotu. Mulla on tiimalasimallinen vartalo, mutta takki on mallia "säkki," jonka alta ei näe yhtään mitään muotoja. Ja ihan vaan sen takia, että takki on mielestäni kaunis, kivanvärinen ja viihdyn siinä. Ei haittaa vaikka muotoja ei näy - kenelle ne pitäis näkyä?

Vierailija
9/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:26"]

Erottuu. Mutta vaan siksi, että mulla on jumalattoman iso perse.

[/quote]

:D

Vierailija
10/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä erottuu vaikka painoa on 80 kiloa. Paino kertyy mullä lähinnä reisiin ja peppuun vatsan sijaan.

Vierailija
11/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon riipuu takista. Jos on takki mallia "lumipallomaatuska", ei taatusti erotu. Jostain käsittämättömästä syystä myöskään parkatakeissa ei välttämättä erotu, vaikka on se kiristysnauha vyötäröllä. Ehkä se johtuu siitä, että parkatakki on yleensä kuitenkin leikkauksseltaan aika muodoton siinä on se kiristysnauha, mutta itse vaate on oikeasti ihan säkki. Sen sijaan kaikki muotoonleikatut ja - ommellut vaatteet kyllä tekevät vyötärön tämmöiselle vähän ylipainoisellekin, vaikka takamus ei ole minun ainoa iso kohtani.

Vierailija
12/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sano että "naisilla on niin ihanan muodokkaat vartalot", mua alko vituttamaan koska ei mulla ainakaan ole, ainakaan jos on takki päällä. Mä kans näytän tasapaksulta aikalailla, ehkä hivenen erottuu vyötäröä mutta ei tarpeeksi. Vituttaa kun toi paskaukko kattelee vaan muita naisia!!! :(

Vierailija
13/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen koko tän lopputalven kolunnut vaatekauppoja, viimeksi eilen ja yritin löytää takkia, joka ei ole mua polviin saakka (olen 159 cm) ja joka olisi vartalon myötäinen. En löytänyt. Mun vanhassa takissa näkyy vyötärö, mutta alkaa olemaan niin kulahtanut ja oikeasti vanhan näköinen etten kehtaa kohta enää käyttää sitä.

Vierailija
14/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖö, eiks se riipu vähän takinkin mallista? No, toinen isoperseinen ilmoittautuu, eli kyllä erottuu, useimmissa.

Vierailija
15/15 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisissa takeissa vyötärö erottuu parhaiten? On mullaki aika iso perse, mut ei mulla vyötärö erotu, ainakaan kaikissa takeissa. Mulla on tällä hetkellä käytössä puolipitkä takki, ei yllä ihan polviin asti. Oon 163cm.