Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko kysyä jotain 47v naiselta, jonka lapset on 8v ja 6v?

Vierailija
15.04.2014 |

Tyttö syntynyt 23.9.2005 39-vuotiaana.

Poika syntynyt 8.11.2007 41-vuotiaana.

Itse täytän 8.5.2014 48v.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:17"] 

Sääli lapsenlapsiasi, jotka eivät takuulla tule muistamaan sinua aktiivisena mummuna. Kuolet, ennen kuin lapsenlapsesi ovat aikusia.

[/quote]

No kuule, eiköhän ap ihan hyvinkin ehdi toimia Aktiivimummona. Ainakin meidän suvussa ollaan todella aktiivisia vielä 70-kymppisinä ja moni aktiivisena vielä paljon myöhemminkin.

Hauska sana tämä aktiivimummo ;)

[/quote] tai sitten ap rimpuilee vanhempiensa hoitajana ja yrittää auttaa lastenlasten hoidossa ja viel

Ä jaksaa tehdä töitä

[/quote]

Omat vanhempani on tällä hetkellä 65-vuotiaita, enkä todellakaan rimpuile mitään heidän hoitajana...

t. ap

Vierailija
2/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:29"]

Sääli lapsenlapsiasi, jotka eivät takuulla tule muistamaan sinua aktiivisena mummuna. Kuolet, ennen kuin lapsenlapsesi ovat aikusia.

[/quote]

Mistäs sinä sen voit tietää, mihin asti minun elinpäivät on lasketut? entä tiedätkö omat elinpäiväsi? et todennäköisesti aja huomenna kolaria, mutta vakavasti sairastumisen riski on suurempi. Sinunkin elämä voi loppua jopa aika piakkoin, et voi tietää ja onneksi et tiedä.

Onko itselläsi hyvin paha olla joidenkin asioiden takia, kun tarvitsee toisille ihmisille kommentoida tuollasia ilkeitä?

[/quote]

Jos lapsesi saavat lapsia noin kolmikymppisenä (keskimääräinen lastentekoikä nousee jatkuvasti), olet silloin jo seitsemissäkymmenissä. Ja silloin lapsenlapsesi ovat vasta vauvoja. 

Kun lapsenlapsesi olisivat noin kymmenvuotiaita, olisit 80-90-vuotias, jos silloin enää elossa.

Parhaimmassa tapauksessa lapsenlapsesi muistavat sinut, todennäköisesti olet vain joku etäiseksi jäänyt hoitokodissa maannut sairas mummo, joka ei todellakaan vienyt lapsia huvipuistoon tai leiponut jouluisin pipareita.

Onnea vain valitsemallasi tiellä.

[/quote]

Kuule, oletko tietoinen siitä,että negatiivisella asenteella elinikä lyhenee samoin kuin terveinä koetut vuodet.

Ap saattaa olla potentiaalisten lastenlastensa 10-v synttäreiden aikaan terveempi kuin sinä. Korjaa asenteesi, saastutat ilmaa.

[/quote]

Hahhah, juuri näin!

t. ap

Ja en voi muuta sanoa, kun mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän olen oppinut välillä vihaamaan elämää ja ihmisiä ylipäätään... jos joku tekee eritavalla asioita, MIKSI HELVETISSÄ, sen ihmisen aina tarvitsee joutua silmätikuksi ja tuntea ikäänkuin huonommuutta siitä että hän teki normista poikkeavia asioita????

Ihan täyttä haistapaska hommaa. Sanon minä.

[/quote]

Nuo ovat juuri niitä vanhuudenoireita.

Kärttyinen vanha ämmä joka valittaa ja itkee nykyistä maailman menoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.n kielenkäyttö on kyllä aivan uskomatonta. Estrogeeni saattaisi auttaa tuollaisiin vaihdevuosihulluusoireisiin

Vierailija
4/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:29"]

[/quote]

Mistäs sinä sen voit tietää, mihin asti minun elinpäivät on lasketut? entä tiedätkö omat elinpäiväsi? et todennäköisesti aja huomenna kolaria, mutta vakavasti sairastumisen riski on suurempi. Sinunkin elämä voi loppua jopa aika piakkoin, et voi tietää ja onneksi et tiedä.

Onko itselläsi hyvin paha olla joidenkin asioiden takia, kun tarvitsee toisille ihmisille kommentoida tuollasia ilkeitä?

[/quote]

Jos lapsesi saavat lapsia noin kolmikymppisenä (keskimääräinen lastentekoikä nousee jatkuvasti), olet silloin jo seitsemissäkymmenissä. Ja silloin lapsenlapsesi ovat vasta vauvoja. 

Kun lapsenlapsesi olisivat noin kymmenvuotiaita, olisit 80-90-vuotias, jos silloin enää elossa.

Parhaimmassa tapauksessa lapsenlapsesi muistavat sinut, todennäköisesti olet vain joku etäiseksi jäänyt hoitokodissa maannut sairas mummo, joka ei todellakaan vienyt lapsia huvipuistoon tai leiponut jouluisin pipareita.

Onnea vain valitsemallasi tiellä.

[/quote]

Kuule, oletko tietoinen siitä,että negatiivisella asenteella elinikä lyhenee samoin kuin terveinä koetut vuodet.

Ap saattaa olla potentiaalisten lastenlastensa 10-v synttäreiden aikaan terveempi kuin sinä. Korjaa asenteesi, saastutat ilmaa.

[/quote]

Hahhah, juuri näin!

t. ap

Ja en voi muuta sanoa, kun mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän olen oppinut välillä vihaamaan elämää ja ihmisiä ylipäätään... jos joku tekee eritavalla asioita, MIKSI HELVETISSÄ, sen ihmisen aina tarvitsee joutua silmätikuksi ja tuntea ikäänkuin huonommuutta siitä että hän teki normista poikkeavia asioita????

Ihan täyttä haistapaska hommaa. Sanon minä.

[/quote]

Nuo ovat juuri niitä vanhuudenoireita.

Kärttyinen vanha ämmä joka valittaa ja itkee nykyistä maailman menoa

[/quote]

Mitä se nykyinen maailman meno sitten on????

Tiedätkö että oma käytöksesi on hyvin röyhkeää!

Minulle tulee hyvin paha mieli tälläisistä kommenteista, koska yritän olla paras mahdollinen äiti lapsilleni ja että he saisivat parhaat mahdolliset eväät elämäänsä ja kasvatuksen. Rakastan lapsiani todella. Ja tein heidät, itselleni sopivammassa iässä. Ja olen hyvin onnellinen ja tyytyväinen tämän hetkiseen perhe-elämäämme.

Vierailija
5/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin vähän väsyttää olla pienten lasten äiti, kun noin raivoaa. Ei ainakaan onnelliselta vaikuta

Vierailija
6/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:39"]

Ap.n kielenkäyttö on kyllä aivan uskomatonta. Estrogeeni saattaisi auttaa tuollaisiin vaihdevuosihulluusoireisiin

[/quote]

Ei voi sanoa muuta kuin takasin päin rumasti, kerta minulle ensiksi sanotaan rumasti. Olen tempperamenttistä tyyppiä.

t. ap

Vierailija
7/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:39"]

[/quote]

Ei voi sanoa muuta kuin takasin päin rumasti, kerta minulle ensiksi sanotaan rumasti. Olen tempperamenttistä tyyppiä.

t. ap

[/quote] pieksätkö lapsiasi. En yhtään ihmettelisi

Vierailija
8/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:40"]

Vissiin vähän väsyttää olla pienten lasten äiti, kun noin raivoaa. Ei ainakaan onnelliselta vaikuta

[/quote]

Minua väsyttää vastata tälläisiin ilkeiden ihmisten kommentteihin! te pidätte nyt minua täällä pilkkananne!

Ja lapseni ovat jo sen ikäisiä, että ovat hyvin myös omillaan toimeen tulevia. Ei tarvitse enää passata kuin pikkutaaperoita. Tytärkin jo reipas koululainen, joka osaa itse tehdä asioita, syödä, pukea jne. On omien kavereiden kanssa menoja ja harrastuksia.

Vierailija
9/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:39"]

[/quote]

t. ap

[/quote] pieksätkö lapsiasi. En yhtään ihmettelisi

[/quote]

Voi jumalauta!

Nyt menee jo hävyttömäksi. En kertaakaan ole lapsiani lyönyt, enkä lyö! olen täysin fyysistä kurittamista vastaan. Jos tarvitsee jotenkin rangaista, on olemassa siihen parempiakin keinoja..

Vierailija
10/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:40"]

[/quote]

Minua väsyttää vastata tälläisiin ilkeiden ihmisten kommentteihin! te pidätte nyt minua täällä pilkkananne!

Ja lapseni ovat jo sen ikäisiä, että ovat hyvin myös omillaan toimeen tulevia. Ei tarvitse enää passata kuin pikkutaaperoita. Tytärkin jo reipas koululainen, joka osaa itse tehdä asioita, syödä, pukea jne. On omien kavereiden kanssa menoja ja harrastuksia.

[/quote]

Jos nyt jo väsyttää niin mieti kun lapsilla alkaa teiniängsta.

TOO OLD

Vierailija
11/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositten sinulle vihanhallintakurssia, mutta lapsia et kyllä pahoinpitele

Vierailija
12/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:40"]

[/quote]

[/quote]

TOO OLD

[/quote]

Minua ei kuule tällä hetkellä väsytä yhtään...

Vierailija
13/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihmeellinen ketju. 

Mä tässä ns. vanhana äitinä mietin, että mikä teitä vaivaa. Kateus? Ahdistuneisuus? Huonot tavat?

Itse sain/saan lapset 33-, 35- ja 38-vuotiaana, mikä on minulle oikein hyvä ikä. 

Jollekin toiselle se voi olla aivan liikaa. Lapsenlapsista en ole huolissani, enhän edes tiedä, haluavatko lapseni lapsia. Minä nautin nyt hetkestä ja omista lapsistani. Ennen omia lapsia sain nauttia myös muiden lasten hoidosta, esim. sisarieni tyttöjen ja poikien, sekä iloita heidän kasvustaan. 

Ainoa rankka kohta on, että todellakin omat vanhempani alkavat vanhentua (ja toinen jo kuolikin). Oman vanhemman omaishoitajana oleminen ja pienten lasten hoito oli tosiaan raskasta. Mutta vanhemman poismeno on aina, oli sitten 12 v. tai 82 v. 

Toinen tekee lapset parikymppisenä, toinen nelikymppisenä. Kummassakin lienee omat hyvät ja huonot puolet. Turhaa energiaa sen sijaan vie toisten valintojen arvostelu ja nimettömänä sekoilu keskustelupalstalla. Olit sitten nuori tai vanha, koita käyttäytyä aikuisen lailla. 

Vierailija
14/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:50"]

Suositten sinulle vihanhallintakurssia, mutta lapsia et kyllä pahoinpitele

[/quote]

Olenko väittänyt jossain pahoinpiteleväni lapsia?? olen sanonut että olen täysin sellaista toimintaa vastaan..

Vierailija
15/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitit keskustelun, ap? Mitä odotit? 

Ikäsi on aivan ok. Itse olen saanut lapsia sekä nuorana ja vanhana, eikä vanhemmuus ole ikäkysymys vaan luonne- ja taitokysymys enemmänkin. Jotkut eivät ole tasapainoisia, älykkäitä, lämpimiä, ystävällisiä, näppäriä tai mitä nyt vanhemmuudessa tarvitaankin missään iässä.

Vierailija
16/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitäpä tässä enää kinaamaan. Okei, olen liian vanha äidiksi. Mitä mä nyt teen, annanko ne lapset huostaan vai jälkiabortoinko jotenkin??

t. paskaäiti ap

Vierailija
17/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:53"]

Ikäsi on aivan ok. Itse olen saanut lapsia sekä nuorana ja vanhana, eikä vanhemmuus ole ikäkysymys vaan luonne- ja taitokysymys enemmänkin. Jotkut eivät ole tasapainoisia, älykkäitä, lämpimiä, ystävällisiä, näppäriä tai mitä nyt vanhemmuudessa tarvitaankin missään iässä.

[/quote]

Ai miksi aloitin keskustelun? no siksi, että ajattelin että haluaako joku kysyä minulta jotain kun olen saanut tuon ja tuon ikäisenä lapset.

Ja mitä odotin? no ainakin asiallista käyttäytymistä.

Vierailija
18/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:57"]

[/quote]

Ai miksi aloitin keskustelun? no siksi, että ajattelin että haluaako joku kysyä minulta jotain kun olen saanut tuon ja tuon ikäisenä lapset.

[/quote]

Muutamat halusivatkin jo kysyä sinulta jotakin. Tällä palstalla oli odotettavissakin, että jotkut ovat epäasiallisia. Siihen kannattaa suhtautua kevyen humoristisesti.

Minä mietin sitä, että vaikka me kaksi olemme kumpikin ns. vanhoja äitejä, voisime vastata aika eri tavalla ja olla erilaisia äitejä. Samoin nuoret äidit voivat olla aivan erilaisia ja eri mieltäkin. 

Voisin kysyä vaikka tätä: häpeävätkö lapsesi sinun ikääsi? Täällähän joskus sellaista sanotaan. Omat lapseni eivät häpeä minua. 

Vierailija
19/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:57"]

[/quote]

[/quote]

Muutamat halusivatkin jo kysyä sinulta jotakin. Tällä palstalla oli odotettavissakin, että jotkut ovat epäasiallisia. Siihen kannattaa suhtautua kevyen humoristisesti.

Minä mietin sitä, että vaikka me kaksi olemme kumpikin ns. vanhoja äitejä, voisime vastata aika eri tavalla ja olla erilaisia äitejä. Samoin nuoret äidit voivat olla aivan erilaisia ja eri mieltäkin. 

Voisin kysyä vaikka tätä: häpeävätkö lapsesi sinun ikääsi? Täällähän joskus sellaista sanotaan. Omat lapseni eivät häpeä minua. 

[/quote]

Eivät häpeä, koska näytän kuulemma aivan Kaisa Liskiltä. :)

t. ap

Vierailija
20/45 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:40"]

[/quote]

[/quote]

TOO OLD

[/quote] niinpä.