Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cerazette ja jäätävän kipeät rinnat

Vierailija
21.03.2014 |

Olen käyttänyt Cerazettea nyt 4,5kk. Muita sivuoireita ei ole ollut kuin ajoittain esiintyvä kova kipu rinnoissa. Kipu tuntuu siltä kuin veitsellä viillettäisiin ja pistettäisiin, tosi terävää ja yllättävän kovaa kipua, sellaista että sitä säpsähtää kun se yhtäkkiä iskee. Lisäksi samaan aikaan on monesti muutenkin rinnat niin kipeät että on mahdotonta edes nukkua ilman rintsikoita, jomottaa niin perkeleesti. Ei ole ollut koskaan ennen tällaista, alkoi juuri Cerazetten aloittamisen jälkeen. Raskaana en ole ja tätä ilmestyy ehkä parin viikon välein ja sitten se taas katoaa. Onko kellään kokemusta tällaisesta, meneekö mahdollisesti ohi? En tahtoisi lopettaa Cerazettea, ainoa hormoniehkäisy mikä mulle enää muuten sopii, tämä ainoa sivuoire.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös syönyt Cerazetteä ny päälle vuoden ja kärsin ihan samanlaisesta kivusta kerran kolmessa viikossa. Rinnat turpoavat ja kipu varsinkin rintojen sivuilla on sietämätön, vihloo ja jomottaa oikein kunnolla. Myös minulla tämä haittaa nukkumista ja illalla kun otan rintsikat pois kipu oikein räjähtää päälle. Todella inhottava vaiva, mutta minulla kipu yleensä hellittää noin viikossa, joten olen tähän asti vain purrut hammasta ja sietänyt sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän