Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei tosielämän homot ole kuin Jack ja Ennis Brokeback Mountainissa?

Vanhoillinen heteronainen
26.11.2020 |

En tarkoita kaapissa mutta arkisia miehisiä miehiä? Tuntuu että ainakin suomessa on vain näitä tuure boeliuksia ja jani toivoloita?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sellaiset homot eivät vaan pistä silmään. Yksi hyvä tällainen esimerkki oli 2019 big brotherin Kimmo.

No tämä. Viime vuonna en katsonut koko sarjaa kuin kanavaa vaihtaessa, ja yllätyin että Kimmo on homo. 

Vierailija
42/51 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalisuudesta noin muutenkaan ei pitäisi tehdä mitään numeroa. Ei heteroiden, ei homojen ei bi-seksuaalien. Näin olisimme tasa-arvoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että tämä omaksuttu "neitimäisyys" on vain sitä, että he haluavat olla hyväksyttyjä. Sellainen rooli jota vetävät.

Enemmän se on ulkoa opittu rooli, kiitos kaikkien näiden nikosaaristen ja jonihesselgrenien.

Toki se ulkoa annettu rooli helpottaa sitä "ulkona olemista". 

Vierailija
44/51 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muunkinlaisia, sinä vain et kiinnitä niihin mitään huomiota.

Vierailija
45/51 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ulkoilmaihmisiä ja tottuneet kovaan fyysiseen työhön. Päinvastoin kuin nykyhomot on huoneihmisiä, jotka iho kelmeänä lipittää lattea ja syö vehnäpullaa.

Vierailija
46/51 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ulkoilmaihmisiä ja tottuneet kovaan fyysiseen työhön. Päinvastoin kuin nykyhomot on huoneihmisiä, jotka iho kelmeänä lipittää lattea ja syö vehnäpullaa.

Kerro toki omasta olemuksestasi 

Vierailija
47/51 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ihan kuten kaikkien muidenkin ihmisten kohdalla.

Vierailija
48/51 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, älykäs ja syvällinen Jake Gyllenhaal roolistaan elokuvassa Brokeback Mountain. 

Ihmiset löytävät rakkautta epätavallisista paikoista. Toisekseen upeasti luonnehtii Heath Ledgerin taitoja käsitellä eläimiä.

Vierailija
49/51 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en miehistä osaa sanoa mutta itse ainakin olen ihan normi, naisellinen nainen vaikka lesbo olenkin. aina jos kerron asiasta jollekin uudelle tuttavalle niin ihmettelevät koska en kuulemma näytä lesbolta - ei ole lyhyttä tukkaa, ei räikeän värisiä hiuksia, ei yliampuvaa meikkiä tai erikoisia vaatteita tai lävistyksiä/tatuointeja. en osallistu pride kulkueisiin tai muihinkaan hössötyksiin. minä kuulun näihin tavallisiin homoseksuaaleihin jotka haluaa vain elää elämäänsä rauhassa yhdessä muiden kanssa. somessa ja telkassa on vain näitä ääripään neitimäisiä homoja ja feministi lesboja jotka haluaa huomiota ja nostaa itseään jalustalle.  

Vierailija
50/51 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko ap vastata kysymykseen omasta habituksestaan? kiitos. 

Vierailija
51/51 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

seksuaalisuudesta noin muutenkaan ei pitäisi tehdä mitään numeroa. Ei heteroiden, ei homojen ei bi-seksuaalien. Näin olisimme tasa-arvoisia.

Paitsi T R A N S seksuaalisuudesta pidettävä armotonta mekkalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä